Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-07-2007, 17:19   #21
VIP-Medlem

Pusa sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,653
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: OTH søskenvogn vs Easy Walker/duo walker

Oth`bagen på singelvogn er ikke så små som folk skal ha det til. Den er bare ikke så dyp som mange andre vogner.
Gammel 31-07-2007, 17:22   #22
VIP-Medlem

Pusa sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,653
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Som du ser her så er faktisk oth bagen bredere enn emmaljungaen. En bag jeg synes var stor!!
Gammel 01-08-2007, 23:37   #23
Medlem

mocca sin avatar

Medlem siden: May 2007
Sted: Larvik
Meldinger: 381
MP Rating: 0% (0)
mocca er fantastisk mot andre.mocca er fantastisk mot andre.mocca er fantastisk mot andre.mocca er fantastisk mot andre.mocca er fantastisk mot andre.mocca er fantastisk mot andre.mocca er fantastisk mot andre.mocca er fantastisk mot andre.mocca er fantastisk mot andre.mocca er fantastisk mot andre.mocca er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Elinor
OK. jeg tror uansett ikke bagen blir noe problem. Skal også bruke OTH singelbag, og den er jo heller ikke stor akkurat.

Men det bekymrer meg litt at du ikke syns den er god i terrenget mocca, for jeg bor særdeles ulent. Men du har ingen søskenvogner å sammenligne med heller da. De vil jo alltid være tyngre enn single vogner. Fungerer Buggisen din i terrenget da?
Hei Elinor

Nei, buggisen funker heller ikke i terreng. Den bruker jeg som bytrille. Måtte bare ha den hihi.

Jeg har en original jogger med svære hjul i singelvogn. Kool-stop med 20" hjul. Den er jeg mest fornøyd med i ulent terreng. Har til og med brukt den på Mølen. Denne får man også i søskenvogn. Tenkte jeg skulle kjøpe denne når babyen blir større. Man får ikke lagt ryggen helt ned så den er uaktuell for baby.

Ellers så innbiller jeg meg at OTH er bedre i ulent terreng. Men det kan godt hende at jeg er helt på jordet ang den saken. Skal snart inn på babybutikken. Skal kikke litt på den for å sammenligne. Kommer tilbake til deg.

2000 2005 2007

Sist endret av mocca; 01-08-2007 kl 23:39.
mocca er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-08-2007, 08:33   #24
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 21,673
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Pusa
Oth`bagen på singelvogn er ikke så små som folk skal ha det til. Den er bare ikke så dyp som mange andre vogner.
Reinhold Niebuhr

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2007, 09:14   #25
Medlem

Bobsi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Rogaland
Meldinger: 79
Bobsi er som en lysfontene.Bobsi er som en lysfontene.Bobsi er som en lysfontene.Bobsi er som en lysfontene.Bobsi er som en lysfontene.Bobsi er som en lysfontene.Bobsi er som en lysfontene.Bobsi er som en lysfontene.Bobsi er som en lysfontene.Bobsi er som en lysfontene.Bobsi er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av Pusa
Som du ser her så er faktisk oth bagen bredere enn emmaljungaen. En bag jeg synes var stor!!
Jeg synes faktisk disse tallene er litt rare. Jeg prøvde en City Bag madrass i OTH 2007 bagen. Den passet akkurat, så de er like store. Når det gjelder dybden på bagen så oppgis de begge til 19cm, men City Bag er definitivt dypere enn OTH. Sjekk selv, folkens. Jeg har en mistakke om at OTH oppgi ytre mål, og Emmaljunga oppgir indre mål.....

des-05 + okt-07

Bobsi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2007, 09:38   #26
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

OTH tvillingvogn fungerer utmerket i ulent tereng/skogen. Vi triller masse i skogen
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2007, 14:10   #27
Seniormedlem

*-neanine-* sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 2,041
*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.

mmmmmmmmmmm

Sist endret av *-neanine-*; 27-11-2007 kl 04:54.
*-neanine-* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2007, 14:37   #28
Veteranmedlem

Elinor sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sør Trøndelag
Meldinger: 3,839
Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av *-neanine-*
Jeg anbefaler EW på det sterkeste.Den har mye bedre fjæring enn oth, er endel rimligere i innkjøp og har plass til Større barn i sittedelen enn det oth har.
Vi er veldig fornøyd med vår!
Har du søsken-varrianten?
Gammel 09-08-2007, 15:38   #29
Seniormedlem

*-neanine-* sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 2,041
*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.*-neanine-* har en strålende fremtid.

nnnnnnnnnnnn

Sist endret av *-neanine-*; 27-11-2007 kl 05:11.
*-neanine-* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2007, 16:54   #30
Veteranmedlem

Elinor sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sør Trøndelag
Meldinger: 3,839
Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.Elinor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av *-neanine-*
Jepp!
Jeg har veldig lyst på den altså. Tror det blir den også. Bruker du din mye i terreng? Her er det nemlig to km til noe som i heletatt ligner asfalt, det blir mye trilling på grus og skogveier.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:51.