Går det an?
Setter pris på hjelp, har fått ny telefon levert på døra idag og det er noen meldinger jeg har lyst til å ha med videre på den nye telefonen.
Går det an?
Setter pris på hjelp, har fått ny telefon levert på døra idag og det er noen meldinger jeg har lyst til å ha med videre på den nye telefonen.
Hvis du synker den gamle på iTunes først og så den nye etterpå skal alt følge med!
des-06 juni-09
Men å synke den, er ikke det bare å stappe ledningen inn i telefonen og i pc og trykke ok når det kommer opp noe på skjermen?
Jeg er et naut når det gjelder pcer og sånt...
Jo, om du stapper ledningen inn på pc'en, så kommer det nok opp et vindu. Så tar du det derfra
Da kan du lagre på pc pluss at du kan hente tilbake til den andre telefonen.
Split -07
Ja, men jeg skjønner ikke noe av det systemet.. Hvor kan jeg finne igjen meldingene mine igjen da? Inne i itunes?
Er den nye tlf også iPhone? Da setter du bare ledningen i den gamle først og åpner iTunes, da synker den automatisk. Så plugger du i den nye etterpå og gjør det samme, da overfører den alt av samtaler, mld, kalender, notater, programmer osv...
des-06 juni-09
Ja, det er det. Da gjør jeg bare det.
Har jo glemt å bestille nytt simkort da så jeg får ikke brukt den, bestilte via telenor istad, men ser at jeg kan innom expert eller elkjøp og få imorra.
Jeg er jo sååå gira. Håper jeg får ha det samme nummeret da..
Sosiale Bokmerker