+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 2 av 2

Diskusjon: shit! what to do?

  1. #1
    Uregistrert
    Gjest

    lei_seg shit! what to do?

    jaja, så er det bekreftet...jeg er gravid. jeg ANER ikke hva jeg skal gjøre,hvordan jeg skal si det til mannen eller om vi skal beholde eller ikke. :snufs:
    vet ikke hvor langt jeg er, kan være over 3 mnd. har spiral (trodde jeg) men det hjalp tydeligvis ikke. SHIT!

    mannen er ikke klar for flere, vi har 2 fra før. har og valgt bort et foster, noe jeg synes er svært vanskelig fremdeles.


    hva skal jeg gjøre?
    planen er å få tatt en ul, og sjekke hvor langt jeg er på vei,om alt er bra osv,hvor spiralen har tatt veien osv. håper at ting er litt klarere for meg etter den undersøkelsen.

  2.  
  3. #2
    Uregistrert
    Gjest

    Sv: shit! what to do?

    Stakkars deg Skjønner GODT hva du går gjennom nå!

    Jeg ble selv gravid i jula, og mannen min er sterilisert på 3 året... Vi har 4 barn fra før, og nr. 5 ville da kommet når minsten var 1,5 år bare...

    Nå mistet jeg ( tilslutt ) av meg selv. Så jeg slapp å ta valget - men jeg mistet i MA, og valget var allerede tatt. Jeg skulle avbryte svangerskapet. Grusomt å være nødt til å gå gjennom noe sånt - jeg er av den oppfatning av at alt går om man innstiller seg på det, men denne gangen ville jeg ikke at det skulle gå. For å være helt ærlig.

    Jeg var psykisk nedbrutt av div. grunner, og et barn til ville på ingen måte gjøre noe som helst enklere for meg/oss.

    Jeg slet endel til jeg fikk 1. mens, men etter det var alt bare fint. Jeg angrer ikke på det jeg gjorde i det hele tatt, og jeg ville gjort det igjen om jeg sto i samme situasjon.

    Når man har gjort sitt ytterste for å ikke få flere barn, også blir man plutselig gravid allikevel... ja det er ubeskrivelig.

    Masse lykke til til deg! Det kommer til å gå bra - uansett hva du velger.

    Stor klem fra meg =)

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Lignende diskusjoner

    1. Shit!!!
      Av MissPhun i forum Juli
      Svar: 10
      Siste melding: 02-09-2007, 22:57
    2. Shit lei
      Av ~Froggie~ i forum 2006 og eldre barn
      Svar: 7
      Siste melding: 30-01-2006, 18:39
    3. no shit!!!!
      Av Tidligere bruker i forum 2006 og eldre barn
      Svar: 6
      Siste melding: 27-01-2006, 23:19
    4. Oh shit!
      Av Uregistrert/flau i forum Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
      Svar: 2
      Siste melding: 17-07-2005, 23:49
    5. oh shit!
      Av lucifer81 i forum Mars
      Svar: 17
      Siste melding: 03-07-2005, 22:43

    Stikkord for denne diskusjonen

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine