+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 7 av 7

Diskusjon: Er kona utro?

Juniormedlem
    Rykte

Medlem siden
    Mar 2012
    Meldinger
    2

Er kona utro?

Vi har vært gift i noen år og har to mindre barn sammen. I den siste tiden har hun vært veldig mye på trening og passer telefonen sin som om det skulle være en nasjonalskatt, så jeg beynte å bli litt mistenksom.

En dag hadde hun glemt å logge seg ut av mailen sin, og så dum som jeg var sjekket jeg mailen hennes. Føler meg som en tosk for å ha gjort det, men fikk nesten bekreftet at hun er utro med sin trener/fysio. I mailene virker det som de nesten har daglig kontakt på tlf (fra sin kontor tlf) og hun gir han mange komplimenter. Selv om det ikke er noe bevis på seksuell kontakt, føler jeg likevel at dette er som utroskap.

Hva gjør jeg? Jeg har jo også gått bak ryggen hennes ved å lese mailen hennes, så jeg kan jo ikke konfrontere henne med det?

Jeg elsker henne veldig høyt og vet ikke hva jeg skal gjøre. Vi skal også på weekend-tur snart, men slik jeg føler det nå, så kommer det til å bli rart. Tenker hun på han hele tiden vil jeg føle da...

Hilsen fortvilet ektemann.

2.  
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Kreps-77 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Meldinger
    2,660

Sv: Er kona utro?

Du må nok konfronterer henne med mistankene dine, for det er kun henne som kan gi deg svar på det du lurer på.

Lykke til.

Juniormedlem
    Rykte

Medlem siden
    Mar 2012
    Meldinger
    2

Jeg er dårlig på dette med konfrontasjoner, men har vel ikke noe valg. Merker jeg begynner å bli små-gal av hele greia... Og treneren hennes er jo nesten dobbelt så gammel som henne....

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Kreps-77 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Meldinger
    2,660

Det er aldri morsomt å konfromtere noen med slike ting, men det må nok dessverre til. Det verste er jo nå at du går rundt og tenker på dette og ikke er sikker på hva som skjer. Kanskje lager du deg tanker som er verre enn det virkeligheten er også?

Selv om du er dårlig på konfrontasjoner er det eneste muligheten du har til å finne ut av det. Ting vil ikke bli bedre av at du går rundt og lurer og mistenker henne. Så det er nok det som er best å gjøre. Forklar henne hvordan mistankene oppstod, og at det var derfor du sjekket mailen hennes.

Lykke til!
    Mirra og -08

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    LeaMarika sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    1,042

Du finner ikke ut noe før du tar mot til deg å konfronterer henne. Ikke før du vet hva du har å deale med, kan du gjøre noe med det.Så best å ta mot til deg.
    Lykke til!
    Vår lille prinsesse kom juni 09
    ,og vi ble endelig en familie på 3

Lea fra sm

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    LeaMarika sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    1,042

Du finner ikke ut noe før du tar mot til deg å konfronterer henne. Ikke før du vet hva du har å deale med, kan du gjøre noe med det.Så best å ta mot til deg.
    Lykke til!
    Vår lille prinsesse kom juni 09
    ,og vi ble endelig en familie på 3

Lea fra sm

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Lignende diskusjoner

1. Kona..
      Av Mamablue i forum Desember
      Svar: 2
      Siste melding: 13-07-2005, 12:13
    2. En gang utro, alltid utro.....? Eller?
      Av Tidligere bruker i forum Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
      Svar: 29
      Siste melding: 06-07-2005, 14:39
    3. En gang utro, alltid utro, eller...
      Av Carrera i forum Familieliv
      Svar: 30
      Siste melding: 04-08-2004, 01:31
    4. x-kona
      Av brydd i forum Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
      Svar: 14
      Siste melding: 12-07-2003, 00:52

Sosiale Bokmerker