Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Sykdom, plager og skader




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-04-2009, 22:22   #1
Supermedlem
 
Sostenutia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 1,460
MP Rating: 0% (0)
Sostenutia har mye å være stolt av.Sostenutia har mye å være stolt av.Sostenutia har mye å være stolt av.Sostenutia har mye å være stolt av.Sostenutia har mye å være stolt av.Sostenutia har mye å være stolt av.Sostenutia har mye å være stolt av.Sostenutia har mye å være stolt av.Sostenutia har mye å være stolt av.Sostenutia har mye å være stolt av.Sostenutia har mye å være stolt av.
Kort tungebånd og dårlig vektøking

Er det en sammenheng mellom de to tingene.

Grunnen til at jeg legger det inn som en hastesak, er at jeg trenger litt svar på dette før jeg skal på kontroll med minstemann i morgen.

Han legger på seg for lite. 20 g. på de to siste ukene.

Han har kort/stramt tungebånd, men de vil ikke gjøre noe med det

Han får i seg melken (fullammer) og puppen blir tom. Men kan det alikevel hende at tungen er for kort, slik at han ikke får i seg alt ?
__________________
Januar 2003 ~ Mai 2004 ~ Desember 2008
Sostenutia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-04-2009, 23:33   #2
VIP-Medlem
 
silkepels sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Sted: På øya
Meldinger: 7,902
MP Rating: 100% (1)
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kort tungebånd og dårlig vektøking

Hvorfor vil de ikke gjøre noe med dette? Og hvem er "de"?

Jeg ville i allefall ha fått en second opinion om dette
__________________
silkepels - mamma til 04.12.06 og 28.03.08 .en gang i 2009
silkepels er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-04-2009, 06:00   #3
Seniormedlem
 
Vimsevips sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Kjærligheten
Meldinger: 1,834
MP Rating: 0% (0)
Vimsevips har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsevips har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsevips har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsevips har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsevips har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsevips har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsevips har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsevips har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsevips har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsevips har et ubeskrivelig bra rykte.Vimsevips har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kort tungebånd og dårlig vektøking

I dag er det sjelden de kutter tungebånd som er stramme/korte. De gangene de kutter er først og fremst når tungebåndet er for kort til at barnet får i seg mat. Om h*n faktisk klarer å tømme en pupp tviler jeg på at tungebåndet er årsaken til at han har en dårlig vektøkning akkurat nå.

I forhold til språk kan det bli enkelte utfordringer med noen lyder. Forskning viser imidlertidig at disse faller på plass etterhvert uavhengig av lengden på tungebåndet. Dette er også en av årsakene til at man i dag er mer restriktiv med å kutte tungebåndet.

Lykke til i dag
Håper du kan få noen gode svar på den svake vektøkningen på kontrollen
__________________
Trollene mine
Vimsevips er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:38.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com