Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-09-2009, 23:20   #1
Medlem

Musipusi sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Akershus
Meldinger: 312
MP Rating: 0% (0)
Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.
_plystre Dere som har kvittet dere med Bugaboo cam. og kjøpt Brio go...

..angrer dere, eller ikke? Hvordan er disse to vognene i forhold til hverandre? Jeg tenker da på alt fra bagstørrelse, liggestilling, trillekomfort og kvalitet. Reagerer litt på liggestillingen i sportsvogndelen til go....er den noe bra for en baby på 6 mnd (når man skal bytte fra bag til sportsdel)?

Er det en grunn til å bytte buggis mot go? Hva sier dere som har erfaring med begge vognene?
Musipusi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2009, 08:08   #2
Æresmedlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 10,121
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Dere som har kvittet dere med Bugaboo cam. og kjøpt Brio go...

Jeg angrer absolutt ikke. Go er MYE bedre å trille... 7 mnd og bruker baggen en god stund enda. Tipper frem til jul. Liggestillingen i sittedelen er helt grei. ca som på OTH >08
Baggen på buggis er større, men det er også god plass i go. Sittedelen er ihvertfall mye større. Buggis satt vi vekk da jenta var 2 år, GO har hun plass i nå som 3 år. Fjæringen i vogna er genial og den er deilig å trille.

Om det skulle være bare en ting så kunne jeg tenke meg lufthjul.
Jeg er visst ferdig som babylager

snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2009, 09:27   #3
Veteranmedlem

guttem@mm@ sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,555
guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.

Angrer absolutt ikke!

Signerer alt Snuppa skriver med unntak av at vi ikke har brukt bag til den da OlleBolle var over året når vi kjøpte GO.
Gammel 09-09-2009, 10:08   #4
Seniormedlem

Cathie sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 2,800
Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.

Har ikke brukt baggen, men angrer overhode ikke!
Min er på service (og har vært det en stund) og jeg savner den!!
Bumperbaren knakk når snuppa satte føttene mot den, men det skal ikke skje!
Gammel 09-09-2009, 12:59   #5
Supermedlem

Sina sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,462
Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg angrer heller ikke
Gammel 09-09-2009, 13:08   #6
VIP-Medlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 5,734
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

Angrer heller ikke, men har ikek brukt bagg..
Gammel 10-09-2009, 16:44   #7
Supermedlem

msme sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: sunnmøre
Meldinger: 580
msme har en strålende fremtid.msme har en strålende fremtid.msme har en strålende fremtid.msme har en strålende fremtid.msme har en strålende fremtid.msme har en strålende fremtid.msme har en strålende fremtid.msme har en strålende fremtid.msme har en strålende fremtid.msme har en strålende fremtid.msme har en strålende fremtid.

Kan man bruke sportsvogndelen på GO mot den som triller?

msme er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-09-2009, 16:49   #8
Supermedlem

Sina sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 1,462
Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.Sina har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av msme Vis post
Kan man bruke sportsvogndelen på GO mot den som triller?
jupp!
Gammel 11-09-2009, 00:16   #9
Medlem

Musipusi sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 312
Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.Musipusi har mye å være stolt av.

Takk for svr Huff, nei jeg tror ikke jeg klarer å kvitte meg med Bugaboo ....kommer til å savne det å kunne bytte trekk, og den romslige bagen. Hvis jeg skal ha Go, må jeg nok kjøpe den i tillegg til buggis og MB
Musipusi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2009, 09:13   #10
Æresmedlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 10,121
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Vet du... GO er så utrolig mye bedre enn cameleon... Baggene tåler like mange kg. Skifte trekk... Tja, det var jo morro det, men vogna får også nytt utseende bare ved å bytte poser
Jeg hadde aldri trodd jeg skulle parkere MB min etter trofast tjeneste i 5 år. Nå er det nesten bare Go som brukes.
Jeg er visst ferdig som babylager

snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:11.