+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 2 av 2

Diskusjon: Acta Graco

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    1,103

Acta Graco

Var å så på en bilstol i dag på barneland på sørlandssenteret, en acta graco, det jeg glemte var å se på hvilken type det var. Det er ikke base til den og det trenger vi heller ikke. Hadde først sett på Besafe izi combi, men det kunne nesten ikke vippes noe bakover, og det er jo viktig for Ingrid at ho kan få sove og slappe av når vi er på langtur. Så vi falt for den Acta Graco.
    Den er fra 0 til 25 kilo faktisk sa ho.
    Men jeg finner ingen hjemmeside til denne stolen, slik at jeg kunne funnet den igjen og sammenligne litt priser

OG så en viktig ting: kan jeg bruke den i en Toyota Higclass? eller må det være et stolsete rett foran bilstolen.
    Blogg om det å leve med kroniske smerter,om alternativ medisin,og alt rundt det.

2.  
    Æresmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Helene Harefrøken sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Meldinger
    19,416
    Blogginnlegg
    4

Sv: Acta Graco

Akta Graco Cosmic Comfort kanskje? Godkjent for bakovervendt montering opp til 18 kg i baksetet, bakovervendt til 25 kg i fremsetet.

Vil absolutt anbefale deg å ta med bilen til forhandler å prøve setet i bilen, ikke kjøp setet før du er sikker på at det passer.
    Stolt nybakt mamma igjen til februar 11 og august 05

Min side: Sikring av barn i bil.

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine