Sitat:
Opprinnelig postet av Tigra
Den første hadde vel noen problemer med festene oppe slik at barnet kunne falle ut. Butterfly II er vel den nye og forbedrede utgaven.
|
Litt tilleggsinfo: Man ser enkelt om man har Beco med de nye klipsene. På de nye klipsene må man kneppe inn en knapp på oversiden, i tilegg til å kneppe på siden for å åpne klipsene som holder barnet. Jeg har en Beco med nye klips, men der spedbarnsinnlegget ikke kan fjernes.
På den nye Beco Butterfly II har man nye klips i tillegg til at spedbarnsinnlegget kan tas ut.
Beco Butterfly er behagligere en BB for den som bærer, men ikke minst mye behagligere for barnet. I en Beco sitter barnet på rumpa i selen. I en BB henger barnet etter underlivet (beina henger rett ned). Leste på et nettforum at noen sammenlignet BB med å bli heist opp etter badedrakten (ikke mine ord..). Uansett så er det ikke anbefalt å bære barnet lenge i BB (jeg har hørt max 20 min) og den passer derfor ikke så godt til å ha med på ferie. Beco'en kan man derimot bruke i flere timer pga at barnet sitter så behagelig.
Jeg bestilte forøvrig min Beco fra
www.alongfortheride.biz/ , litt billigere.