Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel I går, 08:55   #11
Seniormedlem

Lottiz sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 2,111
MP Rating: 0% (0)
Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.
Sv: Hvilken farge på sko og veske...?

Brun, hvit eller kaaanskje sølv...litt usikker når jeg ikke vet helt hvordan kjolen er.
Gammel I går, 09:05   #12
Supermedlem

Fluen sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Akershus
Meldinger: 577
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 0% (0)
Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvilken farge på sko og veske...?

Personlig synes jeg sort er veldig fint til lysegult Kontrasten blir så fin synes jeg, og det er lettere å finne veske/sko som matcher hverandre i sort enn f.eks blå
Ellers ville jeg valgt en lys farge (ikke hvit) som står til en av fargene i sjalet

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:16.