Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-06-2009, 10:07   #11
Medlem
 
Lillekos sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Tromsø
Meldinger: 232
MP Rating: 0% (0)
Lillekos har en strålende fremtid.Lillekos har en strålende fremtid.Lillekos har en strålende fremtid.Lillekos har en strålende fremtid.Lillekos har en strålende fremtid.Lillekos har en strålende fremtid.Lillekos har en strålende fremtid.Lillekos har en strålende fremtid.Lillekos har en strålende fremtid.Lillekos har en strålende fremtid.Lillekos har en strålende fremtid.
Sv: Liten familie/få venner

Kjenner til den og føler meg veldig ensom til tider

Hvor bor du LilleTrille?
__________________
Mamma til TEODOR født 16.aug.07
Lillekos er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-06-2009, 12:04   #12
Kes
Supermedlem
 
Kes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Vest-Agder
Meldinger: 758
MP Rating: 0% (0)
Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.Kes har en strålende fremtid.
Sv: Liten familie/få venner

Er også tilflytter og har vært så heldig å fått meg maaange omgangsvenner...
Mannen er herfra og jeg har da naturligvis blitt kjent med hans kompis-koner og litt venner av de igjen, meeeeeen det er liksom ingen av de jeg føler at jeg kan snakke skikkelig med
De er koselige og snille alle sammen, men det blir alltid hele familien som treffer hele den andre familen...sjelden uten mann og barn...

Satt og filosoferte her om dagen. Dersom f.eks. vi skulle skilles ( har ingen planer om det altså !) og jeg trengte noen å snakke med. Hadde jeg da noen som var "nære nok " ??
Savner denne nærheten jeg ! Ei skikkelig venninne som jeg kan besøke ofte og som jeg bare kan stikke innom uten at det må planlegges en dag i forveien....
Men nå er jo jeg i grunn heldig som har mange omgangsvenner da, så jeg skal ikke klage


Når det gjelder tips til å få seg omgangsvenner så ville jeg prøvd å finne noen gjennom ungen ! Da har dere jo noe å snakke om i begynnelsen
Gå på lekeplasser etc...
Bli med på ulike aktiviteter i nærmiljøet - baby/barnesang, familiesvømming etc
Eller meld deg på kurs eller lignene på egen hånd ? Malekurs, håndverk eller noe ?
Ta noen få studiefag ??
Bo på "rett" plass er jo også lurt... I barnevennlige nabolag er det sikkert enklere å bli kjent med mødre ?
__________________
Mamma til;
Nikolai - 07.11.03
Rebekka - 27.08.08

( Også kjent som Ingeniøren )
Kes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-06-2009, 15:02   #13
Seniormedlem
 
LilleTrille sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 2,741
MP Rating: 100% (2)
LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.LilleTrille har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Liten familie/få venner

Sitat:
Opprinnelig postet av Lillekos Vis post
Kjenner til den og føler meg veldig ensom til tider

Hvor bor du LilleTrille?
Jeg bor på Sørlandet :/

Sitat:
Opprinnelig postet av Kes Vis post
Er også tilflytter og har vært så heldig å fått meg maaange omgangsvenner...
Mannen er herfra og jeg har da naturligvis blitt kjent med hans kompis-koner og litt venner av de igjen, meeeeeen det er liksom ingen av de jeg føler at jeg kan snakke skikkelig med
De er koselige og snille alle sammen, men det blir alltid hele familien som treffer hele den andre familen...sjelden uten mann og barn...

Satt og filosoferte her om dagen. Dersom f.eks. vi skulle skilles ( har ingen planer om det altså !) og jeg trengte noen å snakke med. Hadde jeg da noen som var "nære nok " ??
Savner denne nærheten jeg ! Ei skikkelig venninne som jeg kan besøke ofte og som jeg bare kan stikke innom uten at det må planlegges en dag i forveien....
Men nå er jo jeg i grunn heldig som har mange omgangsvenner da, så jeg skal ikke klage


Når det gjelder tips til å få seg omgangsvenner så ville jeg prøvd å finne noen gjennom ungen ! Da har dere jo noe å snakke om i begynnelsen
Gå på lekeplasser etc...
Bli med på ulike aktiviteter i nærmiljøet - baby/barnesang, familiesvømming etc
Eller meld deg på kurs eller lignene på egen hånd ? Malekurs, håndverk eller noe ?
Ta noen få studiefag ??
Bo på "rett" plass er jo også lurt... I barnevennlige nabolag er det sikkert enklere å bli kjent med mødre ?
Kjenner godt igjen det med å mangle ei skikkelig nær venninne.. Jeg har ei som er relativt nær, men jeg sliter (som vanlig ) med å åpne meg 100%.. Og jeg vil ikke trenge meg på heller, så da slår det kanskje litt motsatt vei også?
__________________
LilleTrille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
venn, venninne


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:31.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com