Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hus og hjem


Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-04-2008, 07:58   #101
Veteranmedlem
 
Lailaras sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 3,578
MP Rating: 0% (0)
Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Oppussingen fortsetter.

Sitat:
Opprinnelig postet av Cappocino Vis post
Har du merket noe til at pærene slukker lett hvis det er vibrasjon i huset? F eks hvis lampene er satt opp nærme døren og du smeller igjen døren og da slukker pæren?
Butikken vi kjøpte spottene våre mener det, men selv lamper som er satt på garasjen slukker etter en til to uker og garasjen blir ikke brukt...
Men hvis det er tilfellet så er det greit å styre unna den type lamper.
Nei, her har pærene holdt i 8 1/2 mnd nå. Har ikke skiftet på noen av de tre lampene vi foreløpig har...

Vi hadde litt problemer med pærer som gikk til stadighet i det gamle huset (men innvendig også da), og fikk beskjed av elektriker at det var fordi vi lå så nærme en transormator at vi fikk litt høy spenning. Det kan ikke være noe sånt hos dere, da?
__________________
Laila
Storebror -92 Lillesøster -98

Lailaras er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-04-2008, 22:46   #102
Supermedlem
 
Cappocino sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 748
MP Rating: 0% (0)
Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.
Sv: Oppussingen fortsetter.

Takk for svar Lailaras.
Må få tatt med meg pærene til butikken og høre hva de sier om det.

I helgen har vi ikke fått gjort så mye som jeg ønsker. Har vært bortreist, men kom tidsnok hjem til første utegrillings Det var kjempestas og sitte ute og grille og spise... Jentene lekte i den nyoppsatte sandkassen og dukkestuen som pappaen hadde ryddet ut av .

Nå som utesesongen er her kan jeg begynne med alvor og ta fatt på omrokkeringen av soverommene og malingen.

Jo fikk tatt bort den helv/#(/%(/ thujahekken foran på huset. Det så sååå mye bedre ut! Nå må jeg bare finne en ny port og gjerde så vi får byttet ut den stygge porten vi har nå.
TIl og med mannen måtte innrømme at det ble bedre....
Cappocino er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-04-2008, 11:28   #103
VIP-Medlem
 
Tuppesjura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: I eget hus!
Meldinger: 7,042
MP Rating: 100% (2)
Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Oppussingen fortsetter.

Sitat:
Opprinnelig postet av Cappocino Vis post
Åh det husker jeg hvordan var... vi har en til og med en bikkje som dro med seg all sanden inn i huset
Vår grus holder seg i gangen, og i munnen til lillemann hvis vi ikke er påpasselig med å lukka døra skikkelig igjen
__________________
Snuppa 04
Lillemann 07
Tuppesjura er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-04-2008, 09:18   #104
Supermedlem
 
Cappocino sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 748
MP Rating: 0% (0)
Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.
Sv: Oppussingen fortsetter.

Da har mor vært på shopping! Kunne sikkert kjøpt en haug av stasj, men gudskjelov hadde jeg en venninne som ikke orket mer shopping (er det mulig??? ) så måtte vi dra hjem.....

Sist endret av Cappocino; 12-08-2008 kl 15:44.
Cappocino er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-04-2008, 09:25   #105
Supermedlem
 
Cappocino sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 748
MP Rating: 0% (0)
Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.
Sv: Oppussingen fortsetter.

Så har jeg valgt farger til ene veggen til jentene.

Blir en kombinasjon av disse fargene som skal males som striper
Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Fargene kommer ikke så godt frem her da..

Litt usikker på hvilken farge jeg skal ha i bunn. Har skumring på soverommet nå, og disse fargene går jo fint sammen, men lurer åp om jeg ikke skal male lysere på den ene veggen der stripene skal være. Kom gjerne med tips... Laila kom gjerne med tilbakemelding du som er så flink med farger ....
Cappocino er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-04-2008, 13:28   #106
Supermedlem
 
Cappocino sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 748
MP Rating: 0% (0)
Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.
Sv: Oppussingen fortsetter.

Jenterommet blir til !

Sist endret av Cappocino; 12-08-2008 kl 15:44.
Cappocino er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-04-2008, 22:46   #107
Supermedlem
 
Cappocino sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 748
MP Rating: 0% (0)
Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.
Sv: Oppussingen fortsetter.

Spisestuen

Sist endret av Cappocino; 12-08-2008 kl 15:44.
Cappocino er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2008, 15:44   #108
Supermedlem
 
Cappocino sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 748
MP Rating: 0% (0)
Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.Cappocino har en strålende fremtid.
Sv: Oppussingen fortsetter.

Johooooo malingen tørker som bare det! Da får vi flyttet inn møbler og leker inn på det nye rommet idag

Jeg får brette armene og vaske rommet nå.

:
Cappocino er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2008, 16:06   #109
Medlem
 
Paprika sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 169
MP Rating: 0% (0)
Paprika er fantastisk mot andre.Paprika er fantastisk mot andre.Paprika er fantastisk mot andre.Paprika er fantastisk mot andre.Paprika er fantastisk mot andre.Paprika er fantastisk mot andre.Paprika er fantastisk mot andre.Paprika er fantastisk mot andre.Paprika er fantastisk mot andre.Paprika er fantastisk mot andre.Paprika er fantastisk mot andre.
Sv: Oppussingen fortsetter.

Så fint!
Hvordan fikk du til å feste tapen så rett? Jeg kan tenke meg at om jeg skulle gjort det, så hadde ingen av stripene blitt så rette og fine, gitt...
__________________
Lille Chilli sept -07
Store Chilli okt -03
Paprika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2008, 17:23   #110
Supermedlem
 
Eli73 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 549
MP Rating: 0% (0)
Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.Eli73 har en strålende fremtid.
Sv: Oppussingen fortsetter.

så fint jenterommet ble, jeg har også lyst til å male striper på en vegg, men tenkt med gru på hvordan jeg skal få det rett.
Gleder meg til å se ferdig møblert rom.
Nydelig lampe
__________________
Mamma til tre herlige barn- 95- 00- 05
Eli73 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:50.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com