Hellu
Bare lurer på øvre aldersgrense på å klassifisere som ung mor
Jeg kommer alltid til å være ung mor Jeg var ung da jeg fikk Victoria og det er det jeg beregner meg ut i fra... på foreldremøter i barnehagen er jeg ung, og jeg kommer trolig til å være det på møter o.l oppover i skolealderen hennes også. Så så lenge aldersforskjellen mellom meg og Victoria er 19 år (og kommer til å forbli det) så er jeg ung mor
2004 2010 20.02.15 19.05.15
Vi har sagt tidligere at hvis du føler deg ung, er du hjertelig velkommen
men jeg vet ikke jeg Det er et evig diskusjonstema her Man kan jo være 30 (som Bonsai), men likevel ha fått sitt første barn tidlig. Man er foreksempel ung som tredveåring hvis du har et barn på 10. Skjønner?
Men velkommen er du lell
Bonuspoden (`99) Bonussnuppa (`03) Thea (`06) Magnus (`10)
... Og ekkelt forelsket i verdens fineste fyr
* ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ Bloggen ~ * ~ * ~ * ~* ~ * ~ * ~ *
Jeg er også yngste forelderen i hele bhg, i FU, på møter osv. Og selvom jeg ikke føler meg såå ung nå (er 20), så er jeg likevel ung til å ha en på "snart" 2,5 år. Jeg kommer alltid til å ha fått barn som 17-åring, og det er tidlig uansett hvordan du vrir og vender på det
Jeg anser meg for ung mor, fordi jeg fikk størstesøster da jeg var 19år. Selv om jeg er 30 i dag, så vil jeg alltid være ung mor for henne
Jeg kommer alltid til å vær ung mor, ble gravid som 19 åring og fikk største prinsen når jeg var fylt 20 år. Jeg er så og si yngst hvor enn jeg går sammen med andre mødre med barn på samme alder som i bhg, møter, barselgruppa osv. Føler meg som yngre mor nå som jeg er kommet hjem til hjem byen også, bodde i Trondheim tidligere å der var det vertfall fler som var på min alder som jeg kunne være sammen med med barn.
Så ja...aldersforskjellen mellom meg og største prinsen kommer jo alltid til å være 20 år uansett hvordan man vrir eller vender på det
Jeg er 33, men eldstedatteren min blir 13 i år.. er jeg ung mor da?
Hun skryter nå ihvertfall alltid over at jeg er den yngste moren i klassen.. og for noen år siden fikk jeg alltid spørsmålet fra klassekameratene hennes: "er du storesøsteren til Cathrine?"
Så selv om jeg nok ikke er så ung lenger, så både føler jeg meg ung og jeg er ung mor til størstejenta
mamma, kjæreste, kone, venninne, sydame, husmor, bakekone, shoppingchick... ja.. you name it!
Skrytetråden min
Det får jeg høre på bussen hele tiden Her i tønsberg blir det til at man blir litt "kjent" med de forskjellige sjåførene. Mange har skrytt etter å ha sett meg noen ganger "Du virker så snill! Du hjelper ALLTID moren din med lillesøsteren din "
De har blitt ganske røde i toppen når jeg har sagt at hun er min
Men Balette... Siden du spurte... Hvor gammel er du?
Da er du vel absolutt ung mor??
Jeg fikk spørsmålet om jeg var Caroline's storesøster da Caroline startet i bhg i fjor høst.
Svarte at jeg er mamma'n hennes, da lo de bare og spurte en gang til.
Følte meg veldig ung da de spurte om dette.
Er 30 år nå.
Ja, jeg er vel det føler meg ikke så veldig ung lenger da, men. Blir ca aldri spurt om leg på polet eller noe, ser vel litt eldre ut enn jeg er? Har feks aldri blitt spurt om jeg er storesøster til noen av ungene mine. ikke er jeg den yngste mora i barnehagen heller, selv om det bare er 19 unger der.
Men, ung til sinns er jeg iallefall
Jeg føler meg ung men det er sikkert fordi jeg ble gravid som 16 åring Ser fremdeles ut som en drittunge
Lykkelig mamma til to prinsesser Og en liten prins
Da er vi like, Celinemor Hadde jeg blitt gravid bare en mnd tidligere, ville jeg også blitt gravid som 16-åring! Og jeg ser også ut som en drittunge Folk kan lett tro jeg er 17 nå, selvom jeg nettopp har passert 20
Jeg er vell også en ung mor Ble gravid som 16 åring! Er nå 21 og mor til 2 små
eg er 24, og rekner meg sjølv som ung
La meg være ung - je je je je je!
Everything i know I learned from Berta!
Sosiale Bokmerker