Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-05-2005, 14:31   #61
Æresmedlem
 
Berta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 15,590
MP Rating: 100% (23)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Martis


Jeg må virkelig få fingeren ut nå... Vi skal gifte oss 6. aug og foreløpig har jeg bare kirken Jeg trodde jeg skulle få så god tid når jeg var i permisjon til å planlegge at det ikke var noe problem å utsette dette litt

Planen er ihvertfall : Kirkebryllup med nærmeste familie, fotograf, middag på restaurant evt. catering hjemme (liten familie, vi blir 13 stk totalt)

Jeg har ikke begynt å se på kjoler ennå, men hart bladd litt i bryllupsblader for å få en ide om hva jeg liker.


Dægger`n du begynner å få dårlig tid. Om du skal nyte bryllupet ditt og ikke være helt utslitt pga forberedelser i sista lita, burde du få ut finger`n nå

Har du bestilt fotograf? August er den måneden som er høysesong blitt nå, og de fleste fotografer er oppttat 1/2-1 år i forveien på de vanligste datoene.

Lykke til med kjoleprøving. Det vil nok være et mindre utvalg nå, men det er mange salonger og mye å velge i fordet.

Et tips: Drar du litt ut av storbyen og til mindre tettsteder, vil du kunne finne kjoler til salgs og leiepriser samt tilbehør til langt under prisene i Oslo/omegn.
__________________
Berta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-05-2005, 11:46   #62
Tidligere bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Berta
Et tips: Drar du litt ut av storbyen og til mindre tettsteder, vil du kunne finne kjoler til salgs og leiepriser samt tilbehør til langt under prisene i Oslo/omegn.

Hva mener du med litt utenfor?

Bor i Oslo å vil gjerne ha brudekjoler litt billigere enn det er ehr?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-05-2005, 13:04   #63
Veteranmedlem
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 3,822
MP Rating: 100% (1)
Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Berta
Dægger`n du begynner å få dårlig tid. Om du skal nyte bryllupet ditt og ikke være helt utslitt pga forberedelser i sista lita, burde du få ut finger`n nå

Har du bestilt fotograf? August er den måneden som er høysesong blitt nå, og de fleste fotografer er oppttat 1/2-1 år i forveien på de vanligste datoene.

Lykke til med kjoleprøving. Det vil nok være et mindre utvalg nå, men det er mange salonger og mye å velge i fordet.

Et tips: Drar du litt ut av storbyen og til mindre tettsteder, vil du kunne finne kjoler til salgs og leiepriser samt tilbehør til langt under prisene i Oslo/omegn.

Jeg er alt for rolig

Jeg tror jeg har funnet kjolen, skal bare prøve den enda engang i neste uke... Og bestille frisør og sminke før den store dagen.

Fotograf har jeg ikke ennå, så det må vel bli 1. pri nå. Det er bare så vanskelig, siden jeg ikke kjenner noen som kan anbefale noen....

Så hvis noen har fotograf i Oslo å anbefale så hadde jeg blitt veldig glad

Så tror jeg, jeg heller mer og mer til å ha middag hjemme, tror det blir mindre stress i forhold til Nikolai enn å være på restaurant. Da er han i vante omgivelser og kan legges i sin egen seng.

Huff, kjenner at jeg begynner å stresse litt nå, ja
__________________
Junior 05 og Småen 06.06.08


Growing old is inevitable, growing up is optional.
Martis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-05-2005, 13:58   #64
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Vi tok veldig fine familiebilder hos en fotograf i oslo.
www.evarose.no

P.S. ikke la deg skremme av bilde på forsiden da.
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-05-2005, 15:30   #65
Veteranmedlem
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 3,822
MP Rating: 100% (1)
Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.Martis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av turid
Vi tok veldig fine familiebilder hos en fotograf i oslo.
www.evarose.no

P.S. ikke la deg skremme av bilde på forsiden da.
Det var litt av et bilde....

Takk for tips
__________________
Junior 05 og Småen 06.06.08


Growing old is inevitable, growing up is optional.
Martis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-05-2005, 10:03   #66
VIP-Medlem
 
Sannemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,018
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Sannemor
Grrrrr.... fikk mail fra BrideSave. Jeg taper 240 dollar hvis jeg avbestiller kjolen. Jeg blir så forbanna!! Skal jeg liksom risikere å tape pengene OG stå uten kjole på den store dagen?? Jeg bestilte jo i god tid, slik at hvis det skulle ta 10-12 uker som de estimerer skulle jeg rekke det. I stedet tar det 4 uker mer, og det gir de ikke beskjed om før det har gått en mnd siden jeg bestilte! Faen asså!!!
HURRA!! Nå ser det ut til at jeg får kjolen, og det i god tid!

Det er jammen litt risky å bestille brudekjole på nett. Jeg vet ikke hvor mange mail som har gått fram og tilbake mellom oss, og for hver person jeg har "snakket" med har jeg fått forskjellig svar. Til slutt brukte jeg en hel kveld på å klippe ut og lime inn hver mail så de kunne se selv hvor mange feil de har gjort. Men neida, de stod på sitt; kjolen kommer en gang i juli. Synd for deg om du gifter deg innen det, liksom. Jeg avskrev etterhvert kjolen, men så fikk jeg mail om at kjolen snart var klar til sending. Like etterpå får jeg mail fra UPS om at den skal sendes 24. mai Da ser det ut til at det blir kjole på meg allikevel! (Selv om jeg ikke tror det før jeg får se det )
__________________
Sannemor og gutta
03, 04, 07, 08 & 08
Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-05-2005, 10:28   #67
Seniormedlem
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 1,644
MP Rating: 100% (4)
Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Status her hjemme nå:

Antrekket er kjøpt inn; mangler veske, sko og undertøy.
Invitasjonene er sendt ut.
Bord på restauranten til lunsjen med forloverne er bestilt.
Fotograf er bestilt.
Frisør er bestilt.

Føler at jeg er godt i rute. Jeg er ikke sikker på frisyren, men skal på prøvetime noen uker før den store dagen. Mat, mm. til selve festen avventer vi med etter at vi ser hvor mange som kommer.

Gleder meg!
__________________
Elsa (15.02.2005) og Lille I (09.09.2002)
Isolde er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-05-2005, 14:00   #68
Seniormedlem
 
NovemberEmma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,217
MP Rating: 0% (0)
NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Så gøy med bryllupsplanlegging!!

Vi skal gifte oss i Frogner kirke neste år og ha middag og selskapet i
den største suiten på Grand. Bestiller pianist.
Gleder meg til å begynne å se på kjoler

vil bare gi et artig tips! Legg ut et engagskamera på hvert bord. Det
blir mange morsomme minner

Åhhh gleder meg!

Klem Camilla
__________________
Emma & Celina
........ to små babes

NovemberEmma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-05-2005, 13:06   #69
VIP-Medlem
 
Sannemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,018
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Det ser ut som om kjolen min kommer. Forsøkt levert i går, prøver igjen i dag! Men jeg tror det ikke før jeg får se det
__________________
Sannemor og gutta
03, 04, 07, 08 & 08
Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-05-2005, 13:31   #70
Seniormedlem
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 1,644
MP Rating: 100% (4)
Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Sannemor
Det ser ut som om kjolen min kommer. Forsøkt levert i går, prøver igjen i dag! Men jeg tror det ikke før jeg får se det
Krysser fingrene for at det ordner seg.
__________________
Elsa (15.02.2005) og Lille I (09.09.2002)
Isolde er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:11.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com