Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-12-2008, 20:17   #151
Supermedlem
 
MariaB sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 756
MP Rating: 0% (0)
MariaB har en strålende fremtid.MariaB har en strålende fremtid.MariaB har en strålende fremtid.MariaB har en strålende fremtid.MariaB har en strålende fremtid.MariaB har en strålende fremtid.MariaB har en strålende fremtid.MariaB har en strålende fremtid.MariaB har en strålende fremtid.MariaB har en strålende fremtid.MariaB har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse

Flott tråd!

Litt om meg også

Jeg er 23 år, er samboer med en flott mann og sammen har vi en gutt som er født i juli. Jeg bor ca 40 min sør for Haugesund, midt på landet
Er glad i å skravle, gå turer, gå på kafè ( tar gjerne turen til Haugesund for litt kaffedrikking ), shoppe, og generelt kose meg
Hadde vært utrolig kjekt å blitt kjent med andre i distriktet som har barn Er utdannet sykepleier, men er hjemme for tiden, så jeg har mye tid
__________________

Juli 08
MariaB er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-12-2008, 23:10   #152
Seniormedlem
 
*Ullsokk* sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 1,652
MP Rating: 0% (0)
*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Jannike_79 Vis post
Jeg er også fra Skien!!

Er 29 år, og bor alene med snuppa på 4 år. Er tilflyttet, har bodd i grenlandsområdet i 8 år. Send meg en pm da vel?

Jeg er også fra Skien . 29 år og mamma til to!
__________________



M - september 2005
*Ullsokk* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-12-2008, 15:59   #153
Uregistrert
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Venninne-annonse

Noen fra Ålesund-området her?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-12-2008, 09:35   #154
Æresmedlem
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 13,498
MP Rating: 0% (0)
Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.Lilith har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse

Jeg er 25 år og flytter til Jeløy på nyåret. Der kjenner vi ingen, hadde vært kjempekoselig å bli kjent med noen!

Kort om oss.. Vi er begge 25 år, har et barn på 6 år og to pusekatter, vi liker å være sammen med venner, gå tur, lage god mat, se på film, reise.. jeg liker å skravle med venninner over en kaffekopp el.l og sier heller ikke nei til en tur på byen hvis anledningen byr seg.
Ellers er vi sosiale og ganske normale..

Håper noen sender pm
__________________
Lilith
Lilith er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-12-2008, 14:04   #155
Uregistrert
Gjest
 
Meldinger: n/a
:) Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av SOOKIE Vis post
Finnes det en venninne i Trondheim som er over 34 år?
Jeg er det! 37 med 3 barn.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-12-2008, 03:45   #156
Medlem
 
mamma-til-tobias sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Sted: Rognan
Meldinger: 58
MP Rating: 0% (0)
mamma-til-tobias har en strålende fremtid.mamma-til-tobias har en strålende fremtid.mamma-til-tobias har en strålende fremtid.mamma-til-tobias har en strålende fremtid.mamma-til-tobias har en strålende fremtid.mamma-til-tobias har en strålende fremtid.mamma-til-tobias har en strålende fremtid.mamma-til-tobias har en strålende fremtid.mamma-til-tobias har en strålende fremtid.mamma-til-tobias har en strålende fremtid.mamma-til-tobias har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse

veldig få fra østfold her ja...

men skriver litt jeg
Nettopp flyttet til østfold etter ei stund i nordnorge..
sønn født i juli 08, verdens herligste

ellers kjenner jeg nesten ingen her, savner å ha ei skikkelig venninne å skravle med, gå på cafe med og rett og slett ha det gøy sammen...
beste hadde jo vært å bli kjent med noen i området og med barn

men nye bekjentskaper ellers sier jeg ikke nei takk til

håper på Pm ille ensomt i leiligheten.. og ikke moro å gå tur alene når tassen bare sover
__________________



Alenemamma
mamma-til-tobias er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-12-2008, 21:34   #157
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Østfold
Meldinger: 467
MP Rating: 100% (1)
mamaria har en strålende fremtid.mamaria har en strålende fremtid.mamaria har en strålende fremtid.mamaria har en strålende fremtid.mamaria har en strålende fremtid.mamaria har en strålende fremtid.mamaria har en strålende fremtid.mamaria har en strålende fremtid.mamaria har en strålende fremtid.mamaria har en strålende fremtid.mamaria har en strålende fremtid.
Sv: Venninne-annonse

Oj, dette var en laaang tråd!
Kan jo likegreit "reklamere" litt for meg selv før jeg setter i gang med å lese. Bosatt i sarpsborg jeg.
28 år, fire barn som dere ser av signaturen...
Gubben jobber mye borte, så jeg er ofte alene med ungene.
Vi er en familie som elsker dyr, og har hunder, katter og fugler.
Jeg er også en wannabe alternativ jente. Dvs jeg vil, men har ikke alltid viljestyrken til å få det til.
Jeg er interessert i miljø, økologisk levesett, og er nysgjerrig på alt mellom himmel og jord, for å si det slik, selv om jeg antakelig er den mest kjedelige jenta i fylket... Jeg lever rimelig A4, så jeg er ingen fanatist i det hele tatt, har bare et ønske om å endre på noe.

Jeg savner veldig ei veninne med noe like interesser, som vil være med på tur i skog og mark, både med og uten barn og dyr.
Jeg jobber stadig med å få vekten rett vei, men det er mye lettere å komme seg opp av sofaen om man har selskap.
Jeg er nok ingen typisk kafe-besøker, men tar gjerne en shoppingrunde i ny og ne. Jeg elsker å lese bøker, og en god film på kino iblant er kjempekoselig.
Jeg fikk barn tidlig, og de veninnene jeg hadde før barna er på et helt annet stadie enn meg i livet.
Gubben er ellers sosial han og, liker å spille x-boks, fiske, jakt, se på film...
Så da vet dere det!
__________________
Mamma til et guttefirkløver! 00, 02 og tvillingguttene 04.
mamaria er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-12-2008, 23:19   #158
Æresmedlem
 
_Kine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 12,920
MP Rating: 0% (0)
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

dytter litt.

Savner fortsatt noen, jeg
__________________
Des. Jan. og feb. har vært 3 drittmnd.
Blir mars bedre?
_Kine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-12-2008, 23:35   #159
Supermedlem
 
~alvejenta~ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Romerike
Meldinger: 812
MP Rating: 0% (0)
~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.~alvejenta~ har mye å være stolt av.
Sv: Venninne-annonse

For et flott tiltak, Kinevennen

Ville bare si det jeg...

Også veldig spent på om noen har funnet hverandre..

Og et lite tips til de som er sjenerte, er at treff med flere alltid er lettere første gangen. Man finner som regel raskt ut hvem man evt har kjemi med, også kan man ta det videre derfra

Og tilslutt vil jeg bare si at det lønner seg å prøve. For jeg selv har fått flere gode venninner her inne (selvom jeg ikke har tid til å treffes så ofte... Kine..), og de er gull verdt!
__________________
Verdens beste Oliver ble født 23.11.2006
Lille Hemmelighet ventes 24.mai 2009
~alvejenta~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-12-2008, 23:50   #160
Æresmedlem
 
_Kine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 12,920
MP Rating: 0% (0)
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av ~alvejenta~ Vis post
Og tilslutt vil jeg bare si at det lønner seg å prøve. For jeg selv har fått flere gode venninner her inne (selvom jeg ikke har tid til å treffes så ofte... Kine..), og de er gull verdt!
Du følte deg litt truffet? Godt det vennen
__________________
Des. Jan. og feb. har vært 3 drittmnd.
Blir mars bedre?
_Kine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
alene, brevvenn, brevvenner, ensom, savner, venn, venner, venninne, venninner


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:22.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com