DA kaster jeg inn håndklet og biter i det sure eplet osv osv.
Jeg har ikke gått på noen prevansjon siden 2004 da jeg droppet p-piller for jeg var så dritt leie av å stappe i meg hormoner og nå har jeg født tre barn, vært gravid 5 ganger, mistet to ganger, ammet tre perioder a 18 mnd osv osv. Det er to år siden sistemann kom til og det er så ubeskrivelig deilig å ha kroppen sin tilbake at jeg ikke orker tanken på å klusse med syklus eller få noen som helst bivirkninger. Derfor har vi hoppet av i svingen til nå. Jeg har heller ikke vært helt sikker på om vi var ferdige med barn og da er det jo ikke krise med en liten obs. Nå er jeg heller ikke 100 % sikker på at jeg ikke ønsker flere, men det hadde passet ekstremt dårlig å bli gravid nå for å si det mildt. Jeg har en så utrolig gøy og spennende jobb som der er mange muligheter i for tiden, ungene er i system og alt er veldig bra.
Ja så til poenget vær så snill og anbefal en hormonspiral som ikke gir bivirkninger Jeg makter ikke tanken på å blø i 6 mnd, ha vondt, legge på meg 10 kg (har endelig gått ned i vekt og har litt igjen), hormoner har jeg hatt nok av og kviser er det jo ingen som liker, men det minst ønskelige er om jeg blir trøtt .
På forhånd tusen hjertelig takk for hjelp...
Sosiale Bokmerker