+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 2 av 2

Diskusjon: Snoket på samboers mobil

Uregistrert
    Gjest

Snoket på samboers mobil

Jeg snoket på samboers mobil. Og fant egentlig noe jeg ikke likte, men det var samtidig ikke så ille. Jeg leste en samtale mellom samboeren min og ei venninne. Det gikk stort sett i ok ting, men plutselig kom det en melding fra henne som var langt over grensen for min del. En time etter den meldingen sendte hun en ny hvor hun unnskyldte seg veldig, angret på at den var sendt, at hun ikke mente noe med det, at hun ikke forsto hva som gikk av henne og at hun hadde veldig dårlig samvittighet ovenfor mannen sin. Min samboer svarte ikke noe på dette i det hele tatt. Etter noen dager fortsatte en helt vanlig kontakt igjen og det har ikke vært noe på eller over grensen siden. Dette er flere måneder siden nå. Jeg syns det er litt ubehagelig at samboeren min har kontakt med denne damen, på grunn av meldingen hun sendte. Jeg sitter også å lurer på om jeg skal fortelle mannen til denne damen om hva hun har gjort, men på en annen side så virket dette til å være en glipp som hun virkelig angret på. Hvis jeg skal si det til mannen hennes så må jeg også fortelle min samboer at jeg snoket, noe jeg ikke er veldig stolt av

Hva ville andre gjort?

2.  

Sv: Snoket på samboers mobil

Jeg ville glemt det. Mannen din har ikke svart en gang... så tenker at dette ikke har noe med deg eller dere å gjøre.
    2004 2010 20.02.15 19.05.15

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Lignende diskusjoner

1. Noen som har snoket litt
      Av fiol i forum Klær og utstyr
      Svar: 11
      Siste melding: 11-10-2008, 19:32
    2. Svar: 10
      Siste melding: 08-12-2006, 12:26
    3. Min samboers hygiene
      Av Uregistrert i forum Seksualitet og samliv