Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Alternativt barneutstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-04-2009, 10:00   #21
Medlem

London sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Stavanger
Meldinger: 375
MP Rating: 0% (0)
London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.
Exclamation Sv: Organic Sand Beco Butterfly II Carrier

Sitat:
Opprinnelig postet av Tigra Vis post
Den første hadde vel noen problemer med festene oppe slik at barnet kunne falle ut. Butterfly II er vel den nye og forbedrede utgaven.
Litt tilleggsinfo: Man ser enkelt om man har Beco med de nye klipsene. På de nye klipsene må man kneppe inn en knapp på oversiden, i tilegg til å kneppe på siden for å åpne klipsene som holder barnet. Jeg har en Beco med nye klips, men der spedbarnsinnlegget ikke kan fjernes.

På den nye Beco Butterfly II har man nye klips i tillegg til at spedbarnsinnlegget kan tas ut.

Beco Butterfly er behagligere en BB for den som bærer, men ikke minst mye behagligere for barnet. I en Beco sitter barnet på rumpa i selen. I en BB henger barnet etter underlivet (beina henger rett ned). Leste på et nettforum at noen sammenlignet BB med å bli heist opp etter badedrakten (ikke mine ord..). Uansett så er det ikke anbefalt å bære barnet lenge i BB (jeg har hørt max 20 min) og den passer derfor ikke så godt til å ha med på ferie. Beco'en kan man derimot bruke i flere timer pga at barnet sitter så behagelig.

Jeg bestilte forøvrig min Beco fra www.alongfortheride.biz/ , litt billigere.

nov 2008
og S3'en
PIMP MY RIDE!
London er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2009, 10:06   #22
Medlem

London sin avatar

London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.London har en strålende fremtid.
Sv: Organic Sand Beco Butterfly II Carrier

Sitat:
Smaken er som baken....Noen elsker den ene og noen elsker den andre. Det fins til og med de som elsker Baby Bjørn.

Jeg kjøpte Beco for jeg fikk et veldig bra tilbud og fordi Becoene er så utrolig fine. Før jeg kjøpte becoen vurderte jeg Patapum. Det er mange som liker den også og den er mye rimligere.

Det beste tipset er å prøve de forskjellige selene, men det er jo nesten umulig siden det er så få plasser som selger de.

Syns jeg ser meg reise til Oslo for å test en Beco. Alternativt kan man møte opp på et bæretreff.
Når man handler i norske nettbutikker, gjelder jo den norske forbrukerkjøpslovens bestemmelser om fjernsalg, dvs at man har 14 dagers angre og returrett. Dersom du skulle ombestemme deg etter å ha prøvd selen litt i stua, så kan du jo returnere den. Kanskje både enklere og billigere enn å reise til Oslo for å prøve

nov 2008
og S3'en
PIMP MY RIDE!
London er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2009, 10:45   #23
Seniormedlem

Tigra sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,567
MP Rating: 100% (2)
Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av London Vis post

Jeg bestilte forøvrig min Beco fra www.alongfortheride.biz/ , litt billigere.
Sendte de til Norge?
Jeg spurte noen i USA og de sa at Beco hadde strenge regler ang dette. Dersom Norge hadde en Beco-forhandler kunne de ikke sende til meg.

08, 04, 03
Tigra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2009, 12:58   #24
Supermedlem

snuppeline sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 1,235
snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.snuppeline har en strålende fremtid.

Sitat:
Smaken er som baken....Noen elsker den ene og noen elsker den andre. Det fins til og med de som elsker Baby Bjørn.

Jeg kjøpte Beco for jeg fikk et veldig bra tilbud og fordi Becoene er så utrolig fine. Før jeg kjøpte becoen vurderte jeg Patapum. Det er mange som liker den også og den er mye rimligere.

Det beste tipset er å prøve de forskjellige selene, men det er jo nesten umulig siden det er så få plasser som selger de.

Syns jeg ser meg reise til Oslo for å test en Beco. Alternativt kan man møte opp på et bæretreff.

Nå har vi Manduca, så bare lurte på hva Strikkis mente, siden hun hadde prøvd min og
Skjønner egentlig ikke hvordan det går an å sammenligne en formsydd med BB jeg.. ?!
Gammel 02-04-2009, 14:47   #25
Medlem

London sin avatar

Sitat:

Sendte de til Norge?
Jeg spurte noen i USA og de sa at Beco hadde strenge regler ang dette. Dersom Norge hadde en Beco-forhandler kunne de ikke sende til meg.
Jeg bodde i London på det tidspunktet så jeg fikk den sendt dit, men det står på nettsiden at de sender utenlands.

nov 2008
og S3'en
PIMP MY RIDE!
Gammel 02-04-2009, 19:14   #26
Medlem

Sandtrollet sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Meldinger: 168
Sandtrollet er fantastisk mot andre.Sandtrollet er fantastisk mot andre.Sandtrollet er fantastisk mot andre.Sandtrollet er fantastisk mot andre.Sandtrollet er fantastisk mot andre.Sandtrollet er fantastisk mot andre.Sandtrollet er fantastisk mot andre.Sandtrollet er fantastisk mot andre.Sandtrollet er fantastisk mot andre.Sandtrollet er fantastisk mot andre.Sandtrollet er fantastisk mot andre.

Tusen takk for erfaringer

Nå har jeg nettopp bestilt meg en, og håper den kommer fort

Sandtrollet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2009, 20:52   #27
Seniormedlem

Tigra sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,567
MP Rating: 100% (2)
Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.Tigra har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Sandtrollet Vis post
Tusen takk for erfaringer

Nå har jeg nettopp bestilt meg en, og håper den kommer fort
Bestilte du den i 1 innlegget ditt?

08, 04, 03
Tigra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:09.