Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2004
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-08-2008, 08:11   #1
VIP-Medlem
 
[Mon|] sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 5,614
MP Rating: 0% (0)
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.
Skravel uke 34

Prat i veg damer
__________________
04
02
[Mon|] er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 08:14   #2
VIP-Medlem
 
[Mon|] sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 5,614
MP Rating: 0% (0)
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skravel uke 34

Ny uke, nye muligheter og vi har skolestart for Alexander i dag. 1.skoledag.. så spennende Lurer på hvem som er mest spent.. jeg eller han..

På lørdag feiret vi bursdagen til Alexander.. og jeg havna ute på byen gitt.. søstera til gubben var her og hun spurte ved 19 tiden om jeg skulle være med ut på byen, så da var det bare å finne frem noen klær og hive seg rundt da. Vi var vel ute ved 23 tiden og kom hjem kl 5 eller noe sånt.. da hadde vi venta i nesten 2 timer på taxi/buss/haik hjem. Så kom gubben og ungene å hentet meg i går.
__________________
04
02
[Mon|] er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 09:44   #3
VIP-Medlem
 
Mondeo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Rogaland
Meldinger: 5,737
Blogginnlegg: 11
MP Rating: 100% (1)
Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.Mondeo har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skravel uke 34

Mornings! Gadd ikke stå opp kl 5 og gå på jobb i dag. Vi vaska jo alt på fredag, så det var ikke noe å gjøre. Dermed dro gubben tidlig på jobb og jeg fikk sendt ungene i barnehage og på skole. Minsten ville ikke at jeg skulle gå da han var levert, og gråt sine modige tårer da jeg gikk til bilen. Jeg vet jo at det går over ganske kjapt, men det er kjipt likevel. Storebror derimot gleda seg veldig til å begynne i 2.klasse. Nytt klasserom og ny klassekamerat.
Etterpå stakk jeg innom jobben en liten tur bare så jeg kunne si at jeg hadde vært der. Nå har jeg handla litt og skal til å bake kake og gjøre litt rent. Vi får besøk i ettermiddag. Ei kusine av meg fra Danmark er på besøk hos mamma med mann og barn, så kommer de hit og hilser på i 16-tiden. Blir koselig det.
__________________
Mondeo med 01 og 04









Mondeo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 11:11   #4
Seniormedlem
 
hornberta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 2,760
MP Rating: 0% (0)
hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.hornberta har en strålende fremtid.
Sv: Skravel uke 34

Her går alt supert! Vi har kommet i orden i ny leilighet, ny barnehage og i morra begynner jeg barnevernsutdannelsen
Gleder meg vettu. Nesten som en spent førsteklassing

Mye nytt, men vi har snakka mye om det, tuppemor og jeg, så ho har tatt det så fint
Flere fra juli-august-04 her inne?
__________________
hornberta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 11:34   #5
VIP-Medlem
 
[Mon|] sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tromsø
Meldinger: 5,614
MP Rating: 0% (0)
[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.[Mon|] har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skravel uke 34

Da er Alexander klar til skolestart.. nå venter vi bare på at gubben skal komme hjem så skal vi dra inn på skolen. Jeg har vaska 2 maskiner med klær i dag og hengt ut.. har nok enda igjen ett par maskiner til før jeg ser bunnen i skittentøyskurven.. (dæven å skittentøyet formerer seg da).
__________________
04
02
[Mon|] er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 11:41   #6
Veteranmedlem
 
Ritamor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Finnmark
Meldinger: 4,399
MP Rating: 0% (0)
Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skravel uke 34

Marita er på SFO, første dag dette skoleåret. Skolen begynner på torsdag...

Karina er hjemme pga planleggingsdager i barnehagen. Hun har vært så flink å leke på rommet i nesten 2 timer, nå sitter hun å ser på film. Og vi venter begge to på at det skal begynne sprangridning på NRK. (begynner ca. kl. 13.00)

Jeg skal på jobb i ettermiddag, men er ikke veldig motivert akkurat. Har bare lyst å være hjemme nå...
__________________
Klemmer i kø fra Ritamor
Hestejenta -99 og Prinsessa -04 gleder seg begge til jul
Ritamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 12:19   #7
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,279
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skravel uke 34

Victoria var kljempeflink i dag. Vi hadde en god samtale i går om at vi måtte komme oss opp når vi skulle sånn at hun kunne komme i barnehagen og jeg måtte ta buss. Og det gikk bra! Hun brukte bare 2 min på å "få opp øynene" istedetfor 15 Klikk på bildet for å se det i full størrelse. og dog så trøtt, så gjorde hun alt hun skulle og trippet så ivrig hun klarte til barnehagen. Selvsagt først da Klikk på bildet for å se det i full størrelse. men hun sier nå at det går greit. Som hun sa i går "hvis jeg kommer først i barnehagen mamma, og blir hentet sist - da er jeg LENGST i barnehagen da mamma!" som den triumfen Klikk på bildet for å se det i full størrelse. så dette går nok bra ja...
__________________
LindaSD og Victoria Emilie -04

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 13:37   #8
Medlem
 
Edwarda sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Vestfold
Meldinger: 100
MP Rating: 0% (0)
Edwarda er fantastisk mot andre.Edwarda er fantastisk mot andre.Edwarda er fantastisk mot andre.Edwarda er fantastisk mot andre.Edwarda er fantastisk mot andre.Edwarda er fantastisk mot andre.Edwarda er fantastisk mot andre.Edwarda er fantastisk mot andre.Edwarda er fantastisk mot andre.Edwarda er fantastisk mot andre.Edwarda er fantastisk mot andre.
Sv: Skravel uke 34

Etter å ha kost oss i Gøteborg i helga, har nå virkelig hverdagen begynt.

Lillebror er tilbake i barnehagen der det var mange nye barn på hans avdeling (for han er nok de flest kjente siden de fleste har gått på en annen avd. i samme barnehage). Nye pedagogiske ledere er det også, men assistentene var heldigvis de samme.

Storebror begynte i 2. klasse, med nytt klasserom og en ny lærer. Avspaserte litt så han slapp å være på morgen-SFO i dag. Da fikk jeg fulgt han til det nye klasserommet første dagen.

I dag starter også en ny kampanje i "Aktiv Bedrift", som vi er med i her på jobben. Så da er det bare å sette igang med daglig trening igjen (i minst 30 minutter), etter noen litt slappe uker på treningsfronten.
__________________
Edwarda

21.desember 2001 og 13.februar 2004

Sist endret av Edwarda; 19-08-2008 kl 08:08.
Edwarda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-08-2008, 13:52   #9
Seniormedlem
 
Karina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Molde
Meldinger: 2,414
MP Rating: 0% (0)
Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.Karina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skravel uke 34

Her har vi fortsatt to dager igjen til hverdagen starter for fullt. Det er planleggingsdager på SFO i dag og mrg. Skolestart i 2. klasse for Monika på onsdag. Bhg. til Nikolai har planlegingsdag i dag men er åpen i mrg. Han sier at han vil ha fri i mrg.

Hjemme er det full oppakking av bryllupsgaver Vi fikk bare så utrolig mye fint Dagen var bare helt utrolig. Vi hadde det helt topp. Kommer nok en liten rapport med bilder etterhvert
__________________

16.08.08 Bryllupstråd Bilder fra den store dagen
Karina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2008, 09:09   #10
Medlem
 
Edwarda sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Vestfold
Meldinger: 100
MP Rating: 0% (0)
Edwarda er fantastisk mot andre.Edwarda er fantastisk mot andre.Edwarda er fantastisk mot andre.Edwarda er fantastisk mot andre.Edwarda er fantastisk mot andre.Edwarda er fantastisk mot andre.Edwarda er fantastisk mot andre.Edwarda er fantastisk mot andre.Edwarda er fantastisk mot andre.Edwarda er fantastisk mot andre.Edwarda er fantastisk mot andre.
Sv: Skravel uke 34

Det ble plutselig så stille her i klubben, ikke noe skravel siden mandag......hvor ble dere av?

I ettermidag skal Lillebror og jeg begynne på småbarns-svømming. Han elsker jo å bade så jeg håper han kommer til å kose seg.
Er litt spent på hvordan gruppa er for partiet er barn fra 2-4 år. Han er jo 4,5 så jeg håper det er flere på samme alder og ikke bare 2-åringer.
__________________
Edwarda

21.desember 2001 og 13.februar 2004
Edwarda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:57.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com