Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-11-2006, 19:59   #1
Supermedlem

Engel2 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Tønsberg
Meldinger: 975
MP Rating: 0% (0)
Engel2 er fantastisk mot andre.Engel2 er fantastisk mot andre.Engel2 er fantastisk mot andre.Engel2 er fantastisk mot andre.Engel2 er fantastisk mot andre.Engel2 er fantastisk mot andre.Engel2 er fantastisk mot andre.Engel2 er fantastisk mot andre.Engel2 er fantastisk mot andre.Engel2 er fantastisk mot andre.Engel2 er fantastisk mot andre.
Spysyke...

Hva er egentlig enklest for magen å "holde på"? Daniel spydde x-antall ganger i natt, og på dagen har det gått begge veier.. Får ikke i han mat, han drikker en del, men spyr opp igjen det aller meste, så bleiene begynner å bli skummelt tørre... Jeg trenger gode tips!!!!!
Gammel 13-11-2006, 20:11   #2
Seniormedlem

Andreasmor 72 sin avatar

Sted: Buskerud
Meldinger: 2,572
Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.
Sv: Spysyke...

Huff, stakkar Daniel da. Spysyke er fælt. Mariekjeks pleide alltid jeg å få når jeg var lita jente, og det holdt jeg på. Ellers så er det greit å gi noe som heter Gem (pulver som blandes ut i væske og som fås kjøpt på apoteket) som inneholder viktige salter og mineraler når væsketapet blir stort enten ved oppkast eller diare.
Masse god bedring til Daniel.

Andreas ble født 7 mai 2005 22.09.06
Andreasmor 72 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2006, 20:16   #3
Supermedlem

maja03 sin avatar

Sted: Røyken
Meldinger: 1,287
maja03 har en strålende fremtid.maja03 har en strålende fremtid.maja03 har en strålende fremtid.maja03 har en strålende fremtid.maja03 har en strålende fremtid.maja03 har en strålende fremtid.maja03 har en strålende fremtid.maja03 har en strålende fremtid.maja03 har en strålende fremtid.maja03 har en strålende fremtid.maja03 har en strålende fremtid.

Like greit som GEM er å blande farris og eplemost og få han til å drikke dette.

maja03 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2006, 20:18   #4
Seniormedlem

Gabi sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,323
Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.

Har du prøvd eplenektar? Det mener jeg var en slager når storesøster hadde omgangssyken.
Ristede brødskiver eller knekkebrød til mat.
Stakkars lille Daniel

Gabi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2006, 21:56   #5
Seniormedlem

monica75 sin avatar

Sted: Oslo
Meldinger: 2,920
monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.

Uff, stakkars liten. Ser du har fått de tipsa jeg tenkte på. Gi han kjeks ja, fikk alltid jeg også som liten.

God bedring til Daniel forresten.

monica75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2006, 21:58   #6
Seniormedlem

monica75 sin avatar

Sted: Oslo
Meldinger: 2,920
monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.

Forresten, har du kulltabletter i huset. Få delt de opp og lure de i munnen når han skal drikke. De er veldig effektive for å binde magen, iallefall den andre veien.

monica75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-11-2006, 23:52   #7
Veteranmedlem

Heidi sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 3,525
Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.Heidi har en strålende fremtid.

GEM anbefales. Det skal du blande i kokt vann, som du igjen kan blande i blåbærsaft. Det viktigste er ikke maten, men væskeinntaket, så konsentrer deg om det.
Gi bare t-skjeer til å begynne med, hvis han er urolig i magen og kaster opp av mengder. Så kan du heller gi det hyppig en stund, og øke gradvis.

Holder han ikke på noe, ikke en gang t-skjeer med vann, så kan du væte en klut og dryppe dråper inn i munnen på ham.

Viser han tegn til sult, anbefales Start-kjeks, Mariekjeks, og andre lette matprodukter som du vet at han liker veldig godt.

God bedring!

Heidi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2006, 00:02   #8
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Huffeda Ser du har fått tipsene jeg kjenner til . God bedring .
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2006, 08:37   #9
Seniormedlem

Emira sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: I Nord
Meldinger: 1,863
Emira har mye å være stolt av.Emira har mye å være stolt av.Emira har mye å være stolt av.Emira har mye å være stolt av.Emira har mye å være stolt av.Emira har mye å være stolt av.Emira har mye å være stolt av.Emira har mye å være stolt av.Emira har mye å være stolt av.Emira har mye å være stolt av.Emira har mye å være stolt av.

Kokt sukkervann.

God bedring
Emira er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2006, 08:39   #10
Supermedlem

Engel2 sin avatar

Sted: Tønsberg
Meldinger: 975
Engel2 er fantastisk mot andre.Engel2 er fantastisk mot andre.Engel2 er fantastisk mot andre.Engel2 er fantastisk mot andre.Engel2 er fantastisk mot andre.Engel2 er fantastisk mot andre.Engel2 er fantastisk mot andre.Engel2 er fantastisk mot andre.Engel2 er fantastisk mot andre.Engel2 er fantastisk mot andre.Engel2 er fantastisk mot andre.

Takk! har nå funnet fram GEM-pulver som jeg plutselig kom på at jeg hadde liggende. Han kaster fortsatt opp igjen alt han drikker, og nekter å spise noe som helst. Har prøvd kjeks og diverse. Nå ligger han her på sofaen vedsiden av meg og ser på Lokomotivet Thomas og halvsover. Skjønner han godt, nå har nemlig jeg blitt syk også, kjempkvalm og flyr på do hvert 5. minutt...
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:46.