Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-06-2005, 21:37   #111
T&M
Veteranmedlem

T&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Østfold
Meldinger: 3,940
MP Rating: 0% (0)
T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Trampe
Laget et forslag til monogram i går jeg. Vi har lyst til å ha det på invitasjoner, sanghefte, takkekort etc. Vet ikke om det blir dette, men vi liker det godt. Bakgrunnsfargen er bare en tilfeldig farge for å fremheve, vi kommer ikke til å bruke den. Det er bokstavene T ( ) og M (meg), hvis dere ikke ser det

Hva synes dere?

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Bortsett fra at Damenes navn alltid skal stå først var det fint
Gammel 19-06-2005, 21:46   #112
Supermedlem

Solregn sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 898
Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.Solregn er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mariosmamma
Hm.... man kan vel se litt på det estetiske også vel? Hva som blir finest?

Syns det var stilig jeg!

Solregn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-06-2005, 22:34   #113
Veteranmedlem

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 3,359
Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mariosmamma
Åy, det visste jeg ikke. Eller jeg tenkte ikke over det. Skriver jo alltid navnet mitt foran sitt navn...

Er det veldig viktig? Det er jo så vanskelig å få en T til å henge på en M, mye letter når det er omvendt...
Gammel 20-06-2005, 20:15   #114
VIP-Medlem

Sannemor sin avatar

Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,001
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Trampe: Kjempefint monogram!

Jeg har fått solgt kjolen min fra BrideSave! :danser: Fikk like mye som jeg har lagt ut også!!
Gammel 20-06-2005, 21:57   #115
Veteranmedlem

Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig melding av Mariosmamma:

Åy, det visste jeg ikke. Eller jeg tenkte ikke over det. Skriver jo alltid navnet mitt foran sitt navn...

Er det veldig viktig? Det er jo så vanskelig å få en T til å henge på en M, mye letter når det er omvendt...----------------------------------------------------------------------

Noen andre varianter, der min bokstav ikke står sist. Fikk til et hjerte der gitt

Hva synes dere?

Gammel 20-06-2005, 22:48   #116
Seniormedlem

turid sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.

Den nederste syns jeg var flott

Jeg ville ikke hatt monogram med min bokstav først for våre initialer blir nemlig: TJA og det passer vel rimelig dårlig i forbindelse med et bryllup...
Gammel 20-06-2005, 23:30   #117
VIP-Medlem

Sannemor sin avatar

Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,001
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av turid
Jeg ville ikke hatt monogram med min bokstav først for våre initialer blir nemlig: TJA og det passer vel rimelig dårlig i forbindelse med et bryllup...
Gammel 21-06-2005, 10:37   #118
Veteranmedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av turid
Den nederste syns jeg var flott

Gammel 22-06-2005, 18:27   #119
Supermedlem

Thea sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Nær Bergen
Meldinger: 935
Thea har mye å være stolt av.Thea har mye å være stolt av.Thea har mye å være stolt av.Thea har mye å være stolt av.Thea har mye å være stolt av.Thea har mye å være stolt av.Thea har mye å være stolt av.Thea har mye å være stolt av.Thea har mye å være stolt av.Thea har mye å være stolt av.Thea har mye å være stolt av.
Sv: Kakedekorasjon

Sitat:
Opprinnelig postet av snilla
Hva har dere brukt som kakedekorasjon og hvor har dere kjøpt det?
Jeg vet ikke helt hvor jeg skal lete etter slikt heller.
Her er ei som lager ferdige blomster + diverse i marsipan og annet:

http://www.eventyrkaker.no/

Se i menyen til venstre under kakepynt.
Gammel 24-06-2005, 19:49   #120
Seniormedlem

Baby sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Meldinger: 2,408
Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.
Sv: Kakedekorasjon

Sitat:
Opprinnelig postet av Thea
Her er ei som lager ferdige blomster + diverse i marsipan og annet:

http://www.eventyrkaker.no/

Se i menyen til venstre under kakepynt.
Jeg kan også hjelpe til der, hvis noen skulle trenge hjelp med kaker\kakepynt.
Holder til på Østlandet!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:27.