Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2005

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-11-2006, 09:17   #11
Seniormedlem

Gabi sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,312
MP Rating: 0% (0)
Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.Gabi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Spysyke...

Uffda, god bedring til dere begge to

Gabi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2006, 09:31   #12
Seniormedlem

Andreasmor 72 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Buskerud
Meldinger: 2,572
Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.Andreasmor 72 har en strålende fremtid.

Ønsker dere masse god bedring!

Andreas ble født 7 mai 2005 22.09.06
Andreasmor 72 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2006, 09:37   #13
Supermedlem

Cappocino sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 748
Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.

Kok opp noen frosne blåbær og bland de med kokt vann., avkjøl og prøv å la han drikke så mye han orker og du også

Kokt ris skal også være godt for "rennende mage" til å begynne med å spise.

Masse godbedring til dere begge!!
Cappocino er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2006, 10:35   #14
Seniormedlem

Sprell sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: Ved havet!
Meldinger: 2,507
Sprell har en strålende fremtid.Sprell har en strålende fremtid.Sprell har en strålende fremtid.Sprell har en strålende fremtid.Sprell har en strålende fremtid.Sprell har en strålende fremtid.Sprell har en strålende fremtid.Sprell har en strålende fremtid.Sprell har en strålende fremtid.Sprell har en strålende fremtid.Sprell har en strålende fremtid.

God bedring til dere bege to!!!
GEM-pulver er bra, men bare 1teskje om gangen, hvert 5,minutt!
Mat kan vente til man beholder drikken, drikke er viktigst.
Eplemost og farris er like bra som GEM
Gammel 14-11-2006, 13:32   #15
Seniormedlem

Skytte75 sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 2,679
Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Sprell
Eplemost og farris er like bra som GEM
Jeg fikk forresten anbefalt av legen å bruke Farris Bris blandet med eplemost. Bris'en blir litt mildere enn vanlig Farris (litt mindre saltsmak og lavere kullsyreinnhold).

Føler med dere begge to. Omgangssyke er forferdelige greier.

God bedring .

Skytte75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2006, 20:52   #16
Supermedlem

Engel2 sin avatar

Sted: Tønsberg
Meldinger: 975
Engel2 er fantastisk mot andre.Engel2 er fantastisk mot andre.Engel2 er fantastisk mot andre.Engel2 er fantastisk mot andre.Engel2 er fantastisk mot andre.Engel2 er fantastisk mot andre.Engel2 er fantastisk mot andre.Engel2 er fantastisk mot andre.Engel2 er fantastisk mot andre.Engel2 er fantastisk mot andre.Engel2 er fantastisk mot andre.

Daniel spyr fortsatt, tar han nok med til legen i morgen. Hjelper så lite at han drikker når alt kommer opp igjen. Jeg er helt utslått, holder heller ikke på noen ting, men hos meg går det stort sett andre veien, får skaffe noe stoppende i morgen. Ka ikke huske sist jeg har vært så utslått, dere skulle hørt meg når jeg gråtkvalt ringte mannen fo å få han til å kome hjem. Var knapt i stand til å ta vare på meg selv, langt mindre Daniel. Men nå orker jeg ikke surfe mer... Så da slipper dere mer syting.
Gammel 14-11-2006, 20:54   #17
Seniormedlem

Skytte75 sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 2,679
Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.Skytte75 har en strålende fremtid.

Å kjære vennen min . Håper dette går fort over for dere begge.

Skytte75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2006, 21:10   #18
Veteranmedlem

Bauche sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 4,558
Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.

Huff, god bedring til dere begge to!

Jeg skulle også til å anbefale farris og eplemost (sånn på glassflaske altså)
GEM funker nok også, men du og du så vondt det smaker.
Bauche er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-11-2006, 21:45   #19
Seniormedlem

Siwa sin avatar

Sted: Hjem!!!
Meldinger: 2,578
Siwa har en strålende fremtid.Siwa har en strålende fremtid.Siwa har en strålende fremtid.Siwa har en strålende fremtid.Siwa har en strålende fremtid.Siwa har en strålende fremtid.Siwa har en strålende fremtid.Siwa har en strålende fremtid.Siwa har en strålende fremtid.Siwa har en strålende fremtid.Siwa har en strålende fremtid.

God bedring til dere begge

Signerer innlegget til Heidi jeg, kjempefine forslag der åsså
Storesøter født 11.10.1996.
Siwa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:09.