Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-02-2008, 10:22   #51
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Brudebuketter

Sitat:
Opprinnelig postet av Crispo Vis post
Jeg brukte denne som inspirasjon


Og her er den jeg hadde:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.


Og her er brudebuketten, den har akkurat blitt lagt ut på nettet av dekoratøren, synes bare den var såååå søt
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Å den var helt perfekt!!! Sånn vil jeg ha!! Med akkurat de samme fargene! Nydelig
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2008, 10:38   #52
Æresmedlem
 
Berta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 16,525
MP Rating: 100% (24)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Brudebuketter

Sitat:
Opprinnelig postet av PlutseligBaby Vis post
Amantes da: du skal vel ikke glemme å ha masse brudeslør innimellom der ?


Hva er galt med brudeslør...?
__________________


...og Berta er atter igjen nybakt mamma
Berta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2008, 10:48   #53
Supermedlem
 
Rutletutt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,201
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Sv: Brudebuketter

Crispo - utrolig flott bukett
__________________
TOBIAS 2004 MILLA 2007


Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2008, 10:55   #54
Æresmedlem
 
Berta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 16,525
MP Rating: 100% (24)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Brudebuketter

Desverre dårlig kvalitet på bildene for jeg hadde ingen av bukette alene og måtte ta utsnitt...


Klikk på bildet for å se det i full størrelse.


Rund bukett i champagnefargede roser.
Hele bryllupet gikk igjen i champagne/ivory og litt gull (på omslagsmappene ol).
__________________


...og Berta er atter igjen nybakt mamma
Berta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2008, 10:56   #55
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 6,084
MP Rating: 0% (0)
anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Brudebuketter

Jeg fant en som jeg likte utrolig godt. Fargene kan jo byttes ut såklart, og i mitt tilfelle så hadde den ikke inneholdt oransje, selv om det var stilig

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
anjus
turbo 04
anjus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2008, 10:56   #56
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 6,084
MP Rating: 0% (0)
anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Brudebuketter

Nydelig, Berta
__________________
anjus
turbo 04
anjus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2008, 11:49   #57
Medlem
 
Momo sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 200
MP Rating: 0% (0)
Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.
Sv: Brudebuketter

[quote=Rutletutt;6923101]Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Denne syns jeg er nyyyyydelig

Den var bare helt utrolig fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin. Tror nesten dette må bli min altså
__________________
Momo
Storesøster september 02 Lillesøster september 05
Vi Gifter oss 21 juni 2008
Momo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-02-2008, 12:35   #58
Seniormedlem
 
Ferskenbeinet sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,535
MP Rating: 0% (0)
Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.
Sv: Brudebuketter

Så bildet av denne ble så liten, så får legge det inn litt større
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

denne skal jeg ha, bare at de små blå blomstene skal byttes ut med noen som går mer i lavendel lilla.
__________________
Klem fra Ferskenbeinet, LilleMy juni 04 og LilleSprett juni 06


vi giftet oss 14.06.08 på vår 11 års dag
Ferskenbeinet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-02-2008, 11:40   #59
Supermedlem
 
kristine83 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,287
MP Rating: 0% (0)
kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.
Sv: Brudebuketter

Noen som vet sånn ca hvor mye man betalte for buketten sin??
__________________
Leo Alexander 09.05.05
09.08.08


kristine83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-02-2008, 07:37   #60
PB
Veteranmedlem
 
PB sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,742
MP Rating: 0% (0)
PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Brudebuketter

Jeg ombestemmer meg hele tiden vedr bukett jeg

Blir litt lei av meg selv


Berta: D var en intern spøk ittno galt m brudeslør!
__________________
Prinsessemamma
PB er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:43.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com