Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Blogger > Isa´s verden
Registrer Blogger NY! Markedsplassen NY! FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Gi rating til dette innlegget

Burde jeg være fornærma?

Postet i går kl 18:21 av Isa
Var på Vassfjellet i dag og skulle stå slalåm, og gikk og kjøpte 3 timerskort. Syns det ble ganske billig.. Så på korte etterpå, og så at jeg hadde jo fått barnekort (under 16 år!)

Var der sammen med tante, onkel og kusinene mine. H på 6,5 og S på snart 5.

De har stått en gang før, i sånn pitteliten barnebakke i Trysil, med sånt bånd til heis.
H syns IKKE det var morsomt, og hadde gruet seg en del til i dag.

Så i heiskøen snakket vi litt om hvordan vi skulle gjøre det i heisen (tallerkenheis), at man ikke må sette seg ned og sånt.
Jeg skulle kjøre først, så H og til slutt tante.

H fikk ikke ordentlig tak i heisen de to første gangene, og den tredje gangen sto hun litt skjevt med skiene, så hun datt og mista skia.

Ble så sur på hun som sto og skulle hjelpe til i heisen. Hun gjorde jo ikke noe. Ikke før jenta datt Hun hjalp nesten ingen, bare sto og så på, og røyka!!

Så jeg kjørte ned, og H ble med meg i heisen.
Jeg tok heisen mellom bena, også sto hun med skiene på hver side av det ene benet mitt. Gikk veldig fint, men litt slitsomt da. Tante har stått like mye på ski som jentene, så hun var like fersk i heisen selv.

De to første turene sto H mellom bene mine både på tur opp og ned, så tok jeg meg noen turer i den store bakken, og da måtte hun pent klare seg selv, for tante hadde nok med egne ski. Men hun ble veldig flink etter hvert da, og syns det var veldig gøy!
Antall kommentarer 0

Kommentarer

Antall Trackbacks 0

Trackbacks

Siste blogginnlegg av Isa

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 22:37.