I dag skal jeg spise lunch med sjefen min på jobb.Det blir koselig.Skal høre hvor mye jeg får i feriepenger.Jeg gikk på svangerskapspenger fra Mai i fjor så er vell ikke så mye å få
Sambo og jeg har lyst å reise på en skikkelig ferie i år.Har sett litt på enten cruise eller leie hus i portugal med ett vennepar som har en gutt på 3 mnd nå
jeg venter noen år til før jeg skal bli gravid igjen
har ikke vært så aktiv i det siste..har skadet ryggen min. så jeg ligger rett ut i senga. Klarer ikke å bære lillebror en gang. skal til kiropraktor på mandag. Men jeg står på venteliste så hvis de får noen avbestillinger så får jeg komme inn før.
Så dagene går til å ligge i senga og ikke gjøre noe. er lei.. vil ut å trille...
Jeg er veldig klar for å gå gravid igjen, men jeg må uansett vente ihvertfall et år. Egentlig håper jeg at lysten har avtatt innen et år, for tre er vel kanskje nok. Dessuten begynner alderen å bli litt. Men forsvinner ikke lysten er jeg klar om et år!
Nå sitter jeg egentlig med ventetryne! Gleder meg til stavangerdamene, jærdamene og sandnesdamene gjør sin entrè!
Estella 08.01.10 -99 -95
Blir nok ikke noen flere barn her i gården
I dag skal jeg på lang trilletur, gå på kafe og bare kose meg. Håper dere får en flott dag hos Arwen, alle dere som skal dit!
Oslo78 - stolt mamma til Storebror (juli 04), Lillesøster (juni 06) og Lillebror (januar 10)
Jeg glemte å sette fram sjokoladeskålen i dag, så nå har jeg kommet halveis ned i den alene. Jeg er herlig kvalm
Estella 08.01.10 -99 -95
Det er din skyld at jeg måtte innom en butikk for å kjøpe sjokolade, fikk ikke dekt behovet på treffet.
Jeg koste meg i alle fall, du har et virkelig koselig hjem.
Neida, sjokoladen ble med på merkelig vis da jeg var innom Esso og kjøpte vindusspylervæske og vasket bilen.
Pie 02.11.07 og Gut 17.01.10
Lille prinsesse kom 16.01.2010
Må tro jeg tenkte på dere som var på treff hos Arwen i dag! Jeg hadde så lyst til å være med! Men etter den natta i natt, så hadde jeg ikke sjangs.
Men vi har vært hos manuellterapauten og der fikk jeg bekreftet det jeg har visst hele tiden!! De HAR låsninger i nakke og rygg! HAH, jeg har lyst til å ringe til sykehuset og til helsesøster og si "neener neener neener...jeg hadde rett så!! Blææææh!!" Han fikk 'knekket' litt opp på begge to med en gang, og så skal vi tilbake om tolv dager for videre behandling.
Han sa 'det er ikke rart disse ikke har kunnet ta brystet..de har ikke hatt nubbesjangs!' Han var veldig opptimistisk, og mente at om en 5 ukers tid så hadde vi 'nye' unger.
Og M. sine mageproblemer kommer OGSÅ av disse låsningene. Så kansje vi skal få bedre netter nå!!!
Akkurat nå er begge to hos sin farmor, farfar og tante..og vi er uten unger et par timers tid. Men jeg skal ha folk i kveld, så jeg trenger tiden. Men det er rart å kunne gjøre alt uten å tenke 'Å, nå griner M. jeg må ta han opp...å, nå vil D. ha mat igjen, jeg får varme flaske...'
Jeg tror vi må gjøre dette oftere.
Verdens beste gullgutter kom til verden 28.01.10
M. kl. 05:49, D. kl. 05:57
Så godt å få kommet i gang med behandling, Taien. Vi har vært hos kiropraktoren med Erik i dag, 3. behandling og nå tror vi han har fått bukt med alle låsningene han hadde. Skal tilbake på kontroll igjen om 14 dager, men jeg tror faktisk det har hjulpet masse bare med siste knekk på nakken hans i dag. For gjett hvem som plutselig tok puppen i dag!!!! Har kjøpt ammeskjold fra MAM tror jeg det var, uansett- jeg hadde pupper som beegynte å bli klumpete etter en lang dag på farten, og hadde nye steriliserte ammeskjold og hylskrikende Erik som var utsultet, og så tenkte jeg "det skader jo ikke å prøve dem med en gang"
Og fra hylende og ville protester ved å bli lagt til brystet gapte han med en gang og huket seg fast og slapp ikke taket før etter 6-7 minutter, og da var han salig i blikket gitt. Hadde selvfølgelig allerede morsmelk i flaske ferdig oppvarmet, for jeg trodde jo aldri i verden han skulle spise noe, så mannen overtok mating og jeg pumpet for å se om det var noen forskjell. Og jada, jeg fikk ut 40 ml mindre fra den puppen han hadde fått, og vanligvis er det den det er mest melk i også.
Så da han en time senere ville ha mer la jeg ham til den andre, og han smattet og svelget og kosa seg glugg, og vi flyttet oss over i sengen og han fortsatte han gitt. Og til slutt soovnet han og da jeg tok ut puppen var detmelk i tupppen på skjoldet, og jeg hørte jo at han svelget underveis også, så nå kan det hende vi faktisk har en mulighet til å få ammet litt fremover. *bank i bordet*
Såå nå er jeg litt lykkelig, faktisk.
men så søt da, med alt det håret! J var våken nesten hele tiden mens vi var der, sov på veien hjem, og nå har han vært våken siden jeg kom hjem for 2 timer siden...
Han ligger på et helseteppe i sofaen mens jeg synger for han, og han hviner av fryd over det. Jeg eier ikke sangstemme, så koselig at noen liker den iallefall!
Var kjempekoselig hos Thesol
Taien; håper det hjelper med behandling!
Så bra at dere fant ut av det, Taien! Håper de blir raskt bedre, så du kan være med på neste treff. Da skal vi på langtur. Neida, bare tuller. Onsdag om to uker hos Tiquie!
Estella 08.01.10 -99 -95
Er glad du "glemte" sjokoladeskåla, jeg Prøver så godt jeg kan å avvenne meg selv for jeg har en teori om at søtt avler søtt.
Men takk for treffet i dag jenter, det var skikkelig koselig (og koselig hjem du har, Arwen)!
Taien: Håper behandlinger hjelper fort da. Synes det var litt rart du fikk beskjed om at det ville ta 5 uker før ungene ble som nye... Da vi var hos kiropraktor med storebrors kolikk ble behandlingen avsluttet etter et par uker da vi ikke så noe bedring
Så fantastisk da! Har tenkt på deg som har styrt sånn
Storsjarmøren -08 Vinterprinsessa -10
Taien: Så bra at MT fant låsningene som du trodde guttene hadde. Husker du nevnte det rett etter de ble født at de skulle sjekkes. Håper de klarer å fikse låsningene fort!
Arwen: Tusen takk for god mat og husvær! Nydelig hjem dere har!
EvigO: Jeg er og glad for at Arwen glemte sjokoladeskåla. Prøver å holde meg til helgene med sjokolade. Og nå Arwen sa at hun skulle ha den nye Stratosen så visste jeg at slaget hadde vært tapt!
Kjempekoselig treff vi hadde i dag jenter! Ble armer litt armer og bein her hjemme før vi fikk besøk. Men det gikk så fint at. Nå er det bare avslapning resten av kvelden.
Gyda: Så flott at han kanskje tar puppen nå! Og supert hvis alle låsninger er borte!
Sist endret av Tonica; 03-03-2010 kl 21:15 Begrunnelse: Glemte å nevne noe
Storebror Feb 2008
Lillebror Des 2009
Bare vent til du skal til Onnai du! Tusen takk for i dag ja, kjempekoseligt!
(er helt på gråten her, puppen verker, storebror greide å velte over lillebror mens han ammet og han slapp jo ikkje taket kan du si og huset ser ikkje ut, og eg måå rydde, tror kanskje det kommer besøk imorgen.. alt e galt i kveld..)
JONATHAN-08
EMIL-10
Tusen takk for et hyggelig treff hos Thesol. SÅ mange vakringer samlet på et sted (og da mener jeg de små )
SÅ utrolig bra Gyda, at han tok puppen med skjoldet på!! Må være en hærlig følelse! Jeg har prøvd både avent og mam sine skjold. Med Mam så ble brystvortene helt iskalde og hvite etterpå?! Ikke vondt men ekkelt. Tror kanskje blodomløpet ble hindra ?
Avent likte jeg bedre, men noen ganger sugde han så brystvorten ble sugd ut av de 3 hullene som er på tuppen Au-Au.
SÅ fint at deres søte små ser ut til å dra nytte av behandlingene. Må være deilig å se at man får en "ny" bebis.
Jeg prøvde å synge Dyrene i Afrika etter tips fra deg tror jeg det var Jensine... men min Jr ble helt overrasket i ansiktet og så ikke ut til å like den. Kanskje jeg ble litt for "herjete" der jeg og storebror klappa og sang.
Her likes det best "... så lager vi en sang-så lager vi en sang" og "Alle killebukkene på haugen de sprang"
Ha en fortsatt fin kveld. Snart leggetid her i gården.
Sosiale Bokmerker