Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-09-2008, 08:27   #1
Seniormedlem
 
Karina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Molde
Meldinger: 2,414
MP Rating: 0% (0)
Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.
Uke 37

Jammen har vi ikke kommet til uke 37 allerede

Jeg og Nikolai er hjemme i dag. Han har ikke feber, men hoster og har vondt i halsen, samme som meg. Skikkelig influensafølelse i kroppen, uten feber. Hjalp vel ikke at vi hadde hagefest på lørdag og satt ute til midt på natt og frøys Nå ligger vi i senga og sløver, må vel dra oss opp snart


Nikolai ligger ved siden av meg og befaler smilyer:
(disse var visst hysterisk morsomme)
__________________

16.08.08 Bryllupstråd Bilder fra den store dagen
Karina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-09-2008, 08:29   #2
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,279
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 37

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
LindaSD og Victoria Emilie -04

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-09-2008, 18:39   #3
Veteranmedlem
 
Stavangerjentå sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,810
MP Rating: 0% (0)
Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 37

Sitat:
Opprinnelig postet av LindaSD Vis post
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Sånn føles det her i gården idag. Begynte morgenen med å rygge rett i naboens blomsterpotte så når har Lille Trille et ganske så ufint skrapemerke på bakskjermen. Det skal selvsagt fikses, men jeg tipper at det blir en dyr fornøyelse.

Og så har dagen gått i ett og nå slenger jeg foran pc'en mens ungene spiser kveldsmat.

Får besøk i kveld og må bare manne meg opp, ta på smilefjeset mitt og være engasjert vertinne ikveld (når jeg egentlig bare vil legge meg og sove bort resten av dagen).

Jeg sendte melding til Stavangermannen at jeg fortjente en kjekk overraskelse når han skulle hjem fra utlandet ikveld. Håper han tok hintet og gikk innom dameavdelingen i parfymeriet.
Stavangerjentå er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-09-2008, 19:19   #4
Veteranmedlem
 
Heohappy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,364
MP Rating: 0% (0)
Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.
Sv: Uke 37

Sitat:
Opprinnelig postet av Stavangerjentå Vis post

Jeg sendte melding til Stavangermannen at jeg fortjente en kjekk overraskelse når han skulle hjem fra utlandet ikveld. Håper han tok hintet og gikk innom dameavdelingen i parfymeriet.

Hahaha, du er herlig altså! Håper han tok hintet.

Mannen er på jobb, så jeg får vel manne meg opp å begynne å rydde litt.... Gudene skal vite at det trengs....
__________________
Heohappy, Mathilde f.070204 og tøybleiegutten Bendik f.010407

Heohappy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-09-2008, 20:39   #5
Seniormedlem
 
smbr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen! :-D
Meldinger: 2,750
MP Rating: 0% (0)
smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.smbr har en strålende fremtid.
Sv: Uke 37

Da er vi tilbake fra matorgie på Nordmøre. Har vært og feiret 80-års-dagen til sviger-mormor på Angvik Hotell (www.angvik-hotell.com)

Hadde en veldig trivelig helg! Først fløy vi fra Bergen til Kr.sund. Kjørte 4 biler fra Kr.sund til Angvika (ca 1 time), og hele gjengen hadde picnic i nydelig vær ved sjøen underveis.
Vel framme var det å hilse på enda flere gjester, rigge seg til på hotellrommet, kle seg om, omvisning på museet og så herlig 4-retters middag. Inkludert taler, gaver, powerpoint-presentasjoner med artige bilder, hjemmevideoer fra 90-tallet osv. Videre kaffe og kaker. Ungene storkoste seg og var ikke i seng før nærmere 23. Sovnet momentant, sov godt og lenge til 9 neste morgen, hvorpå vi fikk en herlig frokost.

Så var det å kjøre tilbake til Kr.sund hvor det ventet baccalao med multekrem og krumkaker til dessert, samt kaffe og enda mere kaker. Snakk om å føle seg stappet. Føltes godt å komme seg på spinningsykkelen i ettermiddag, for å si det sånn.

Fløy hjem midt på dagen i dag. Nå er ungene lagt, og jeg bør vel egentlig dusje den svette kroppen min. Skulle bare oppdatere meg litt her inne....

Lukter du noe nytt nå da, Jentå? :nyskjerrig:
__________________
smbr, Hannah født 170204 og Noah født 230606

Sist endret av smbr; 08-09-2008 kl 20:41.
smbr er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 09:53   #6
Veteranmedlem
 
Stavangerjentå sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,810
MP Rating: 0% (0)
Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 37

Sitat:
Opprinnelig postet av smbr Vis post
Da er vi tilbake fra matorgie på Nordmøre. Har vært og feiret 80-års-dagen til sviger-mormor på Angvik Hotell (www.angvik-hotell.com)

Hadde en veldig trivelig helg! Først fløy vi fra Bergen til Kr.sund. Kjørte 4 biler fra Kr.sund til Angvika (ca 1 time), og hele gjengen hadde picnic i nydelig vær ved sjøen underveis.
Vel framme var det å hilse på enda flere gjester, rigge seg til på hotellrommet, kle seg om, omvisning på museet og så herlig 4-retters middag. Inkludert taler, gaver, powerpoint-presentasjoner med artige bilder, hjemmevideoer fra 90-tallet osv. Videre kaffe og kaker. Ungene storkoste seg og var ikke i seng før nærmere 23. Sovnet momentant, sov godt og lenge til 9 neste morgen, hvorpå vi fikk en herlig frokost.

Så var det å kjøre tilbake til Kr.sund hvor det ventet baccalao med multekrem og krumkaker til dessert, samt kaffe og enda mere kaker. Snakk om å føle seg stappet. Føltes godt å komme seg på spinningsykkelen i ettermiddag, for å si det sånn.

Fløy hjem midt på dagen i dag. Nå er ungene lagt, og jeg bør vel egentlig dusje den svette kroppen min. Skulle bare oppdatere meg litt her inne....

Lukter du noe nytt nå da, Jentå? :nyskjerrig:
I smell good! Han gjorde den rette tingen og kjøpte med flere utgaver av Molton Brown såper
Stavangerjentå er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:57.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com