Er Bergen en fin plass å se på brudekjole? Kan noen komme med tips om hvor man bør titte litt?
Er Bergen en fin plass å se på brudekjole? Kan noen komme med tips om hvor man bør titte litt?
Jeg fant kjolen min på Belle Amie i Bergen. De ligger rett bak politistasjonen....
De fikk meg til å føle meg som en prinsesse!!
Utrolig proffe mennesker som jobber der, de har et stort utvalg kjoler fra mange designere.
Anbefales på det sterkeste
Takk for svar Nå bor jeg på Sunnmøre, burde jeg bestilt meg en time hos de når jeg skal nedover eller vet du om det er mulighet for å bare komme innom for prøving?
Jeg har vært på Brudehuset rett ved innkjøringen til Klostergarasjen. Der hadde de stort utvalg og kjempeservice. Jeg hadde ikke bestilt time og vi var der midt i travleste tiden på en lørdag... Men vil anbefale deg å bestille time uansett hvor du skal, så er du sikker på at tiden er avsatt til deg og at de har tid til å hjelpe deg.
Ellers har jeg hørt mye bra om Belle Amie og i tillegg at man skal holde seg unna atelier-v i Marken.
Ut over dette kan jeg nevne (siden jeg ikke vet hva du ser etter eller hvordan du ser ut) at Kikki som ligger i en gate bak Torget har kjoler i stor størrelser og at i Stølegaten er det en dame som har egen designerbutikk som sydde en helt fantastisk kjole til en venninne, viss du vil ha noe utenom det vanlige.
Jeg vet om tre brude butikker i Bergen:
- Brudehuset brudehuset.no
- Belle Amie belleamie.no
- Kika Weddings www.kika.no
Kristin
Sosiale Bokmerker