Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Alternativt barneutstyr


Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-06-2009, 09:05   #1
Seniormedlem
 
MariaB sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 1,895
MP Rating: 0% (0)
MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.
Å ta på Ergoselen alene...

Ja, nå har jeg hatt Ergosele siden Emil var 4 mnd, den er kjempegod å bære i, men helt håpløs å få på alene!
Ved magebæring får jeg ikke igjen klipsene på ryggen, og da sitter jo ikke selen godt. Jeg rekker rett og slett ikke frem!
Ryggbæring har jeg ikke prøvd på alene en gang, hvordan skal det gå til?

Er det bare jeg som ikke får til dette? Finnes det noen lure triks slik at jeg kan få på selen alene?!
__________________

Juli 08


MariaB er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-06-2009, 09:12   #2
VIP-Medlem
 
Strikkis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 8,199
MP Rating: 0% (0)
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Å ta på Ergoselen alene...

det er bare en vanesak å feste de på ryggen alene.. (jeg vet ikke om magebæring med ergo og hvordan klipsen fungerer.)

her er noen videoer:



er flere der også...
__________________
En stor og en liten. sept-2003 og juli-2008


Strikkis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-06-2009, 09:18   #3
Seniormedlem
 
MariaB sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 1,895
MP Rating: 0% (0)
MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Å ta på Ergoselen alene...

Thank u!

Får gi det et forsøk til, mulig det er jeg som er stiv i armene
Det var forøvrig noen rolige babyer de hadde! Emil hadde jo vridd seg som en mark skulle jeg "holdt" han på ryggen slik!
__________________

Juli 08


MariaB er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-06-2009, 09:25   #4
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 3,158
MP Rating: 0% (0)
tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.tuuli har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Å ta på Ergoselen alene...

har du prøvd å flytte klipsene litt lenger opp? Jeg gjorde det og da ble det mye elttere å feste dem på ryggen.

Ang. ryggbæring har jeg bare et råd: øveøveøve. Jeg øvde masse hjemme og nå synes jeg det går supert. Jeg begynte med å prøve å få snuppa på ryggen ved å dytte henne under armen min, men fant ut at det var mye enklere å bare kaste henne opp på ryggen. Sjekk bildeserie her: Tett inntil
__________________

...krysser fingrene for lillebrøster i juli
tuuli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-06-2009, 09:29   #5
Seniormedlem
 
MariaB sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 1,895
MP Rating: 0% (0)
MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Å ta på Ergoselen alene...

Flytte klipsen høyere opp?!
__________________

Juli 08


MariaB er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-06-2009, 09:30   #6
VIP-Medlem
 
Strikkis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 8,199
MP Rating: 0% (0)
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Å ta på Ergoselen alene...

ja øve og øve.. dessuten ligger ungene mere rolig når de blir vant til å være på ryggen..
__________________
En stor og en liten. sept-2003 og juli-2008


Strikkis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-06-2009, 09:34   #7
Veteranmedlem
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 4,842
MP Rating: 0% (0)
trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Å ta på Ergoselen alene...

Sitat:
Opprinnelig postet av MariaB Vis post
Flytte klipsen høyere opp?!
Ja de kan du flytte på som du ønsker, de er jo bare festet løst rund selene. Jeg pleier å dra de så langt opp jeg kan for da er de letter å få tak i når jeg skal feste de på ryggen.

Det ser vanskelig ut å få ungen på ryggen, men det går faktisk ganske greit.
__________________
Trøtt med fire søte små.
trøtt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-06-2009, 09:48   #8
Seniormedlem
 
MariaB sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 1,895
MP Rating: 0% (0)
MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.MariaB har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Å ta på Ergoselen alene...

Aha! Tusen takk!
__________________

Juli 08


MariaB er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-06-2009, 11:01   #9
*KF
Supermedlem
 
*KF sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Akershus
Meldinger: 1,132
MP Rating: 0% (0)
*KF har en strålende fremtid.*KF har en strålende fremtid.*KF har en strålende fremtid.*KF har en strålende fremtid.*KF har en strålende fremtid.*KF har en strålende fremtid.*KF har en strålende fremtid.*KF har en strålende fremtid.*KF har en strålende fremtid.*KF har en strålende fremtid.*KF har en strålende fremtid.
Sv: Å ta på Ergoselen alene...

Nå ble jeg redd jeg hadde brukt selen feil! For jeg synes ikke det er vanskelig å feste klipsen på ryggen i det hele tatt. Ble beroliget av å se videoen, og så har jeg veldig bevegelige ledd også da.

Gleder meg til å prøve ryggbæring, men det skjer nok ikke med det første.
__________________

*KF er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-06-2009, 11:14   #10
Seniormedlem
 
Sostenutia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 1,695
MP Rating: 0% (0)
Sostenutia har en strålende fremtid.Sostenutia har en strålende fremtid.Sostenutia har en strålende fremtid.Sostenutia har en strålende fremtid.Sostenutia har en strålende fremtid.Sostenutia har en strålende fremtid.Sostenutia har en strålende fremtid.Sostenutia har en strålende fremtid.Sostenutia har en strålende fremtid.Sostenutia har en strålende fremtid.Sostenutia har en strålende fremtid.
Sv: Å ta på Ergoselen alene...

Det jeg gjør er at jeg fester alle klipsene slik de skal være, så tar jeg på selen. De reimene som liksom blir under armene tar jeg helt slakt ut, når jeg tar på selen. Så putter jeg gutten opp setter han riktig til, så strammer jeg de reimene etterpå.

Dette er magebæring med Ergo. Har ikke prøvd ryggbæring ennå.
__________________

Januar 2003 ~ Mai 2004 ~ Desember 2008

Sostenutia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:18.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com