Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-07-2007, 14:33   #11
Veteranmedlem

Elinor sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sør Trøndelag
Meldinger: 3,839
MP Rating: 0% (0)
Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: OTH søskenvogn vs Easy Walker/duo walker

Bestiller fra nett jeg om jeg skal ha den, men jeg har nå lyst til å se den først. Jeg vet bare om en annen butikk som har den og det er en møkkabutikk på Stjørdal hvor jeg aldri skal sette mine ben mer..

Herlig sitat du har i signaturen din Pusa!

Sist endret av Elinor; 31-07-2007 kl 14:38.
Elinor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-07-2007, 14:33   #12
Medlem

mocca sin avatar

Medlem siden: May 2007
Sted: Larvik
Meldinger: 381
mocca er fantastisk mot andre.mocca er fantastisk mot andre.mocca er fantastisk mot andre.mocca er fantastisk mot andre.mocca er fantastisk mot andre.mocca er fantastisk mot andre.mocca er fantastisk mot andre.mocca er fantastisk mot andre.mocca er fantastisk mot andre.mocca er fantastisk mot andre.mocca er fantastisk mot andre.

Hei! Vi har EW duo rød 2007 modell. Har fått beskjed om at 2007 modellen har bedre understell. Tror jeg ville vært forsiktig med 2006-modellen.

Syntes vognen er fin og barna trives i den. Men når jeg går i terreng er jeg ikke like fornøyd. Tror ikke den er lagd for det. Forhjula irriterer meg. Litt harde hjul og de lager litt "lyd". Vanskelig å forklare, men tror det er låsemekanismen på forhjula som bråker. Vil ikke virke negativ, men jeg angrer på denne vogna.

Den er jo rålekker i rød og mange kommenterer den. "åå, så fin!!" "Så kjekt med en hardbag og sportsdel" osv. Den er jo kjempefin og veldig grei på vanlig vei. Men bakdelen er hvordan den er i terreng og at den er tung å få ut og inn av bil. Jeg bor jo i terreng da og bruker mye bil. Så sikkert derfor jeg irriterer meg på denne vogna. Kunne ønske jeg heller hadde kjøpt en Phil & Ted. Vurderer å selge EW og kjøpe P&T.

Jeg har også en Bugaboo med søskenbrett/sete. Er kjempefornøyd!! Jenta på 20 mndr elsker denne. Så gøy å sitte på brettet/setet. Så den bruker vi når hun ikke skal sove. Denne er jo megalett og da virker jo EW så tung og svær i forhold hihi

2000 2005 2007
mocca er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-07-2007, 14:34   #13
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 6,535
MP Rating: 100% (5)
Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er jo bitteliten bag på oth søskenvogna, legger man babyen rett i sportsdelen etter 3-4 mnd da eller?
Gammel 31-07-2007, 14:39   #14
Veteranmedlem

Elinor sin avatar

Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mamma Rosa
Det er jo bitteliten bag på oth søskenvogna, legger man babyen rett i sportsdelen etter 3-4 mnd da eller?
Øhh, jeg har sett baggen og så liten er den ikke Mamma Rosa. Jeg har ikke tenkt å sette til liv en liten flodhest heller akkurat.
Gammel 31-07-2007, 14:42   #15
VIP-Medlem

Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.Mamma Rosa har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Elinor
Øhh, jeg har sett baggen og så liten er den ikke Mamma Rosa. Jeg har ikke tenkt å sette til liv en liten flodhest heller akkurat.
Jeg har kun sett Jannicke sin og den var veldig liten. Med pose i.
Hva er målet inni?
Gammel 31-07-2007, 14:44   #16
Veteranmedlem

Elinor sin avatar

Fant ikke noen mål på noen av bagene som nevnt over.
Gammel 31-07-2007, 14:45   #17
VIP-Medlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Elinor
Fant ikke noen mål på noen av bagene som nevnt over.
Kanskje noen andre vet. Synes den virket utrolig smal også.
Gammel 31-07-2007, 14:52   #18
VIP-Medlem

Pusa sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,653
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.

På min søskenvogn (BabyTravel) er bagen også liten, men jeg fikk plass til snuppa oppi en skinnpose i den nå. Klart, hun hadde bena bøyd, men hun kunne fint snu seg.
Ungen min kommer i desember og utover våren bruker jeg jo dyne. Så jeg regner med jeg får brukt den fram til sommeren.
Da er størstesnuppa så stor at det er ikke sikkert søskenvogna blir så mye brukt. Og da bruker jeg bagvogna.
Gammel 31-07-2007, 15:14   #19
Seniormedlem

Alpengold sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Hordaland
Meldinger: 1,991
MP Rating: 100% (3)
Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.Alpengold har et ubeskrivelig bra rykte.

Her har dere mål på OTH sine bager . søskenbag 34x75
Bag til EW er 80 cm lang tror jeg ,men den er like small som OTH.
Gammel 31-07-2007, 15:31   #20
Veteranmedlem

Elinor sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Alpengold
Her har dere mål på OTH sine bager . søskenbag 34x75
Bag til EW er 80 cm lang tror jeg ,men den er like small som OTH.
OK. jeg tror uansett ikke bagen blir noe problem. Skal også bruke OTH singelbag, og den er jo heller ikke stor akkurat.

Men det bekymrer meg litt at du ikke syns den er god i terrenget mocca, for jeg bor særdeles ulent. Men du har ingen søskenvogner å sammenligne med heller da. De vil jo alltid være tyngre enn single vogner. Fungerer Buggisen din i terrenget da?

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:54.