Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-09-2008, 21:18   #1
Eli
Seniormedlem
 
Eli sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Sted: Lørenskog
Meldinger: 1,626
MP Rating: 0% (0)
Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.
;) Månedens dose skrytebilder fra meg.

*borte*
__________________
Edin (4 år) og Eskil (2 år) ble storebrødre til lille Elias 01.07.08.

Sist endret av Eli; 10-09-2008 kl 22:34.
Eli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 21:59   #2
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,284
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Månedens dose skrytebilder fra meg.

Åååååh herlige go'gutter!!
Og gratulerer så masse med overstått 2-årsdag til Eskil
__________________
LindaSD og Victoria Emilie -04

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 22:37   #3
Veteranmedlem
 
Heohappy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,364
MP Rating: 0% (0)
Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.
Sv: Månedens dose skrytebilder fra meg.

Så herlige gutter du har!!!
__________________
Heohappy, Mathilde f.070204 og tøybleiegutten Bendik f.010407

Heohappy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 10:09   #4
VIP-Medlem
 
Mondeo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Rogaland
Meldinger: 5,737
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 100% (1)
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Månedens dose skrytebilder fra meg.

Å, vakre vene. Så nydelige gutter du har. Og så DET smilet til lillebror da.
__________________
Mondeo med 01 og 04









Mondeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 20:11   #5
Seniormedlem
 
Karina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Molde
Meldinger: 2,417
MP Rating: 0% (0)
Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Månedens dose skrytebilder fra meg.

Så herlige gutter da
__________________

16.08.08 Bryllupstråd Bilder fra den store dagen
Karina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 22:37   #6
Veteranmedlem
 
ankimor81 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: ski kommune
Meldinger: 3,126
MP Rating: 0% (0)
ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.ankimor81 har en strålende fremtid.
Sv: Månedens dose skrytebilder fra meg.

Så herlige gutter du har!!! Gratulerer med 2 åringen!
__________________
Mathias 16.01.2004 annicken 12.12.2005
hjemmesiden:http://mathiasgullet.piczo.com ...(bilder av lillesøster også)
ankimor81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 22:50   #7
Medlem
 
Suadela sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 167
MP Rating: 0% (0)
Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.Suadela har en strålende fremtid.
Sv: Månedens dose skrytebilder fra meg.



Så skjønne gutter du har!
Kjempeflott kake også!
__________________

Suadela er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2008, 13:51   #8
Veteranmedlem
 
Raija sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Sted: vest i landet
Meldinger: 3,254
MP Rating: 0% (0)
Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.Raija har en strålende fremtid.
Sv: Månedens dose skrytebilder fra meg.

For noen flotte gutter du har.
__________________
Største

Minste
Raija er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2008, 20:30   #9
Veteranmedlem
 
Stavangerjentå sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,824
MP Rating: 0% (0)
Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Månedens dose skrytebilder fra meg.

God ide med muffinslys

Det var kjempekjekt å se bilder av de flotte gutta boys igjen.
Stavangerjentå er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-09-2008, 21:23   #10
Supermedlem
 
Emjo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jæren
Meldinger: 1,059
Blogginnlegg: 5
MP Rating: 100% (4)
Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Månedens dose skrytebilder fra meg.

Så nydelige barn du har Eli. Og jeg av smilet til minstemann.
Flott Ole Brum kake
__________________
februar 04 og oktober 07
Emjo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:06.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com