Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-09-2008, 09:04   #1
VIP-Medlem
 
[Mon|] sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 5,614
MP Rating: 0% (0)
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.
Pratetråd uke 36

Ja, da var vi inne i uke 36 og nå må dere la skravla går damer
__________________
04
02
[Mon|] er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 09:05   #2
VIP-Medlem
 
[Mon|] sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 5,614
MP Rating: 0% (0)
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Pratetråd uke 36

Jeg er hos ei venninne nå på morgenen og skal vel være her til jeg skal på aftenvakt. Mulig vi drar en liten tur til byen før jeg skal på arbeid, men det har vi ikke bestemt oss for enda.
__________________
04
02
[Mon|] er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 10:47   #3
VIP-Medlem
 
Mondeo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Rogaland
Meldinger: 5,737
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 100% (1)
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Pratetråd uke 36

Mornings. Har vært på en liten handel nå etter jobben. Fikk kjøpt noen stablekasser som jeg skal lagre bøker i. De ligger for tiden lettere henslengt på roterommet som vi driver og rydder for å få flytta den ene ytterveggen.
Så det skal jeg begynne med nå etterpå. Så må jeg trene litt, tenker jeg. I ettermiddag skal eldsten på minikor, så kanskje jeg må bli med der. Hvis han vil det, da. Hvis ikke så får jeg begynne å vaske vitrineskapet som skal beises.
__________________
Mondeo med 01 og 04









Mondeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 14:19   #4
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,284
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Pratetråd uke 36

Kan nesten ikke tro at vi har starta på september
__________________
LindaSD og Victoria Emilie -04

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 15:46   #5
Seniormedlem
 
smbr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen! :-D
Meldinger: 2,750
MP Rating: 0% (0)
smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.
Sv: Pratetråd uke 36

Titt-tei. Siste innspurt på jobben i dag. Mannen er ute i business-saker og kommer ikke hjem før i kveld. Jeg og ungene skal en tur på SATS - de synes det er kjempegøy!

Rolig helg. Var og handlet litt høstklær til ungene på lørdag, samt noe pentøy til Noah siden vi skal i 80-års-dag til helgen. Lørdag kveld var jeg på jentefest i anledning en venninnes bursdag. Veldig trivelig og god mat.

I går (søndag) var vi av alle ting og gikk tur ved Gamlehaugen. For de som ikke vet hva det er, så er det den boligen kongen og dronningen disponerer når de er i Bergen. Flott gammelt hus, og har sågar et lite tårn. Dette har jo Hannah fått med seg og snakket masse om, og siden hun er midt i prinsessealderen så var det bare å ta turen bort slik at hun fikk se. Vi såg på huset, var i den tilhørende parken, og var nede ved sjøen og vasset litt. Veldig hyggelig på en deilig seinsommerdag.

So long alle sammen!
__________________
smbr, Hannah født 170204 og Noah født 230606
smbr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 17:36   #6
VIP-Medlem
 
[Mon|] sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 5,614
MP Rating: 0% (0)
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Pratetråd uke 36

det ble bytur i dag, i allefall en snartur. Nå er jeg på jobb, det er kjemperoli, så da så jeg mitt snitt til å sørfe litt via mobilen.
__________________
04
02
[Mon|] er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 17:38   #7
VIP-Medlem
 
[Mon|] sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 5,614
MP Rating: 0% (0)
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Pratetråd uke 36

btw.. I dag er det 3 mndr til 1.luka skal åpnes i adventskalenderen
__________________
04
02
[Mon|] er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 19:13   #8
VIP-Medlem
 
Mondeo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Rogaland
Meldinger: 5,737
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 100% (1)
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Pratetråd uke 36

Sitat:
Opprinnelig postet av [Mon|] Vis post
btw.. I dag er det 3 mndr til 1.luka skal åpnes i adventskalenderen

Jeg er igang, har kjøpt 1/3 av kalendergavene.
__________________
Mondeo med 01 og 04









Mondeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 08:01   #9
Veteranmedlem
 
Heohappy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,364
MP Rating: 0% (0)
Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.
Sv: Pratetråd uke 36

Sitat:
Opprinnelig postet av Mondeo Vis post

Jeg er igang, har kjøpt 1/3 av kalendergavene.
Ohoi,,, der sa du noe. Jeg har ikke starta.....

Bendik er slakk og dårlig. Natt til i går våkna han kl. 2 om natta og illskrek- vondt i magen. Han skrek av og på til morgenen. Var våken til halv ni før han duppa av i tre kvarter... Spydde to ganger også i løpet av den tiden. Stakkars liten, fikk så vondt av ham. Var altså hjemme med ham i går, og er det i dag også. Heldigvis er det slik at jeg kan jobbe hjemmefra, da får jeg ikke så dårlig samvittighet (vet jo at jeg ikke skal ha det, men oss damer vet dere....).

Ellers synes jeg kanskje vi skulle lage en julegavetråd, greit å få litt tips i god tid. Jeg tenkte kanskje jeg skulle sy noen gaver, men vet ikke helt hva... og så føler jeg kanskje ikke at jeg er flink nok ennå..... Får se hva jeg finner på.
__________________
Heohappy, Mathilde f.070204 og tøybleiegutten Bendik f.010407

Heohappy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 08:55   #10
VIP-Medlem
 
[Mon|] sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 5,614
MP Rating: 0% (0)
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Pratetråd uke 36

Sitat:
Opprinnelig postet av Mondeo Vis post

Jeg er igang, har kjøpt 1/3 av kalendergavene.
Må ta meg i nakken når lønna kommer, å få kjøpt både adventskalendergaver og julegaver...

Jeg sa til gubben i går at nå er det bare 3 mndr til 1.desember.. da utbryter han med ett snev av panikk i stemmen "JULEGAVER!!! VI HAR VEL IKKE KJØPT NOEN ENDA HAR VI???? VI BRUKER JO Å VÆRE FERDIGE NÅ JO!!!!"


Aftenvakt i dag også, gubben har fri, Jonathan er hjemme og Alexander er på skolen.
Tror vi skal finne ut hvor mye materialer vi trenger for å sy igjen ei dør imellom kjøkkenet og gangen (har åpen løsning inn til stua så den døra er bortkasta).. og se om vi rekker innom OBS bygg når gubben har henta meg på arbeid i kveld.. for å kjøpe det vi trenger.
__________________
04
02
[Mon|] er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:18.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com