Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-04-2005, 08:01   #31
VIP-Medlem
 
Jannicke81 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Follo (Langhus)
Meldinger: 5,179
MP Rating: 0% (0)
Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.Jannicke81 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sniker litt fra SM jeg....

Utrolig mange fine kjoler og flotte bryllupsplaner her.

Selv giftet jeg meg 2. april i år. Hadde en veldig høytidelig vielse i Oslo tinghus. Med etterfølgende fest hjemme hos min mor med nærmeste familie.

Er er noen bilder fra dagen...

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Brudebuketten min...

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Kjolen min

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Brudeparet
__________________
Mamma til storebror 05 og lillesøster 07
Jannicke81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-04-2005, 10:03   #32
Seniormedlem
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 1,644
MP Rating: 100% (4)
Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Jeg har funnet antrekket! Det skjedde vel helt tilfeldig på en liten bytur i går.

Det er et langt skjørt og tilhørende jakke med en utrolig lekker krage i fargen lavendel i ren silke. Inni skal jeg ha en hvit blondetopp. *skal prøve å få lagt inn bilde etterhvert*

Utrolig deilig å ha antrekket i orden. Så nå mangler jeg kun sko, evt. veske og undertøy.

Vi holder på med invitasjonene nå og jeg skal bestille fotograf denne uken.

Dette er moro. Gleder meg veldig nå...
__________________
Elsa (15.02.2005) og Lille I (09.09.2002)

Sist endret av Isolde; 20-04-2005 kl 10:13.
Isolde er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-04-2005, 10:32   #33
VIP-Medlem
 
Sannemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,016
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Så utrolig mange fine kjoler dere har! Jeg fikk mail fra BrideSave i går, og de kan ikke levere kjolen før midten av juli. Det blir for sent for min del! Hva skal jeg gjøre nå da Det tok de forresten bare en mnd å gi meg tilbakemelding på når jeg kan forvente å få kjolen...
__________________
Sannemor og gutta
03, 04, 07, 08 & 08
Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-04-2005, 11:00   #34
kikkis
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Sannemor
Så utrolig mange fine kjoler dere har! Jeg fikk mail fra BrideSave i går, og de kan ikke levere kjolen før midten av juli. Det blir for sent for min del! Hva skal jeg gjøre nå da Det tok de forresten bare en mnd å gi meg tilbakemelding på når jeg kan forvente å få kjolen...
Ring direkte till leverantören av kjolen och fråga dem om det är helt omöjligt att få den levert litt för, det hade jag gjort Lycka till
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-04-2005, 11:37   #35
Veteranmedlem
 
Suzie Q sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 4,392
MP Rating: 0% (0)
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Sannemor
Så utrolig mange fine kjoler dere har! Jeg fikk mail fra BrideSave i går, og de kan ikke levere kjolen før midten av juli. Det blir for sent for min del! Hva skal jeg gjøre nå da Det tok de forresten bare en mnd å gi meg tilbakemelding på når jeg kan forvente å få kjolen...
Flere opererer med hasteleveringer for et ekstra beløp Sjekk også ebay.com der kan du finne flere leverandører
__________________
Klem fra Suzie Q
Wilhelminah født 10/12/02
Maximilian født 12/10/04
Suzie Q er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-04-2005, 12:05   #36
Veteranmedlem
 
Suzie Q sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 4,392
MP Rating: 0% (0)
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Noen som har benyttet grafisk byrå til invitasjoner, kirkeprogram og meny/bordkort? Ble det i tilfelle dyrt? Sjekker nemlig om det er noe rimeligere enn Decorium
__________________
Klem fra Suzie Q
Wilhelminah født 10/12/02
Maximilian født 12/10/04
Suzie Q er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-04-2005, 12:14   #37
Kes
Supermedlem
 
Kes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Vest-Agder
Meldinger: 629
MP Rating: 0% (0)
Kes har mye å være stolt av.Kes har mye å være stolt av.Kes har mye å være stolt av.Kes har mye å være stolt av.Kes har mye å være stolt av.Kes har mye å være stolt av.Kes har mye å være stolt av.Kes har mye å være stolt av.Kes har mye å være stolt av.Kes har mye å være stolt av.Kes har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Heisann

Koselig tråd.

Skal også gifte meg...23.juli i år....
Skal gifte meg i kirken, festen blir i et grendehus med ca 70-80 gjester + noen barn. Har det meste av de "store" tingene klart.

Har også kjøpt meg brudekjole til 3000 kr ( på en brudesalong) !!!
Jeg gjorde litt av et kupp, og kjolen var bare "helt meg".

Mangler forresten fotograf...men vet ikke helt om jeg kun skal ta private bilder eller prøve å bestille ( om jeg får tak i noen så sent da..)
Er det verd pengene for fotografen ???? Har hørt om flere som ikke ble helt fornøyd.........
__________________
Mamma til;
Nikolai - 07.11.03
Rebekka - 27.08.08

( Også kjent som Ingeniøren )
Kes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-04-2005, 12:37   #38
Veteranmedlem
 
Suzie Q sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 4,392
MP Rating: 0% (0)
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Kes
Er det verd pengene for fotografen ???? Har hørt om flere som ikke ble helt fornøyd.........
Jeg tror det er verdt det Har snakket med flere og bilder tatt av venner og familie er koselig det - men det er noe helt annet... Og ofte så står det gjerne noen i veien, vinkelen er gal, lyset blir feil ja, masse slike ting Det er viktig å ha en god gjennomgang og samtale med fotografen i forkant slik at dere vet hva som skal skje og at han eller hun vet hva dere vil ha. Har man sett endel av arbeidet til fotografen i forkant vet man jo også litt hva han eller hun står for.

Dere gifter dere en gang i livet - og fotoene fra dette bærer dere med dere videre! For oss var det ikke noe alternativ å ikke forevige denne store dagen for oss

Et tips er visst å ha med fotografen under seremonien - det blir visst utrolig flotte ogstemningsfylte bilder
__________________
Klem fra Suzie Q
Wilhelminah født 10/12/02
Maximilian født 12/10/04
Suzie Q er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-04-2005, 18:08   #39
Supermedlem
 
hegemor_1 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 521
MP Rating: 0% (0)
hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.hegemor_1 er fantastisk mot andre.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Den 25 juni ringer kirke klokkene på Eidsvoll kirke.
Dagen feires på Nannestad med 40 til middag og 50 til kaffe.

HEr er kjolen min og blomster buketten( bare i en annen farge) + Skoa
Ble vist bare skoa, men kjolen og blomstene ligger under "hva synes dere?" her på høytidskroken
Vedlagte bilder
Filtype: jpg directional_drew[1].jpg (19.8 KB, 19 visninger)
__________________
Mamma'n til 3 små troll!!
hegemor_1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-04-2005, 18:34   #40
Supermedlem
 
Ellen80 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Sandnes
Meldinger: 1,155
MP Rating: 0% (0)
Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.Ellen80 er fantastisk mot andre.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Her er min kjole (er sydd godt inn )

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
__________________
Andreas født 18.09.04
Sarah født 23.05.07
Lillebror født 18.06.08
Ellen80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:25.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com