+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 6 av 6

Diskusjon: Skravletråd uke 17

Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Heohappy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Meldinger
    4,530

hyper Skravletråd uke 17

Heisan folkens.

Nå har Simen en soveøkt i vogna si så da benytter jeg tiden til å være litt på nett. Er ikke så mye jeg får gjort det om dagene. Det går jo i ett. Har endel jeg burde gjort nå også, men må jo slappe av litt da.

Synes at Simen er blitt så stor og lang plutselig. Har jo litt å gjøre med hvilke klær jeg tar på han da, i dag er han skikkelig tøff med Katvig-body i oransje og brune striper og dongeribukse. Ser jo ut som han er flere måneder gammel.

Denne uka har jeg ingen andre planer enn at jeg skal en tur til legen med Bendik på onsdag. Herlig med en helt "åpen" uke. Forrige uke hadde jeg planer så og si hver dag- det kan bli litt mye.

Nei, dette ble bare pjatt. Håper alle har det fint!
    Heohappy/Lysten, Mathilde f.070204, Bendik f.010407 og Simen f.110310.

2.  
    Juniormedlem
    Rykte
    minten sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Sted
    Utland
    Meldinger
    10

Sv: Skravletråd uke 17

God morgen!

HeoHappy, Deilig med en hel fri uke! Kos dere!

I dag bestemte Lucas at det er morgen kl 06. Jeg er så trøtt selv om la meg kl 21 i går kveld... Men, vi måtte bare opp, og etter morgenstell, la jeg han i sitteren mens jeg ordnet frokost til meg selv. Nå endelig har han sovnet, så jeg rekker kanskje pusse tennene og gjøre meg klar til dagen før neste amming.

I helgen var vi Shanghai og besøkte et vennepar som flyttet hit herfra. På søndag var vi på Expo, der var det en "softopening" ("bare" 500 000 mennesker ble sluppet inn), det åpnes egentlig til helgen som kommer nå. Vi var på norske paviljongen, hvor det var gudstjeneste med barnedåp (en baby av et vennepar ble døpt). Siden vi hadde mening å være i Europa nå, hadde vi ikke meldt oss på, og nå var det for sent.

Norske paviljongen var veldig fin; annerledes fra de fleste andre (i hvert fall i Europa-delen), som var firkantete kuber med bare litt forskjellige fasader. Den finske paviljongen var også veldig fin, annerledes den også.

Norske paviljongen hadde det lukkete arrangementet, og bak sperringene ved inngangen sto det store grupper med kinesere og tok bilder gjennom vinduet av folket som satt inne og drakk kaffe og spiste kaker i kantinen. Det var flere småbarn der, og når de kom ut, løpte de kineserne i gruppe, som paparazzier, foran de blonde og søte ungene å tok bilder av dem. Verdensutstilling med levende vestlige modeller... Riktignok, ble det ganske slitsomt for mange av barna. Noen kinesere bare gikk og tok på dem, uten å be om lov eller unnskylde seg; dem løp bort til dem og tok på håret.

Ja, nå våknet Lucas og kaller meg.

Ha en fin dag alle sammen!
    Sist endret av minten; 27-04-2010 kl 07:39 Begrunnelse: skrivefeil

19.2.2010

Veteranmedlem
    Heohappy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Meldinger
    4,530

Minten: høres kjekt ut med expo, selv om det høres litt slitsomt ut for barna ja.

Har ungene hjemme i dag. Bendik våknet i natt med feber så har han hjemme idag og fant ut at da er det like greit å ha hjemme eldstesøster også. Håper vi finner på noe koselig vi kan gjøre.

Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    *Linda* sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Mørekysten
    Meldinger
    3,768

God morgen

Må si vi er dyktige til å skravle Jeg har aldri tida til å sitte på dataen lengre, kjenner forskjell fra 2 til 3 barn. Idag er ungene i barnehagen så jeg og Emil skal kose oss hjemme. Får besøk av helsesøster etterpå, så blir spennende å se om hvordan vekta går.

Imorgen er gullklumpen 3 uker også, kjennes ut som jeg har hatt han her myyyye lengre enn 3 uker, mer 3 mnd egentlig.
    02.02.05 15.05.07 08.04.10

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    ming sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Sted
    Trondheim
    Meldinger
    766

Lite skravling her, ja.
    Jeg er syk... Omgangssyken kom kastet over meg mandag kveld, og er her fortsatt. Usannsynlig kjedelig. Jeg som hadde så mange koselige planer denne uka... Godt det kommer flere uker, for denne tror jeg koker bort i kålen. Skulle egentlig på besøk på jobb i morgen, og hadde tenkt å bake noe å ta med, men baking be det ikke, og jobb-besøket utgår nok også. Nå er håpet at jeg er frisk fredag og kan treffe barnevognmafia'n på café. Minstemann er heldigvis tålmodig med mamma'n sin, men jeg må si jeg får skikkelig dårlig samvittighet når alt jeg orker er amming og bleieskift... Godt dette ikke er normalen, og godt de to store og pappa'n kommer hjem og gir litt stimuli på ettermiddagen.

Minstebror mars -10
    Mellombror januar -03
    Storesøster juni -00

Veteranmedlem
    Heohappy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Meldinger
    4,530

Hehe, for ei skravling.

Viser at de fleste av oss er ganske opptatt om dagene .

Simen har tullet litt i natt. Fra normalt 1 spising var vi oppe i 4-5 i natt.... Økedøgn eller? Håper det er det, og at det går fort tilbake til normalen igjen. Han har ikke sovet så mye han pleier heller i dag, kanskje han har litt vondt i magen... Jaja, håper det bedrer seg snart iallefall.

I dag har jeg gjort lite fornuftig. Har ryddet vekk nesten alle klærne i str. 56 da, han begynner å bli for lang for dem. Kjekt å ta fram det "nye" i str. 62. Glemmer jo litt ut alt det fine vi har fått i barselgaver .
    Ellers har jeg stort sett sittet på sofaen, glant på tv, drukket kaffe og lest bittelitt i Costume.. Flere uker siden jeg fikk det i posten, men er ikke halvveis ennå... Ting tar tid for tiden.

Ønsker alle en fin helg.

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Lignende diskusjoner

1. Skravletråd uke 46
      Av veslamor i forum Oktober
      Svar: 115
      Siste melding: 17-11-2009, 23:24
    2. skravletråd
      Av Boya i forum April
      Svar: 10
      Siste melding: 27-08-2007, 21:42
    3. Skravletråd :)