Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Alternativt barneutstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-04-2009, 14:46   #1
Medlem

Sandtrollet sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Meldinger: 168
MP Rating: 0% (0)
Sandtrollet er fantastisk mot andre.Sandtrollet er fantastisk mot andre.Sandtrollet er fantastisk mot andre.Sandtrollet er fantastisk mot andre.Sandtrollet er fantastisk mot andre.Sandtrollet er fantastisk mot andre.Sandtrollet er fantastisk mot andre.Sandtrollet er fantastisk mot andre.Sandtrollet er fantastisk mot andre.Sandtrollet er fantastisk mot andre.Sandtrollet er fantastisk mot andre.
Organic Sand Beco Butterfly II Carrier

Ble innspirert av Tigra sin tråd. Er på leting etter noe å bære lillegull i når vi skal ta fly til sommern.

Hvordan er denne i forhold til BB sin? Har hørt at BB sin er ubehagelig for oss som bruker den.

Kunne virkelig tenkt meg noe sånt, da jeg ikke er helt venner med sjal osv.

Noen med erfaring?

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Organic Sand Beco Butterfly II Carrier - EuphoriaBaby.com

Sandtrollet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-04-2009, 16:03   #2
VIP-Medlem

Strikkis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 6,534
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Organic Sand Beco Butterfly II Carrier

jeg kjøpte nettopp beco.

Jeg har før brukt BB, (med eldste) og med yngste har jeg brukt elastisk sjal, meitai, vevd sjal(har enda) og nå har jeg en beco butterfly.
Jeg er bare helt sjokkert over hvor behagelig og praktisk den er.. absolutt å ambefale. BB er jo bare sååå ukomfortabel.. hver gang jeg ser en som bærer i en BB blir jeg helt fra meg og har lyst å si i fra til dem at det finnes bedre ting å bære i.

Er kjempe fornøyd med sjalet mitt også da, men klarer ikke knyte det på ryggen.. derfor er det kjempe digg å bare slenge lillegutt på ryggen i dette for lengre turer, for det er litt tungt med magebæring over lengre strekninger.. Men uansett.. becoen er behagelig på magen også.. bare ikke i terreng og lengre distanser liksom..
Lillegutten sover også bra i denne..

det er liksom bare å tre på becoen som en bukse også tar man den på ryggen som en ryggsekk. vet ikke hvordan det er med spebarnsinnlegget for det har jeg ikke brukt... men det er veldig praktisk det også tror jeg.

Her på tur i skauen på søndag:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Sist endret av Strikkis; 01-04-2009 kl 16:07.
Strikkis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-04-2009, 16:06   #3
Medlem

Eia78 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 423
Eia78 har en strålende fremtid.Eia78 har en strålende fremtid.Eia78 har en strålende fremtid.Eia78 har en strålende fremtid.Eia78 har en strålende fremtid.Eia78 har en strålende fremtid.Eia78 har en strålende fremtid.Eia78 har en strålende fremtid.Eia78 har en strålende fremtid.Eia78 har en strålende fremtid.Eia78 har en strålende fremtid.

Jeg har beco, og den er veldig behagelig, selv med en 10 kilos ettåring. Har ikke prøvd bb.

Eia78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-04-2009, 16:24   #4
Medlem

Sandtrollet sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Meldinger: 168
Sandtrollet er fantastisk mot andre.Sandtrollet er fantastisk mot andre.Sandtrollet er fantastisk mot andre.Sandtrollet er fantastisk mot andre.Sandtrollet er fantastisk mot andre.Sandtrollet er fantastisk mot andre.Sandtrollet er fantastisk mot andre.Sandtrollet er fantastisk mot andre.Sandtrollet er fantastisk mot andre.Sandtrollet er fantastisk mot andre.Sandtrollet er fantastisk mot andre.

Strikkis: Ser jo ut som han storkoser seg da
Kjempegodt å høre at den er mere behagelig en BB

Tror kanskje jeg bestiller en sånn en jeg, når forhandlern skriver tilbake med portopriser

Eia78: kjempekjekt å høre at flere er fornøyd altså. Og at du også synes den er behagelig

Sandtrollet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-04-2009, 16:37   #5
VIP-Medlem

Strikkis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 6,534
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.

den er ganske dyr syns jeg så jeg kjøpte min (knapt) brukt.. 750 kr betalte jeg

Strikkis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-04-2009, 16:41   #6
Seniormedlem

Tigra sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,567
MP Rating: 100% (2)
Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.

Jeg hater å bære i BB! Jeg har aldri prøvd Beco, men tror jeg kommer til å like den godt.

Jeg elsker jo mønteret så!

08, 04, 03
Tigra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-04-2009, 16:41   #7
Supermedlem

Ellaell sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 1,077
Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.

Er det forskjell på Beco Butterfly og Beco Butterfly II?
Gammel 01-04-2009, 16:45   #8
Seniormedlem

Tigra sin avatar

Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Ellaell Vis post
Er det forskjell på Beco Butterfly og Beco Butterfly II?
Den første hadde vel noen problemer med festene oppe slik at barnet kunne falle ut. Butterfly II er vel den nye og forbedrede utgaven.

08, 04, 03
Tigra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-04-2009, 16:48   #9
Supermedlem

Ellaell sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 1,077
Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tigra Vis post
Den første hadde vel noen problemer med festene oppe slik at barnet kunne falle ut. Butterfly II er vel den nye og forbedrede utgaven.
Okei... Fikk tilbud om å kjøpe en slik for slikk og ingenting, men kanskje dumt om det er fare for at Knerten faller ut.
Gammel 01-04-2009, 17:02   #10
Seniormedlem

Tigra sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Ellaell Vis post
Okei... Fikk tilbud om å kjøpe en slik for slikk og ingenting, men kanskje dumt om det er fare for at Knerten faller ut.
Dersom det jeg har hørt stemmer, så er vel de tilbakekalt.... Kanskje det går an å bytte den i en ny? Hør med Purnatur som er forhandler i norge.

08, 04, 03
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:50.