Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-04-2005, 21:41   #1
VIP-Medlem
 
Sannemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,030
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
hyper Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Her kan vi som skal gifte oss skravle og diskutere fritt bryllupene våre. Fortell om bryllupet ditt og kom gjerne med råd. Vil gjerne se bilder av kjoler og diverse. Kom igjen da jenter!
__________________
Sannemor og gutta
03, 04, 07, 08 & 08
Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-04-2005, 22:28   #2
VIP-Medlem
 
Sannemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,030
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Dato: 29. juli 2005
Vielse: Sjømannskirka i New York
Middag: Rainbow Room
Antall inviterte: 4 - forloverne med følge, men det blir bare oss to

Vi gifter oss i New York 29. juli 2005 i Sjømannskirka. Det blir bare oss to, et lite og romantisk bryllup (forhåpentligvis ). Planen for uka i NY er foreløpig som følger:

Søndag: Vi kommer fram, bare slappe av og orientere oss litt.

Mandag: Vi drar rundt i Brooklyn der jeg bodde

Tirsdag: Vi drar på sightseeing på Manhattan. Prater med presten enten på tirsdag eller onsdag. Tenkte jeg skulle prøve å komme meg til et spa som tilbyr St. Tropez behandling. Vil være brun og fin!!

Onsdag: Shopping! Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Torsdag: Ingen planer. Kanskje en tur i Central Park

Fredag: Bryllup Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Men først en tur til frisøren. Det bestiller jeg når jeg kommer til NY. Og så skal vi jo sjekke ut av hotellet og inn på Ritz!! Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Vielsen finner sted kl 14. Etter det drar vi til fotografen og tar bilder. Deretter tar vi oss kanskje en drink før middag å Rainbow Room. Litt av en utsikt! Kanskje tar vi en romantisk tur i hest og kjerrei Central Park før vi drar tilbake til hotellet og koooser oss!

Lørdag: Avslapping og helikoptertur over Manhattan

Søndag: Avslapping og hjemreise.

Gleeeder meg!! Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Kjolen er bestilt! Det blir denne i fargen ivory:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Og disse skoene:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Flybillettene er bestilt, kirka bestilt, hotellene bestilt, fotografen Bord til middagen må vi vente med til en mnd før. Jeg gleder meg! :danser:
__________________
Sannemor og gutta
03, 04, 07, 08 & 08

Sist endret av Sannemor; 10-04-2005 kl 23:59.
Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-04-2005, 22:33   #3
Tidligere bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Nydelig kjole.
Hvilket hotell skal dere bo på før Ritz?

Helikoptertur hadde vi tenkt å ta og, men været var dårlig. Neste gang SKAL jeg ta det. Tror det er en fantastisk opplevelse.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-04-2005, 23:54   #4
VIP-Medlem
 
Sannemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,030
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Aftens
Nydelig kjole.
Hvilket hotell skal dere bo på før Ritz?

Helikoptertur hadde vi tenkt å ta og, men været var dårlig. Neste gang SKAL jeg ta det. Tror det er en fantastisk opplevelse.
Vi skal bo på Hotel Pennsylvania først. Hvilket var det dere bodde på?
__________________
Sannemor og gutta
03, 04, 07, 08 & 08
Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2005, 01:13   #5
Tidligere bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Vi bodde på Paramount hotel.
Kommer til å bo der neste gang og tror jeg.

Ser veldig bra ut der dere skal bo. Farlig beliggenhet.. Rett ved macy's.

Har hele turen blitt veldig dyr? Når jeg skal gifte meg kunne jeg absolutt tenkt meg å gjøre det i New York.
Må si jeg misunner dere litt der.

Jeg falt helt for New York. Drar tilbake før jul igjen.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2005, 07:31   #6
VIP-Medlem
 
Sannemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,030
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Aftens
Vi bodde på Paramount hotel.
Link?

Sitat:
Opprinnelig postet av Aftens
Ser veldig bra ut der dere skal bo. Farlig beliggenhet.. Rett ved macy's.
Ja, jeg vet Men det vet ikke

Sitat:
Opprinnelig postet av Aftens
Har hele turen blitt veldig dyr? Når jeg skal gifte meg kunne jeg absolutt tenkt meg å gjøre det i New York.
Billig er det jo ikke, med tanke på at vi bare bruker penger på oss to, men det hadde jo kostet myye mer å gifte oss i Norge med venner og familie. Vi har regnet 40000 og da har vi tatt i. Det inkluderer reise, hotell, mat, kjole + diverse, dress + diverse, ringer osv. Men ikke lommepenger. Det må man ha med i massevis i NY
__________________
Sannemor og gutta
03, 04, 07, 08 & 08
Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2005, 07:34   #7
Seniormedlem
 
miss_linda sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: hima
Meldinger: 1,792
MP Rating: 0% (0)
miss_linda har mye å være stolt av.miss_linda har mye å være stolt av.miss_linda har mye å være stolt av.miss_linda har mye å være stolt av.miss_linda har mye å være stolt av.miss_linda har mye å være stolt av.miss_linda har mye å være stolt av.miss_linda har mye å være stolt av.miss_linda har mye å være stolt av.miss_linda har mye å være stolt av.miss_linda har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Nydelig kjole + sko!!! *S*

Skal gifte oss etterhvert vi også,men har ikke funnet dato enda.. *kommer mer tilbake om dette senere*
__________________
Klem fra miss_linda
Marius født 27.august.06
miss_linda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2005, 07:37   #8
VIP-Medlem
 
B@mbino sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: Rennesøy
Meldinger: 5,958
MP Rating: 0% (0)
B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Nydelig kjole og sko..
__________________
*Stolt mamma til 3 flotte prinser*
Storebror født feb.2004 og tvillinggutter april.2006




B@mbino er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2005, 10:23   #9
Tidligere bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Sannemor
Link?
Paramount. Det ligger og veldig bra til, rett ved Time’s Square.



Sitat:
Opprinnelig postet av Sannemor
Ja, jeg vet Men det vet ikke
Hehe, sikkert like greit.



Sitat:
Opprinnelig postet av Sannemor
Billig er det jo ikke, med tanke på at vi bare bruker penger på oss to, men det hadde jo kostet myye mer å gifte oss i Norge med venner og familie. Vi har regnet 40000 og da har vi tatt i. Det inkluderer reise, hotell, mat, kjole + diverse, dress + diverse, ringer osv. Men ikke lommepenger. Det må man ha med i massevis i NY
Jo mer jeg tenker på det, jo mer får jeg lyst til å gifte meg der. Tror jeg må si det, at om det skal bli noe av gifting så blir det der.
Lommepenger må man ha veldig mye av i NY ja. Neste gang, altså før jul(hehe), skal jeg ha med meg mye mer enn jeg hadde nå. Hadde med endel, men det var jaggu mye mer fint jeg kunne ha kjøpt med.

Sist endret av Aftens; 11-04-2005 kl 10:29.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2005, 20:28   #10
VIP-Medlem
 
Sannemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,030
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Aftens
Jo mer jeg tenker på det, jo mer får jeg lyst til å gifte meg der. Tror jeg må si det, at om det skal bli noe av gifting så blir det der.
Lommepenger må man ha veldig mye av i NY ja. Neste gang, altså før jul(hehe), skal jeg ha med meg mye mer enn jeg hadde nå. Hadde med endel, men det var jaggu mye mer fint jeg kunne ha kjøpt med.
Kult! For litt praktisk info ta en titt på Sjømannskirkas hjemmeside.
Generalkonsulatet i New York og Den Norske Ambassade i Washington, her per idag ikke bemyndigelse til å utføre vigsler. Informasjon for norske par som ønsker vielse i New York finnes på hjemmesiden.
__________________
Sannemor og gutta
03, 04, 07, 08 & 08
Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:49.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com