Tenkte vi julidamene kunne presentere oss selv og barna
Lillebror kom 28. juni(ul-termin 28. juni, menstermin 5. juli) med rumpa først! 3100 gram og sulten som bare det! Vi bor foreløpig i Oslo og har en jente født i 2007 fra før.
Tenkte vi julidamene kunne presentere oss selv og barna
Lillebror kom 28. juni(ul-termin 28. juni, menstermin 5. juli) med rumpa først! 3100 gram og sulten som bare det! Vi bor foreløpig i Oslo og har en jente født i 2007 fra før.
God idé, tuuli!
Her kom lillesøster til verden 3. juli (2 dager før termin), og var 3370 gram og 49 cm. Hun har en storebror født i 2003 og en storesøster født i 2006. Vi bor i Trondheim
2003 2006 juli 2010
Oris her og oris på SM..
Snuppelura kom i rakettfart 19dager før termin, 30juni.. 3395gr, 50cm og 33 iho. helt perfekt.
Vi bor på en gård i fredrikstad..
For verden er dere bare 3 i mengden, men for meg er dere hele verden.
Hei
Lille frøkna vår kom til verden 6. juli. 3220 gr og 50 cm. 3 dager over termin.
Foreløpig en veldig rolig liten baby... men av erfaring tørr jeg ikke håpe det fortsetter sånn alt for lenge.
Har fra før en gutt født i september 05 og en jente født i januar 07.
Heter Jannicke på SM
Mamma til storebror 05, mellomsøster 07 og lillesøster født juli 2010
Aron kom til verden på keiserlig vis på selveste St.Hans aften (37+6). Han var stor gutt på 4170g, 52cm og 37i.h.o.
Jeg har akkurat fyllt 24år er snart ferdig utdannet sykepleier og bor sammen med min fine familie i et flott hus
Storegutta er hhv 2 og 3 år
Minsten er meget rolig og sover ca 22 timer i døgnet.. kan ikke klage.
Også er han 4 uker i dag
April 07
Mai 08
Juni 10
Lillesøster kom til verden 18.juli, to dager etter termin. Hun veide 3580 gram, var (er, strengt tatt 49 cm rundt hodet, og vi er hodestups forelsket
Fremdeles veldig ny i denne verden, så vi kjenner henne ikke så godt enda, men nå som melken har kommet er det i alle fall en mye mer tilfreds og sovende lillesøster vi har med å gjøre enn de første døgnene
.. Og så er jeg Loviane på SM
Hei
Lillesøster kom 16.juli, 3 dager før termin og 9 timer før føden i byen åpnet etter sommerstengt i 3uker
Hun var 3190g og 50cm lang og 35cm rundt hode
Storesøster er 1år og 9mnd, litt sjalu, men blir bedre for hver dag som går
Jeg er Titi fra SM.
Eline kom 24November 2008, 2830g og 50cm langCathrine kom 16.Juli 2010, 3190g og 50cm lang26/06-2009
Hei! Jeg fikk ei lita jente den 11. juli. Prøver å venne meg til tilværelsen som mamma, så er ikke så veldig aktiv her enda. Men når hverdagen kommer og ting får normalisert seg litt blir jeg nok mer aktiv. Jeg er forresten Knøtteliten på SM og BP.
Heisann
Her kom ei keiserinne til verden 06.07.10... Hun ble tatt 6 dager før termin Veldig planlagt keisersnitt og baby Hun var 4116 g og 53 cm lang
Har to jenter fra før født 03 og 04. Bor i Rogaland og er samboer.
Er forresten hoihoihoi på SM
Sist endret av julme; 25-07-2010 kl 13:49
Hei alle sammen
Er mamma_i_juni på SM!
Her kom lillebror i full fart på termindato 17-07-10
Han var 3556 gr og 50 cm - skikkelig gjennomsnittsbaby
1 uke i dag - og vi koser oss som bare det med den lille gutten vår
Storesøster er født 05 og vi bor i Rogaland
Sommerbarna mine
Mia - juni 05
Odin - juli 10
Hei hei!
Vår lille knirkegutt kom den 20.juli, en uke før termin. Veide 2945gram og var 50 cm lang.
Vi storkoser oss med den nye tilværelsen som nybakt familie
Bor i Trondheim.
Hei!
Er la coquine både på SM og her. Mamma til jente -95, gutt -00, gutt -03 og minstejenta som ble født 25. juli. Hun kom 12 dager over termin og var 4430 gram og 53 cm. Verdens snilleste lille jente, som sover og spiser og er fornøyd med livet. Vi koser oss! Ser at det er mange kjente fra juliklubben her - vi klarer vel å fortsette å skravle? Hadde vært koselig å holde kontakten iallfall
Lillebror ble født 21. juli, to dager over termin og maaaaange dager over min tålmodighets grense, men det var vel helst pga utrolig irriterende maserier. Han var 3490 gram og 51 cm, og har to veldig stolte storesøstre som ble 4 år nå i juli.
Har samme nick på SM også.
Hei!
Jeg er mummimamma2010 på SM. Førstegangsmamma til lillejenta mi som ble født prematurt uke 34+1 3. juni. Hun var 1555 g og 41 cm lang. Nå har hun vokst masse, ved termin var hun 3000 g og 50 cm lang - helt perfekt Hun er ei våken jente som helst vil ha kroppskontakt hele døgnet. Jeg synes selvsagt hun er verdens skjønneste
Hei! Jeg fikk en gutt 22. juli, fire dager over termin. Han var 52 cm lang og veide 3552 g.
Har en gutt på 3,5 år fra før av som nå er verdens stolteste storebror.
Også var jeg Floraffen på SM, dog ikke fryktelig aktiv der.
November-06
Juli-10
Hei.
Samme nick som på sm.
Verdens skjønneste kom 20. juli, 4 dager etter termin.
Hun var 54 cm. lang og 3770 gr, akkurat perfekt
Den vakreste jenta i verden kom 20. juli
Hei, hei!
Lillebror kom 26. juli, to dager etter termin. Skjønt, han er ikke spesielt liten: Målene hans var 4170 g og 55 cm da han ble født! Jeg er samboer og bor på Skedsmo. Vi har også en stolt storebror, som dessverre sliter litt med den nye tilværelsen. Vi får håpe det går over snart. Lillebror har foreløpig vært veldig grei, bare soving og spising, avbrutt av litt mageknip. Krysser fingrene for at det fortsetter, selv om jeg av erfaring er redd for at det snur snart...
Maiaa her og på SM og BP.
Matheo, 29.juli 2006 og Oliver, 26. juli 2010
Hei hei
Mini kom til verden 22 juli, 2 dager etter termin, med rompen først her og..3190gr, 51 cm og 34 cm rundt hodet.. Har to jenter fra før, som er 6 og 11 år
Bor i Bergen
Yvonne på SM.
Gutten vår kom 8.juli, 3 dager etter termin. 3750 gr og 52 cm lang.
Er 4 uker i morgen, og vokser og trives. Knirker en del, og har sovet en del de siste døgnene. Heldigvis. Begynner å finne en slags rytme. Tror vi.
Sosiale Bokmerker