Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Blogger
Registrer Blogger NY! Markedsplassen NY! FAQ Medlemsliste Kalender Marker alle forum som lest

Gammel

Syk liten pode

Postet 21-01-2008 kl 22:59 av Mamsen85
Veslin har ikke vært i form en stund nå og på Lørdag kom utbruddet med hosting, våkning om natta, i dag kom feberen og den herjer den lille kroppen, han sover - våken og svimer litt - sover igjen. Tok feberen tidligere i kveld på 39,5 men den har sluppet litt nå virker det som.
Jeg får ikke gå mer enn to meter unna før det er såre skrik etter mamma, så oppvasken får stå, støvhaugen får gro og nettet blir viktigere enn noen gang for sosial kontakt, blir heeelt hvis jeg ikke får prate...
Mamsen85s avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 Mamsen85 is offline
Gammel

Moby-wrap

Postet 21-01-2008 kl 22:07 av Kattrine
Oppdatert 24-01-2008 kl 12:59 av Kattrine (Lagt til bilde)
Endelig har jeg fått til moby-wrap-sjalet mitt!! Har hatt litt trøbbel, fordi jeg trodde Lillegutt MÅTTE sitte i froskestilling når han er så liten, og det har han overhodet ikke godtatt. Bare sparket ifra, og ble kjempesinna. Men så skjønte jeg i går at han trenger ikke sitte sånn, han kan sitte med beina utafor sjalet, og da ble det straks bedre for han. Prøvde først litt i går, men han gadd bare 15 minutter før han ble irritert. Så prøvde jeg igjen på dagen i dag, da gadd han bare...
Kattrines avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 1 Kattrine is offline
Gammel

ikke noe god dag...

Postet 21-01-2008 kl 16:23 av annej
Sliten og utrolig vondt alle stedere i dag, spesielt, ryggen og bekkenet.. helt forferdelig om jeg må si det. men spørs om det bare er en sterk forkjølelse, håper det. gir seg ihvertfall det da! i motsetning til bekkenløsning.

Ellers ikke stort som skjer..
annejs avatar
Supermedlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 0 annej is offline
Gammel

T minus litt-over-en-uke

Postet 21-01-2008 kl 11:46 av Strwberri
Matte-kunnskapene streiket plutselig gitt..
Ikke at jeg egentlig vet eksakt når vi får flytte inn heller, derfor.. "Litt over en uke"..

Enkelt og greit.

Vært våken siden klokken 5 her..
Da var Aurora klar for mat igjen og ferdig med å sove for natta. Så, nå har vi lekt masse, pratet masse og vræla en del til hverandre.. Sadistisk unge som gliser og ler når andre gråter..

Leser litt overalt og ser på bilder av
...
Strwberris avatar
Medlem
Postet i Ukategorisert
Kommentarer 5 Strwberri is offline

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokka er nå 03:45.




Powered by: vBulletin® Version 3.6.8,
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com