Hei! Jeg er en gutt på 16 år som flyttet inn i en hybel i høst for å gå på skole. hybelen er ganske liten men ok for meg.
Problemet mitt et hybeleiern.
Da jeg flyttet inn ble vi enig om at jeg betaler for hybel med inkludert strøm. ikke noe utenom, bare internett som jeg og naboen bestilte selv. vi ble også enige om at jeg kunne ha overnattingsgjester når jeg følte for det så lenge det var stille.
Jeg har da vært litt bråkete og fått meldinger nå å da også har jeg begynt å bli mer rolig men dett er visst ikke nok for hybeleir. nå har hun tatt seg til rette å slått av strømmen vis jeg blir for bråkete, Dette liker jeg IKKE. vi ble enig om at jeg leide hybel med strøm, da synes ikke jeg at hybeleier skal kunne slå av strømmen bare fordi jeg bråker.
Nå idag gikk hun over grensen, jeg hadde da besøk av en venn som ville overnatte. da vi ryddet og flirte litt rundt kl 23 slo hun da av strømmen og sto utenfor døren min og ventet på at jeg skulle åpne, hun sa ddet skulle være stille noe jeg syntes var ok. MEN! 2 minutter etter fikk jeg en veldig stygg melding fra hybeleier, jeg nevner ikke navn men jeg skal skrive hele meldingen under her.
den er da skrevet på dialekt og jeg håper dere forstår.
D e kun du som skal overnatte på hybelen du LEI hos oss!
all besøk skal ut kl 23, (innlegg fra meg: vi ble enig om at jeg kan ha overnattingbesøk når det passer.),
og dåkker har 5 minutt på å få tømt hybeln for alle andre enn du som lei hær!.
Så spørsmålene mine er.
Har hun lov til å slå av strømmen når jeg betaler inkludert strøm?
Har hun lov til å kaste ut vennene mine når de overnatter, spesielt når det er veldig sent og siste bussen går om 5 minutt sånn at vi nermest får hjertestans av stress når vi må speedpakke tingene hans for at han skal nå bussen.
Han nådde såvidt bussen, hadde dette skjedd 4 min senere hadde han ikke nådd den.
Takk for eventuelle svar!
Sosiale Bokmerker