Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Blogger
Registrer Blogger NY! Markedsplassen NY! FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Ulest

Udressert reklame, nei takk.

Postet Idag kl 10:01 av Helene Harefrøken
I vår reise mot en grønnere hverdag har jeg nå bestilt bøkene LITT GRØNNERE - 365 TING DU KAN GJØRE FOR MILJØET,
Shopping og jakten på andre fristelser og klistremerke til å sette på postkassen "Uadressert reklame, nei takk"(alltid lurt på hvor folk fikk fatt i de merkene) fra Grønn Hverdag.

Det skal bli så utrolig godt å slippe all den reklamen som dumper inn i postkassen hver dag. Er det en søppelkasse som er stappet full hver gang søppelbilen kommer her i huset...
Helene Harefrøkens avatar
Æresmedlem - Moderator
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Helene Harefrøken is online now
Gammel

Legge meg?

Postet Idag kl 00:32 av Isa
Kanskje jeg skal det?
I morra - eller i dag blir det vel - reiser jeg hjem. Det blir rart, jeg er jo hjemme

Føles ikke helt greit akkurat nå. Men det går vel greit så fort jeg er kommet "hjem" igjen.

Kanskje jeg skal gå og lese lit Harry Potter før jeg sovner. Er jo ganske stille på forumene nå... Ikke så mye vits i å sitte her.

Må pakke og rydde i morra og. Har jo klart å rote til masse her.

Natta
Isas avatar
Isa
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Isa is offline
Gammel

Enda en blogg

Postet Idag kl 00:22 av Isa
Hva skal jeg med enda en blogg da?
Har jo to fra før av.

Vet jo at jeg egentlig har alt for mye å holde på med.

Studiene er jo en ting, menne;
Eget forum - som skal forbedres grundig om det slår til
NM
BV
SSS
CS
Sykroken med blog
Vogndilla
Samt bloggen min
Og en ny hjemmeside som er under planlegging - hvor bloggen skal flyttes til.

Har jo egentlig alt for mye å drive med...
Isas avatar
Isa
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Isa is offline
Gammel

Bilfri dag..

Postet Igår kl 20:01 av EvaMor
Oppdatert Igår kl 20:27 av EvaMor
Jeg må si etter denne dagen er jeg ganske glad i bilen min egentlig, men jeg er ganske stolt over at jeg har klart å gjøre de oppgavene jeg skulle i dag uten bilen. Som jeg skrev tidligere har jeg vært hos helsesøster og jeg gikk på butikken. Det er i to forskjellige retninger, så det ble ganske langt alt i alt. Nå sitter jeg i sofaen med verkende kne Jeg har en gammel skade, men tar ikke alltid hensyn til den opp bakkene... Men men...

Helene Harefrøken: Du innspirerte meg
...
EvaMors avatar
Supermedlem
Postet i Miljø
Kommentarer 3 EvaMor is offline
Gammel

Han lo, han lo!!

Postet Igår kl 16:12 av Kattrine
Oppdatert Igår kl 16:25 av Kattrine
Tormod lo årntlig for første gang i dag!! Jeg løfta han opp i været og ned igjen på fanget mitt, og han lo og lo. Kilte nok i magen. Håper det ikke blir lenge til neste gang, og at sambo kan få det med seg og. Klarte å filme det litt med mobilkamera da, så han får se det der ihvertfall.
Kattrines avatar
Medlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 2 Kattrine is online now
Gammel

klar tale

Postet Igår kl 15:55 av wims
det er vel et tegn da, på at det er på tide å kaste jula ut av huset, når julepynten sklir av treet for egen maskin.
wimss avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 2 wims is offline
Gammel

Helsesøster i dag!

Postet Igår kl 13:54 av EvaMor
Oppdatert Igår kl 20:28 av EvaMor
I dag har vi vært hos helsesøster og det gikk overraskende bra! Thea har gått opp nye 500g på 1 mnd. Og da er jeg fornøyd. Også hadde hun vokst nye 2 cm

I dag har vi gått litt over 7 km Det var godt å gå. Gikk til helsesøster og til butikken.
EvaMors avatar
Supermedlem
Kommentarer 3 EvaMor is offline
Gammel

julen er ute av huset

Postet Igår kl 11:56 av Upsidaysi
Ja...da var det enkelt og rent her i stua igjen gitt...merkelig det...forandrer hele stua for julen

I dag gikk det opp for meg at permisjonen min er over om 15 dager litt småpanikk siden jeg ikke har jobb....og aaaaner ikke hvordan vi skal få alt til å gå rundt...mann jobber hersens mye...men får ikke akkurat lommebok etter innsatsen...er bonusbasert og han får ikke bonus før mars 09
Upsidaysis avatar
Moderator
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Upsidaysi is online now
Gammel

Jeg hadde en hemmelighet

Postet Igår kl 10:20 av Mamma Rosa
Nå er det ikke lenger en hemmelighet; jeg skal gifte meg.
Det hadde jeg (..og mange med meg) aldri trodd.
Seks måneder har jeg til planlegging.

Tirdag 8 Januar får vi forhåpentligvis vite om vi får det lokalet vi ønsker oss så veldig.
Krysser alt jeg har for at det går i orden.


Sånn mens jeg først forteller om hemmeligheter.
Lillebror har bæsjet i do for første gang i dag. Det er en veldig stor (og illeluktende) begivenhet....
Mamma Rosas avatar
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 5 Mamma Rosa is offline
Gammel

Hum, what to do?

Postet Igår kl 10:02 av Lita84
Første barnehagedag etter juleferien i dag. Aldri vært borte såå lenge (3 uker) før

Vel, ingen problem - jenta bare tusler inn og koser seg fra første sekund. Makan.. Dette lover jo godt til sommerferien!

Men så hadde det jo vært så fint å flytte da, og gi henne eget rom. Hun sover jo tydeligvis bedre når vi ikke vekker henne når vi legger oss. Selv om hun egentlig ligger sammen med meg hver neste natt

Men ja, flytting - da må vi jo mest
...
Lita84s avatar
Seniormedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 2 Lita84 is offline

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 10:02.





Powered by: vBulletin® Version 3.6.8,
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2007 NybaktMamma.com