Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Familieliv > Barnepass

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-09-2006, 22:04   #21
VIP-Medlem

Ninapia sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: utenfor tr.heim
Meldinger: 7,027
MP Rating: 0% (0)
Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: planleggingsdag i barnehagen....

Tar fri eller tar henne med meg på skolen.
Gammel 30-09-2006, 22:09   #22
Supermedlem

Pandora sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Sørlandet
Meldinger: 667
Pandora har en strålende fremtid.Pandora har en strålende fremtid.Pandora har en strålende fremtid.Pandora har en strålende fremtid.Pandora har en strålende fremtid.Pandora har en strålende fremtid.Pandora har en strålende fremtid.Pandora har en strålende fremtid.Pandora har en strålende fremtid.Pandora har en strålende fremtid.Pandora har en strålende fremtid.

Om ikke pappaen er hjemme fra Nordsjøen så avspaserer jeg!
Gammel 30-09-2006, 22:22   #23
VIP-Medlem

muslingen sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 5,201
MP Rating: 100% (2)
muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.

Lurer på om jeg har noen avtale på fri ved planleggingsdager.

(Jobber i barnehage og må selvfølgelig være med på plandagene).
Gammel 30-09-2006, 22:27   #24
Seniormedlem

Hermine sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Alta
Meldinger: 2,490
MP Rating: 100% (6)
Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.Hermine har en strålende fremtid.

Vi bruker feriedager hvis det ikke klaffer sånn at jeg har avspasering(jobber turnus).
Gammel 30-09-2006, 22:34   #25
MTB
Seniormedlem

MTB sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 2,478
MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.MTB har en strålende fremtid.

Vi har både familie og venner i nærheten, men alle dem er på jobb selv. Jeg jobber selv i barnehage, og har dermed ikke mulighet til å ta fri disse dagene, siden jeg selv har planleggingsdager, så mannen min tar fri (feriedag)....

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:38.