+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 9 av 9

Diskusjon: Mondeo stv og seter i midten+bak passasjer...

Mondeo stv og seter i midten+bak passasjer...

Er det noen av dere som har Mondeo stasjonsvogn (2000mod eller gamlere) og har montert ett sete i midten bak og ett bak passasjersetet? Tenker på om det kan bli plass til en TWE i midten og en Secura ved siden av.
    Har lyst til å ha eldstemann (3.6 år, 19 kg, 100(?) cm) bakover igjen, men det blir for liten plass til å ha bakovervendt sete bak førersetet. Mannen mener det ikke er plass til to seter ved siden av hverandre, mens jeg mener det skal gå...
    Noen som har bilder??
    Gullet's mamma

2.  
    VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    AnneKristine sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kleppe (Stavanger)
    Meldinger
    5,816

Sv: Mondeo stv og seter i midten+bak passasjer...

Vi har mondeo stv 98mod å har duologic i midten og btwelite bak passasjersete.

Dette fordi btwèn trenger støtte av sete foran mens duologicen kan stå fritt. Vi er avhengig av å kunne regulere førersetet frem og tilbake siden sambo er 2 meter og jeg 30cm kortere

Det går helt fint sjå oss. Jeg har ikke bilde men kan få tatt i morgen om du ønsker?
    "Det finnes ikke noe vennskap, ingen kjærlighet, som den en mor har til sitt barn"

AnneKristine og gojenta 18.November.04 og lillebror født 09.mai.07

Sitat Opprinnelig postet av AnneKristine Vis post
    Vi har mondeo stv 98mod å har duologic i midten og btwelite bak passasjersete.

Dette fordi btwèn trenger støtte av sete foran mens duologicen kan stå fritt. Vi er avhengig av å kunne regulere førersetet frem og tilbake siden sambo er 2 meter og jeg 30cm kortere

Det går helt fint sjå oss. Jeg har ikke bilde men kan få tatt i morgen om du ønsker?
    Det hadde vært flott! Bra å ha bildebevis å slå i bordet med
    Gullet's mamma

Fikk du tatt bilder, AnneKristine?
    Gullet's mamma

VIP-Medlem
    AnneKristine sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kleppe (Stavanger)
    Meldinger
    5,816

Sitat Opprinnelig postet av Gullet's mamma Vis post
    Fikk du tatt bilder, AnneKristine?
    Nei desverre. Hatt to syke gretne barn i dag så har vært inne hele dagen, kun vært utenfor dørene for å hente posten

Får prøve å få det til i morgen når lillebror hviler. For våger ikke la storesøster være alene med han mens jeg springer ut.
    "Det finnes ikke noe vennskap, ingen kjærlighet, som den en mor har til sitt barn"

Ok! God bedring til dine små
    Gullet's mamma

Men bare et spørsmål...Hvilket "hakk" er forsetene på når bilstolene er slik plassert? Må du ha passasjersetet helt framme?
    Gullet's mamma

VIP-Medlem
    AnneKristine sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kleppe (Stavanger)
    Meldinger
    5,816

Sitat Opprinnelig postet av Gullet's mamma Vis post
    Men bare et spørsmål...Hvilket "hakk" er forsetene på når bilstolene er slik plassert? Må du ha passasjersetet helt framme?

Vi har jo btw elite bak der så det kan jo reguleres. Nå har vi klaffen utenfor sete siden vi har 3åringen der og hun trenger litt plass.
    Jeg er 168 og sitter grett i fremsetet. Hadde ikke setet stått bak så hadde jeg hatt det i samme hakk uansett
    Det er ikke i det fremste hakket.

høres bra ut! samme høyde vi Jeg har setet ett hakk bak, på en måte...
    Gullet's mamma

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine