For litt over ett år tilbake møtte jeg en fantastisk mann. Han levde i et dårlig forhold og vi innledet et nytt. Ikke rett måte å gjøre det på det vet jeg, men han fortalte familien sin om det rett etter. Han bor noen timers kjøring unna meg, men vi var så forelsket.
Så viser det seg at han har levd et dobbeltliv. Kjæreste med meg og familieliv der. Han sier han gjorde det for sin egen samvittighet og har vært ærlig med oss begge, og valgt meg foran familien. Det vet jeg er sant for jeg og eksen hans har rydda opp oss i mellom. Problemet mitt er at jeg sliter veldig med å stole på han etter dette. Jeg må ha kontroll hele tiden, takler ikke tanken på at han skal møte henne osv. Jeg vil virkelig at jeg og han skal ha det fint, og jeg prøver holde meg rolig. Han vet jeg sliter og prøver gjøre ting lettere. Er det urettferdig om jeg stiller krav? Noen gode råd? Vi vet vi må bruke tid, men jeg skulle så gjerne hatt noen gode råd i forhold til å takle at vi bor 35 mil fra hverandre foreløpig..