Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Blogger
Registrer Blogger NY! Markedsplassen NY! FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Gammel

Tro hva som skjer!?

Postet 01-01-2008 kl 23:35 av delfiemor
Jaja, så har det blitt 2008 da:skål:

Sitter og funderer litt på hva det nye året vil bringe!
2007 ga meg eget hus og en nydelig liten datter. Men også fryktelig mye slit og motgang. Velger å tro dette året vil føre med seg mere medgang...
delfiemors avatar
Seniormedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 delfiemor is offline
Gammel

2008 blir et flott år!

Postet 01-01-2008 kl 23:31 av Sefidi
Oppdatert 01-01-2008 kl 23:54 av Sefidi
2007 har vært et veldig merkelig år på både godt og vondt. Far gikk bort og Selma kom til verden... De to største hendelsene i livet mitt sålangt, kan jeg vel si. Far hadde blitt 71 i går - nyttårsaften, og det var i grunn veldig godt å "feire" kvelden i rolige former dette året. Selma sov seg utrolig nok gjennom hele fyrverkeri-seansen, noe jeg overhode ikke hadde trodd på forhånd! Men siden hun sovnet ganske sent, så sov hun utrolig godt når hun først sovnet. Godt for både mor, far og...
Sefidis avatar
Medlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 Sefidi is offline
Gammel

Nyttårsaften

Postet 01-01-2008 kl 23:05 av Kattrine
Oppdatert 02-01-2008 kl 07:36 av Kattrine
Nyttårsaften forløp uten tull og tøys. Feira hos nabon, helt uten raketter. Så mye raketter fra andre sia a skauen da, det holdt lenge det. Tormod var så snill og grei atte, sov seg inn i det nye året liggende på ei stellematte under juletreet.


Trivdes godt under der han, sov lenger enn han pleier faktisk... For første gang sov han også over det "magiske"...
Kattrines avatar
Medlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 Kattrine is offline
Gammel

Nyoppdaget vogn i dag!

Postet 01-01-2008 kl 19:50 av Lilleklump
Oppdatert 01-01-2008 kl 19:54 av Lilleklump
Oppdaget en ganske så spesiell vogn i dag!! Syns jeg ser denne på Karl Johan...

http://vogndilla.com/index.php/20080...nur_seg_etter_
Lilleklumps avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 4 Lilleklump is offline
Gammel

Blogg på NM?

Postet 01-01-2008 kl 15:28 av buzziebie
Festlig :skål:

Godt nyttår forresten!
buzziebies avatar
Seniormedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 buzziebie is offline
Gammel

Nytt år, nye muligheter!!

Postet 01-01-2008 kl 14:11 av Dubi
Og di mulighetene skal jeg ta med hele hånden. Jeg har en mengder med mål for framtiden, skal ikke skrive di ned. Bare skrive om det i mengden med bokstaver og vite at bare jeg vet, om målet er nådd.

Wow, dette ble dypt

Jaja, med dette vil jeg åpne min blogg her på NM!!!
Juniormedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 2 Dubi is offline
Gammel

Nei, dette må jo bare testes da!

Postet 01-01-2008 kl 12:58 av CGJ
Første dag i nytt år, med nye muligheter og nye løfter. Nyttårsforsettet mitt var å ikke ha noen forsetter, så det klarer jeg å holde!

Nå er det bare 12 dager til jeg setter meg på flyet med familien og reiser til Tenerife. Det er snart 10 mnd siden sist jeg var der, så det blir skøy å treffe kusine, pappa og kona hans og lille Tania på 4 ben.

CGJs avatar
CGJ
Hjelpeadmin
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 2 CGJ is offline
Gammel

Første dagen i resten av mitt nye liv?

Postet 01-01-2008 kl 12:57 av Lita84
*knegg* Ja, det er lov å håpe? Et av mine nyttårsforsetter var å ikke spise så allmektig mye med sukker og godis. Det er jo ingen hemmelighet at jeg har gått opp noen kilo igjen etter at jeg gikk ned alt etter fødselen Skylder på mindre amming etter barnehagestart

Ja, så hvordan starter man 1. Januar 2008? Å spise en halv kransekake Så nå sitter jeg her kvalm og med dårlig smavittighet.

Godt nytt år!!
Lita84s avatar
Veteranmedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 5 Lita84 is offline
Gammel

wims har ingen blogginnlegg

Postet 01-01-2008 kl 12:36 av wims
det kunne vært verre. dessuten har jeg nå, etter dette, ett blogginnlegg.

det er vel flere enn meg som i dag reflekterer over hvor fort tiden går. vi skriver allerede 2008 og fortiden består nå av et år mer og fremtiden av et år mindre. det kunne vært en trist tanke, men det er jo ikke annet enn realitet. som er virkelighet. og virkelighet er bra.

2007 har vært en fantastisk minnerikt og herlig år og jeg tror 2008 kan bil minst like spennende. tommel opp for det!
wimss avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 wims is offline
Gammel

2008, dag 1

Postet 01-01-2008 kl 10:06 av Upsidaysi
Det er så merkelig....vips, så er vi over til et nytt år....en mulighet til en ny start, nye muligheter og nye utfordringer...

Kvelden i går ble utrolig koselig, var jeg og sambo, hans bror og stebror...vi spilte, prøvde oss på litt singstar og spilte buzz!

akkurat nå ligger jeg i sengen..sambo ligger å snorker på andre siden...ble nok en øl for mye ja og Amalie ligger å har en konsert på rommet sitt...gudene vet hva hun snakker om

en perfekt...
Upsidaysis avatar
Moderator
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 Upsidaysi is offline

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 05:34.




Powered by: vBulletin® Version 3.6.8,
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com