+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 10 av 10

Diskusjon: Påskeskravvel.....

Påskeskravvel.....

Prøver å starte en tråd her for å se ann responsen...kan fort hende jeg får en tråd for meg selv nå

I natt sov lillegull for første gang 6 timer uten mat,det var helt rart nesten. Han bruker å spise hver 3 time.Så står vi vanligvis opp i 6 tiden,men i dag våknet han så bysset jeg litt og nå sover han enda.Jeg har litt problemer med å sovne etter at jeg har blitt vekt,men det er deilig å ha litt alenetid om morgenen også

Har pyntet til påske for første gang etter at jeg flyttet hjemmefra! Har jo fått ett barn,må jo lage tradisjoner Gule lys,påskeegg og tulipaner. Koselig Vi reiser på en litetn påsketur fra torsdag til lørdag.Lørdagskvelden skal jeg ut for første gang.Kan bli spennende

2.  

Sv: Påskeskravvel.....

God påske.

Egentlig bare helt tilfeldig innom her nå jeg

Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    gruff sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    Rogaland
    Meldinger
    179

God påske!

Jeg er ikke så aktiv her lenger. Etter at nesten alle flyttet til BP, gjorde jeg det også. Orker ikke å være flere steder. Har problemer med å "holde tritt" èn plass...

Her er svigers på besøk. De skal være her to uker til... Veldig lenge syns jeg, men kjekt for ungene som bare ser dem maks èn gang i året. Akkurat nå lager de middag til oss, så det er jo bra!
    Hadde barnedåp på søndag, så i dag har jeg vært hos gullsmeden og byttet ordnet. Godt å ha det unnagjort

Håper vi får litt finere påskevær her etterhvert. Nå er det sludd og vind. Værvarselet ser ikke så bra ut heller...

Det er herlig når de begynner å sove litt lenger i strekk Charmed. Jeg har nok blitt litt bortskjemt med denne ungen. Han har lenge sovet rundt 7 timer i strekk om natten, så pupp og videre soving i 2-3 timer. "Rekorden" her er vel 9 timer, så jeg har ingenting å klage på! Nå ser det også ut til at han begynner å ta kveld tidligere enn han har gjort. Det har blitt flere kvelder siste uken der han har sovnet rundt 9 (i motsetning til 11).

Her er det middag nå. Ha en fin dag
    Stolt storesøster født januar 2004

Fornøyd storebror født oktober 2007

Svarer det samme som gruff. Har ikke tid til flere nettsamfunn, og siden det har vært mest aktvitet på babyportalen så har jeg havnet der.
    Kan jo komme innom du også Charmed
    Jeg snublet meg inn hit igjen etter lang tid fordi siden til BP var nede for vedlikehold.

Så deilig med lange sovenetter da! Håper det varer og ikke er forbigående!
    Her ammes det fortsatt 1-5 ganger om natten. Men skal ikke klage. For jeg henter han bare opp til meg i senga og så forsyner han seg selv. Og jeg sover videre. Står aldri opp med han. Står opp ved 7 tiden.Så legger han seg i vogna ute igjen kl 9 etter mat, bleieskift, stell og lek. Han sover ute i all slags vær. Og gjerne i 3 timer.

Så spenneden og få komme seg ut igjen. Blir sikkert litt rart og litt godt også. Selv har jeg vært hos ei venninne og fikk barnevakt i hele 2 timer!

Hadde vært veldig kos å skravle mer inne på BP

(-92) (-98) (-03) (-09)

Medlem
    Rykte
    Aina sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Sted
    Sørumsand
    Meldinger
    132

Er også inne på BP... men titter innom her i ny og ne... i dag mest forsi BP lå nede.
    Tror grunnen til at alle flyttet var at de ikke likte den private delen av forumet her og det kan jeg si meg enig i...
    Ellers så rusler tia... tenk Maria er 3 mndr. i dag eller i går
    Masse har skjedd siden hun ble født, nå smiler hun og ler høyt og hun har oppdaget at hun har hender og st de faktisk kan brukes til noe. Hun er så søt da hun tar tak i klærne sine og trekker de opp til munnen for å smake på de.

Juniormedlem
    Rykte

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Sotra
    Meldinger
    38

Jeg endte også opp på bp fordi alle andre var der Har vært innom her å sjekket, men ingen aktivitet. I dag var jeg mest inne fordi som andre sier at det er vedlikehold på bp og tenkte at folk kanskje var her å skravla da

Medlem
    Rykte Rykte
    Jippijenta sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Follo
    Meldinger
    55

BP her også. Av samme grunn som nevnt her

Men nå har BP vært nede lenge altså, begynner å få litt abstinenser!

Jeg er også mest på bp.. alle er jo der så.
    men når det er nede så vandrer man jo andre steder

ForeldreneTilRuth
    Gjest

hva er bp?

Babyporten.no. Noe av det samme som dette forumet

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg