Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-04-2008, 19:19   #1
Supermedlem

tranquil sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 1,200
MP Rating: 100% (9)
tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Snart årsdag.. (24.04)

mange varme tanker til deg

tranquil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-04-2008, 19:26   #2
Medlem

Erika-mamma sin avatar

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 410
MP Rating: 0% (0)
Erika-mamma har en strålende fremtid.Erika-mamma har en strålende fremtid.Erika-mamma har en strålende fremtid.Erika-mamma har en strålende fremtid.Erika-mamma har en strålende fremtid.Erika-mamma har en strålende fremtid.Erika-mamma har en strålende fremtid.Erika-mamma har en strålende fremtid.Erika-mamma har en strålende fremtid.Erika-mamma har en strålende fremtid.Erika-mamma har en strålende fremtid.

Mine tanker går til deg, Tinka. Skjønner godt at du har det vondt nå ved årsdagen.

Det virker helt meningsløst at noe slikt skjer.

Storegullet- juli-01 Lillegullet -aug-07
Erika-mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-04-2008, 19:53   #3
VIP-Medlem

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 6,072
anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.

Tenker på deg og prinsessene dine,snuppa..
Gammel 09-04-2008, 19:53   #4
Seniormedlem

Amèlie sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 2,910
MP Rating: 100% (3)
Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.Amèlie har et ubeskrivelig bra rykte.

Så lenge du og jentene kjempet...Forgjeves. Grusomt!
Gammel 09-04-2008, 21:38   #5
Supermedlem

Tinka sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 573
Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.

Tusen takk for klemmene jenter!
Ja jeg lå innlagt på et sykehus i en mnd, for å så bli flyttet til et sykehus langt vekk fra der jeg bodde i 2 mnd.. Fikk kun besøk av xn min, pappan til tvillingene, om helgene..
Det var en stor påkjenning å vare der alene, med tanken på at de kunne komme tilig og at ikke pappan demmers kunne rekke fødselen ( måtte ta ferge også)...
Men jeg kjempet meg igjennom de 2 mnd, laget meg kalender, nedtelling til den dagen jeg kunne dra hjem, i uke 35. For jeg viste jo at jeg kjempet for noen spesielle da!!
Men litt over ei uke etter at jeg kom hjem, døde de i magen min..... et par dager før jeg skulle settes igang..
Tinka er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-04-2008, 22:56   #6
Veteranmedlem

AnneK27 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,097
Blogginnlegg: 6
AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.

Gammel 10-04-2008, 10:40   #7
Supermedlem

Scorpion sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,109
MP Rating: 100% (1)
Scorpion har en strålende fremtid.Scorpion har en strålende fremtid.Scorpion har en strålende fremtid.Scorpion har en strålende fremtid.Scorpion har en strålende fremtid.Scorpion har en strålende fremtid.Scorpion har en strålende fremtid.Scorpion har en strålende fremtid.Scorpion har en strålende fremtid.Scorpion har en strålende fremtid.Scorpion har en strålende fremtid.

Det må være helt grusomt..
Gammel 10-04-2008, 11:02   #8
Seniormedlem

MissPhun sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,544
MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.

Så meningsløst
Gammel 10-04-2008, 11:20   #9
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,260
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

Sender deg varme tanker, føler så med deg.. Kan ikke forestille meg hvor tungt det må være for deg.
Gammel 10-04-2008, 11:59   #10
Supermedlem

Sjöstjerna sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 1,449
Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.Sjöstjerna har et ubeskrivelig bra rykte.

Huff så trist lesing.
Livet er ufattelig urettferdig og meningsløst mange ganger.

JENTENE 05 OG 07
Sjöstjerna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:06.