Hei, er helt ny her men trenger virkelig hjelp.
17. mai sa jeg til mannen min (gjennom 9år) at jeg ikke orket mer, han er veldig sjalu, aldri vært på jentetur. Han leser meld mine sjekker tele regning for å se hvem jeg har ringt og sendt sms med.
For 2 år siden sa jeg det samme, da truet han med selvmord så jeg tok han tilbake. 17.mai prøvde han å ta selvmord (sovetab) en venninde fant han i skogen. Han blev pumpet. 18mai la han seg inn på et mentalsykehus. Han traff en ny dame der som også var innlakt. Ussiker på årsaken der. Han blev flyttet til en annen istutisjon nærmere hjemmet. Han har holdt det skjult at han er i et nytt fohold. Men følte at noe var på gang. (Facebook avslører mye) For 2 uker siden var det en stor fotball cup som elste mann var med på, han valgte å reise opp til hun, foige fredag var sessongens siste kamp, han valgte nok en gang å reise til hun. Hun bor to timer unna og anntagelig flytter di sammen i låp av juni/juli. Vi var på megling i går, prøvde å si at jeg ikke ville at noen av oss skulle pressantere nye kjærester for barna før det min var gått 6 mnd, da blev han helt svart i øynene. Lurte på om jeg skulle stikke kjepper i hjulene for han. Prøvde å si at det det var barna vi måtte ta hensyn til og ikke oss selv. Han går på med. men vet ikke hva, heller ikke om han er stabil nok til å ta vare på barna. Har kontaktet advokat.
Hvodan skal jeg forholde meg til dette, hva skal jeg gjøre, er jeg urimelig?
Så fortvilet gjør, ALT for barna mine
Sosiale Bokmerker