Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-02-2008, 09:19   #61
Supermedlem

kristine83 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 1,287
MP Rating: 0% (0)
kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.
Sv: Brudebuketter

Ser ut som jeg har nå bestemt meg for denne buketten, jeg syntes den er kjempe nyedelig, så tusen takk PB for inspirasjonen
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

kristine83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-02-2008, 08:45   #62
Supermedlem

Rutletutt sin avatar

Meldinger: 1,202
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.

Kristine83 - den var helt nydelig
Skal du ha den i de fargene også?

Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-02-2008, 14:43   #63
Supermedlem

kristine83 sin avatar

Sted: Oslo
Meldinger: 1,287
kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.kristine83 har mye å være stolt av.

Nei jeg er ikke så glad i rosa roser, men jeg skal ha røde roser jeg da, ellers så skal den være liktHar kjøpt sånne bokstaver som er første bokstaven i våres navn, som skal festet på buketten oxoGleder meg virkelig til å gifte meg nå

kristine83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-02-2008, 16:35   #64
PB
Veteranmedlem

PB sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,742
PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.

Bare hyggelig d, Kristine
Gammel 04-02-2008, 18:17   #65
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 16,525
MP Rating: 100% (24)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av PlutseligBaby Vis post
Berta: D var en intern spøk ittno galt m brudeslør!

Det var en spøk...

...og Berta er atter igjen nybakt mamma
Berta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-02-2008, 08:28   #66
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av kristine83 Vis post
Har kjøpt sånne bokstaver som er første bokstaven i våres navn, som skal festet på buketten oxo
Det hørtes veldig fint ut! Hvor får man tak i slike da?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-02-2008, 08:39   #67
Supermedlem

Rutletutt sin avatar

Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.

Sitat:
Nei jeg er ikke så glad i rosa roser, men jeg skal ha røde roser jeg da, ellers så skal den være liktHar kjøpt sånne bokstaver som er første bokstaven i våres navn, som skal festet på buketten oxoGleder meg virkelig til å gifte meg nå
Høres veldig stilig utHvor får du tak i sånne bokstaver da? Ja, er ikke så lenge igjen heller...6 mnd går fort det

Bryllupstråd
Rutletutt er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-02-2008, 09:29   #68
Supermedlem

Spirrevipp sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Trondheim
Meldinger: 602
MP Rating: 100% (1)
Spirrevipp har en strålende fremtid.Spirrevipp har en strålende fremtid.Spirrevipp har en strålende fremtid.Spirrevipp har en strålende fremtid.Spirrevipp har en strålende fremtid.Spirrevipp har en strålende fremtid.Spirrevipp har en strålende fremtid.Spirrevipp har en strålende fremtid.Spirrevipp har en strålende fremtid.Spirrevipp har en strålende fremtid.Spirrevipp har en strålende fremtid.

Sitat:
Ser ut som jeg har nå bestemt meg for denne buketten, jeg syntes den er kjempe nyedelig, så tusen takk PB for inspirasjonen
Må si at denne likte jeg... utrolig nydelig..

Spirrevipp er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2008, 21:55   #69
Supermedlem

Rutletutt sin avatar

Denne elsker jeg

Bryllupstråd
Gammel 07-02-2008, 22:20   #70
Supermedlem

Rutletutt sin avatar

Bryllupstråd
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:18.