+ Svar på diskusjon
Side 1 av 2
1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 38

Diskusjon: Bytte forum??

Bytte forum??

Da vi var på SM mener jeg vi hadde en avstemning på hvilket forum vi skulle over på. NM vant over Babyporten (tror jeg det var).

Men jeg vet nå flere er irriterte og leie av tregheten her på NM, og jeg lurer på om det er noen interesse for å flytte? Enten til babyporten eller til et annet sted. Har ikke selv noen preferanser, så jeg er egentlig åpen for det meste. Opprettet for lenge siden profil på babyporten, men har feks aldri opprettet profil på barnimagen eller babyverden. Har også profil på foreldreportalen, og er veldig fornøyd med det forumet. Kanskje det er mulig å opprette et privat forum der? Der vet jeg flere her inne er, og det minner veldig om oppbygningen her på NM (bare at det er videre og har flere kategorier)

Hva tenker dere andre om dette?
    Stolt trebarnsmor

2.  
    Seniormedlem
    Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Taina sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Meldinger
    2,259

Sv: Bytte forum??

Bra initiativ!

Jeg ønsket egentlig å være på NM, men jeg liker ikke at man må dele opp aktiviteten i to forum; ett åpent og ett lukket. Jeg trives ikke på åpent forum når det handler om egne unger, dermed begrenses aktiviteten for min del. I tillegg synes jeg den gamle layouten var bedre og mer oversiktlig. Altså den som fremdeles er på SM. Og nedetid er det helt klart for mye av her på NM.

Jeg kjenner ikke så godt andre forum, men jeg ønsker meg et lukket forum hvor man får lov å legge alle diskusjoner, sånn at man slipper å klikke seg inn to steder.
    Du, lilla sparvöga, flyg över ängarna
    Dröm dina drömmar så länge du känner liv

Medlem
    Rykte
    BettyBoop* sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    65

Jeg er gjerne med på å bytte forum.
    Ble mamma til verdens skjønneste jente 04.06.10

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    emilie78 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Sted
    rogaland
    Meldinger
    490

Veldig enig med Taina. Om vi får et sted vi kan ha alt på lukket og det er et stabilt forum som er lett å skjønne seg på er det supert! Jeg er med!

Mener at noen under siste diskusjon sa det var mulig på babyporten med et lukket forum for bare oss. Kan sjekke litt
    Stolt trebarnsmor

Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Grøten sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Larvik
    Meldinger
    130

Jeg er mye på FP om dagen. Usikker på hvordan de lukkede forumene fungerer der.
    Savner dere alle veldig, men får meg liksom ikke til å skrive så mye her likevel. Er nok fordi det er lite liv?? Men så klart, kan ikke klage for må jo selv ta ansvar
    for å lage liv.
    Følger med dere uansett hvor man måtte ende!!
    2002 & 2006 & 2010

Sitat Opprinnelig postet av BettyBoop* Vis post
    Jeg er gjerne med på å bytte forum.
    signerer! jeg er med! mye som irriterer meg her...

Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    122

Jeg bytter any day! Er så irritert på dette forumet om dagen at det er til å bli gal av! Bare forslå et eller annet så blir jeg med over! Synes barn i magen virker veldig simpelt, men har overhodet ingen preferanser og kjenner ingen andre forum noe særlig

Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    kikja sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Sted
    Nedre Romerike
    Meldinger
    111

Jeg blir med dit dere går

Babyverden har forøvrig ikke mulighet til lukket forum, så det er nok itno alternativ for oss De andre kjenner jeg ikke...

Nei, jeg synes heller ikke barnimagen eller babyverden er noe alternativ. Men var det ikke Jenta83 som hadde gode erfaringer med babyporten?

Medlem
    Rykte Rykte Rykte
    Lavendeldrøm sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    108

Jeg vil fortsette å ha kontakt med dere, så jeg blir med dit folk vil

Det har vært veldig stille her i det siste, men det har sikkert mange årsaker. Og som Grøten sier, så kan jeg vel ikke si at jeg har vært altfor aktiv selv i det siste...

Men om det hjelper å flytte til et annet sted så er jeg med!
    Mamma til verdens skjønneste lille gutt

jaaaa Trives ikke her på nm, så gjerne over på babyporten. Der er hele månedsklubben lukket, så man trenger ikke tenke på hva som skal skrives hvor. Og folk deler jo gjerne litt mer når det er begrensninger i hvem som kan lese
    Bonusgutten desember 2002, Tvillingjenter januar 2008 og lillesøster mai 2010

Sitat Opprinnelig postet av Jenta83 Vis post
    jaaaa Trives ikke her på nm, så gjerne over på babyporten. Der er hele månedsklubben lukket, så man trenger ikke tenke på hva som skal skrives hvor. Og folk deler jo gjerne litt mer når det er begrensninger i hvem som kan lese
    Da foreslår jeg vi flytter over dit. Er det allerede en lukket maiklubb der, eller oppretter vi en ny? Og hvordan blir vi evnt medlemmer hvis det allerede er en lukket klubb der?
    Stolt trebarnsmor

vi må vel be om at noe sånt åpnes tror jeg... jeg kan undersøke litt om hvordan man får en lukket klubb. Det er mulig man må ha 100 meldinger for å få lov til å gå inn på en lukket klubb der, så det er bare å melde seg inn og skravle litt med en gang
    Bonusgutten desember 2002, Tvillingjenter januar 2008 og lillesøster mai 2010

vi må vel be om at noe sånt åpnes tror jeg... jeg kan undersøke litt om hvordan man får en lukket klubb. Det er mulig man må ha 100 meldinger for å få lov til å gå inn på en lukket klubb der, så det er bare å melde seg inn og skravle litt med en gang

100 meldinger?! har ifølge NM 140 nå....Da tar det omlag et halvt år føre jeg kommer meg inn på lukket klubb på babyporten da...

Medlem
    joaninha sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Trondheim
    Meldinger
    493

Sitat Opprinnelig postet av Lille Ulv Vis post
    100 meldinger?! har ifølge NM 140 nå....Da tar det omlag et halvt år føre jeg kommer meg inn på lukket klubb på babyporten da...
    Det er *egentlig* en meldingsbegrensning på å komme inn på lukket forum på BP, ja. Men man *kan* komme inn før, men da må man godkjennes av de som allerede er på det lukkede forumet!
    juli 2010

Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte
    Tamlin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    49

jeg er lett med på å flytte. Sliter veldig med å komme inn på nm.

Jeg har allerede begynt på jobben med å skaffe meg 100 innlegg på BP .

Det er hyggeligere å nå 100 om flere er med
    Stolt trebarnsmor

Jeg ble med i en lukket gruppe på babyporten uten å ha noen innlegg overhodet. Det var fordi jeg ble godkjent av de som allerede var der.

Medlem
    stripete ullsokk sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    I et nytt hus
    Meldinger
    234

Eg og er med over på flekken Liker bedre lukkete forum, og eit som fungerer mer enn dette gjer. Kommer jo aldri inn her, blitt veldig treigt

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Side 1 av 2
    1 2 SisteSiste

Lignende diskusjoner

1. Bytte forum?
      Av Wendolene i forum Oktober
      Svar: 15
      Siste melding: 10-03-2007, 17:07
    2. forum
      Av annej i forum Forumhjelp og datahjelp
      Svar: 4
      Siste melding: 02-12-2004, 10:35
    3. Her er et forum hvor de har Attacment Parenting forum!
      Av MiniMeg i forum Brukernes anbefalte linker
      Svar: 2
      Siste melding: 19-07-2004, 23:38
    4. Forum.
      Av britt66 i forum Brukernes anbefalte linker
      Svar: 0
      Siste melding: 26-04-2004, 23:45

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner