Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Familieliv > Barnepass


Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-05-2008, 22:43   #1
Supermedlem
 
riina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 841
MP Rating: 100% (3)
riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.riina har en strålende fremtid.
"takk for meg gave" til barnehagen

Nå til høsten blir storebror skolegutt, etter å ha vært i samme barnehage siden han var 1,5 år. I den anledning ønsker vi å kjøpe noe til barnehagen. De har faste turdager, så jeg har tenkt på et vaffeljern el. til bål- men vil det bare bli styr siden det for tar litt tid å steke til flere? Eller er det kos? Det er ikke så store grupper som drar på tur, men, er det noen barnehageansatte som har noen synsinger?

Eller, skal vi gå for en fin bok, leke eller, skal vi tenke mer mot de ansatte? som en kurv med litt div. til matpausen, eller annet som kunne passe? Forslag?
__________________
riina
verdens heldigste mamma til keiserene
storebror P mars 02 og lillebror L oktober 07
You don’t raise heroes, you raise sons. And if you treat them like sons,
they’ll turn out to be heroes, even if it’s just in your own eyes.
riina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-05-2008, 22:45   #2
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Rogaland
Meldinger: 297
MP Rating: 0% (0)
Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.
Sv: "takk for meg gave" til barnehagen

jeg anbefaler 1000 ting å gjøre med barn, av vera micaelsen Veldig bra bok.
__________________
Mamma til 2 gullunger
Milie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-05-2008, 22:46   #3
Supermedlem
 
Fibolina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 836
MP Rating: 0% (0)
Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.Fibolina har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: "takk for meg gave" til barnehagen

Jeg har samme problemet, så jeg abbonerer på denne tråden. JEg synes det var en fin idè med vaffeljern.
__________________
Mamma til Matheus (08.02.2002) og Sokrates (12.09.2007)
Fibolina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-05-2008, 22:53   #4
Supermedlem
 
tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 1,361
MP Rating: 100% (10)
tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: "takk for meg gave" til barnehagen

Kjempeartig ide med vaffeljern syns jeg. Det var jo litt originalt og, ikke noe som en ofte får Og er de mye på tur er det jo genialt Jeg ville satt stor pris på em sånn gave til barnehagen.
__________________

tranquil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-05-2008, 22:53   #5
Supermedlem
 
Miwana sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,496
MP Rating: 0% (0)
Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.Miwana har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: "takk for meg gave" til barnehagen

Ute etter ideer jeg også, så jeg har desverre ingen gode forslag å komme med.

Jeg falt litt for det vaffeljernet, hadde passet bra til vår barnehage. De lager en del mat på bål, hmmm, må sjekke opp den ideen.
__________________
Miwana, Sjørøveren 02, Skjora 03 og Solstråla 07
Enjoy the little things in life...
for one day you`ll look back and realize they were the big things

Miwana er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-05-2008, 23:56   #6
Seniormedlem
 
Dolliemor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2003
Meldinger: 2,259
MP Rating: 0% (0)
Dolliemor har mye å være stolt av.Dolliemor har mye å være stolt av.Dolliemor har mye å være stolt av.Dolliemor har mye å være stolt av.Dolliemor har mye å være stolt av.Dolliemor har mye å være stolt av.Dolliemor har mye å være stolt av.Dolliemor har mye å være stolt av.Dolliemor har mye å være stolt av.Dolliemor har mye å være stolt av.Dolliemor har mye å være stolt av.
Sv: "takk for meg gave" til barnehagen

Jeg kjøpte en fin vannmugge med Marimekkoblomst på (Kitch`n), da yngste gutten sluttet i barnehagen. De ble veldig glade og jeg har hørt at de bruker den ofte.
__________________

Lillesøster 2006
Storebror og mellombror
Dolliemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-05-2008, 00:07   #7
Seniormedlem
 
Pipling sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Sted: mellom de 7 fjell
Meldinger: 2,016
MP Rating: 0% (0)
Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.Pipling har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: "takk for meg gave" til barnehagen

Vaffeljern var en helt topp gave synes jeg.
I avskjedsgaver har jeg fått album med bilder&tegninger i, lysestake, sjokolade, en liten skulptur, hjertekrok (sånn krok til å f.x henge jakker på) og nøkkelring.
Albummet og skulpturen var nok det som varmet hjertet mest, for det ble så utrolig personlig fra foreldrene og barnet. Men det trenger ikke være store tingen, det viktigste (synes jeg) er at du gjør det personlig sånn at de ansatte føler seg sett/likt/satt pris på.
__________________
Nekter å gi opp januar..
Pipling er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-05-2008, 09:11   #8
Supermedlem
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 1,203
MP Rating: 100% (1)
oslo78 har et ubeskrivelig bra rykte.oslo78 har et ubeskrivelig bra rykte.oslo78 har et ubeskrivelig bra rykte.oslo78 har et ubeskrivelig bra rykte.oslo78 har et ubeskrivelig bra rykte.oslo78 har et ubeskrivelig bra rykte.oslo78 har et ubeskrivelig bra rykte.oslo78 har et ubeskrivelig bra rykte.oslo78 har et ubeskrivelig bra rykte.oslo78 har et ubeskrivelig bra rykte.oslo78 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: "takk for meg gave" til barnehagen

Jeg (lærer) blir ALLER mest glad for et kort med noe personlig skrevet på. Så er egentlig gaven helt likegyldig...
__________________
Oslo78 - stolt mamma til Storebror (juli 04) og Lillesøster (juni 06)
oslo78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-05-2008, 09:40   #9
Supermedlem
 
Ariana sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 1,051
MP Rating: 0% (0)
Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: "takk for meg gave" til barnehagen

Sitat:
Opprinnelig postet av oslo78 Vis post
Jeg (lærer) blir ALLER mest glad for et kort med noe personlig skrevet på. Så er egentlig gaven helt likegyldig...
bare man passer på å ikke glemme noen så!!

vaffeljern til utesteking hadde vi blitt kjempeglad for. spill, puslespill, mugger..ja ALT!! hva med en liten kurv til de ansatte med ost og kjeks? vi blir glade for alt vi får, viser at man setter pris på oss
Ariana er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2008, 17:10   #10
Supermedlem
 
Sommerfugl25 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Sted: skien
Meldinger: 1,354
MP Rating: 0% (0)
Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.Sommerfugl25 har en strålende fremtid.
Sv: "takk for meg gave" til barnehagen

Her var lillegutt bare få mnd i bhgn da han måtte slutte,men vi lagde et personlig kort til alle sammen med håndavtrykket hans på og en kurv med en grønn plante og sjokolade oppi
__________________
Sommerfugl25 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:36.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com