Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-09-2008, 08:57   #1
VIP-Medlem
 
[Mon|] sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 5,614
MP Rating: 0% (0)
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.
Julegavetipstråd for 2008

Tar Heohappy på ordet og lager en "julegavetipstråd".. her kan dere skrive inn hva dere har planlagt å gi i julegaver (behøver ikke å skrive hvem det er til, hvis dere ikke vil det).



(jada, det er over 3 mndr til jul.. men greit å være ute i god tid eller??? )

__________________
04
02
[Mon|] er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 08:59   #2
VIP-Medlem
 
[Mon|] sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 5,614
MP Rating: 0% (0)
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Julegavetipstråd for 2008

Jeg har kjøpt noe..

2 stk Små Einsteins DVD'r (hadde tenkt å gi de til ungene,men de har ingen intr for de lenger)
Togbane i tre
Tesett
kaffesett
Diverse brettspill
__________________
04
02
[Mon|] er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 10:41   #3
Supermedlem
 
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 598
MP Rating: 0% (0)
Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.Linda-78 har en strålende fremtid.
Sv: Julegavetipstråd for 2008

jeg har kjøpt trillekoffert til Julie, må jo få det når storebror har

puslespill
bok
sokker (skal ha det som "ekstra ting" i et par gaver)
klær
__________________
mamman til Jørgen (06.12.04)
Julie (10.01.07)
Linda-78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 14:20   #4
VIP-Medlem
 
~Froggie~ sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: Stavanger
Meldinger: 5,496
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Froggie~ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Julegavetipstråd for 2008

Jul????
__________________

Storesøster 280202 og lillesøster 090104.
~Froggie~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 14:20   #5
Veteranmedlem
 
Heohappy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,364
MP Rating: 0% (0)
Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.
Sv: Julegavetipstråd for 2008

Så kjekt at noen tar meg på ordet....

Jaaaa, det var de presangene da. Lurer litt på hva vi skal finne på til barna, som vanlig. Mathilde fikk ski i fjor, ellers hadde det nok blitt det. Lurte på om vi skulle kjøpe hver sin tøffe sacco-sekk til dem. Vi har en nå som mannen hadde når han var liten, den leker de med hele tiden. Holder på å revne. Ellers blir det kanskje et data-spill til storejenta. Hun holder på med Pippi-spillet nå og storkoser seg....

Mannen og meg har funnet ut at vi skal kjøpe fjell-sko til hverandre, så blir det vel kanskje en ekstrating også.

Mamma ønsker seg nytt hverdags-service, så får se om jeg finner noe slikt. Greit når de kommer med ønsker altså.

Ellers har jeg ikke planlagt så mye. Har lyst å sy noe til venninner og venninners barn, men vet ikke om jeg betegner meg selv som flink nok til det. Får øve meg litt til og se hva det blir ut av syinga mi.
__________________
Heohappy, Mathilde f.070204 og tøybleiegutten Bendik f.010407

Heohappy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 15:07   #6
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,284
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Julegavetipstråd for 2008

Tror vi skal kjøpe Nintendo DS til Victoria i år... en rosa en såklart


Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
LindaSD og Victoria Emilie -04

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)

Sist endret av LindaSD; 04-09-2008 kl 09:58.
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 18:45   #7
Seniormedlem
 
Karina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Molde
Meldinger: 2,415
MP Rating: 0% (0)
Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Julegavetipstråd for 2008

Jeg har planer om å stikke en del julegaver. I allefall en del par votter og sokker, både til barn og voksne

Ellers har jeg ingen planer om hva jeg skal kjøpe
__________________

16.08.08 Bryllupstråd Bilder fra den store dagen
Karina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 21:29   #8
Eli
Seniormedlem
 
Eli sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Sted: Lørenskog
Meldinger: 1,624
MP Rating: 0% (0)
Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.Eli har en strålende fremtid.
Sv: Julegavetipstråd for 2008

Sitat:
Opprinnelig postet av Karina Vis post
Jeg har planer om å stikke en del julegaver. I allefall en del par votter og sokker, både til barn og voksne

Ellers har jeg ingen planer om hva jeg skal kjøpe
Karina er flink å strikke Blåfjell-votter! Her arves de gutt etter gutt.... hehe.

Men hva jeg skal kjøpe til gutta (eller noen andre) til jul, det har jeg ikke begynt å tenke på enda.
__________________
Edin (4 år) og Eskil (2 år) ble storebrødre til lille Elias 01.07.08.
Eli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 09:32   #9
VIP-Medlem
 
[Mon|] sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 5,614
MP Rating: 0% (0)
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Julegavetipstråd for 2008

Aner ikke hva vi skal kjøpe til ungene.. må vel legge hjernen i bløt og se hva vi finner på..
__________________
04
02
[Mon|] er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2008, 10:03   #10
VIP-Medlem
 
Mondeo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Rogaland
Meldinger: 5,737
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 100% (1)
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Julegavetipstråd for 2008

Vurderer sterkt å kjøpe sansa shaker til gutta.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Mondeo med 01 og 04









Mondeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
julegave


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:21.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com