Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-06-2005, 22:34   #1
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 3,359
MP Rating: 0% (0)
Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Mariosmamma
Bortsett fra at Damenes navn alltid skal stå først var det fint
Åy, det visste jeg ikke. Eller jeg tenkte ikke over det. Skriver jo alltid navnet mitt foran sitt navn...

Er det veldig viktig? Det er jo så vanskelig å få en T til å henge på en M, mye letter når det er omvendt...
__________________
Trampe og de to små
Trampe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-06-2005, 20:15   #2
VIP-Medlem
 
Sannemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,016
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Trampe: Kjempefint monogram!

Jeg har fått solgt kjolen min fra BrideSave! :danser: Fikk like mye som jeg har lagt ut også!!
__________________
Sannemor og gutta
03, 04, 07, 08 & 08
Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-06-2005, 21:57   #3
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 3,359
MP Rating: 0% (0)
Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig melding av Mariosmamma:
Bortsett fra at Damenes navn alltid skal stå først var det fint



Åy, det visste jeg ikke. Eller jeg tenkte ikke over det. Skriver jo alltid navnet mitt foran sitt navn...

Er det veldig viktig? Det er jo så vanskelig å få en T til å henge på en M, mye letter når det er omvendt...----------------------------------------------------------------------

Noen andre varianter, der min bokstav ikke står sist. Fikk til et hjerte der gitt

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Hva synes dere?

__________________
Trampe og de to små
Trampe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-06-2005, 22:48   #4
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Den nederste syns jeg var flott

Jeg ville ikke hatt monogram med min bokstav først for våre initialer blir nemlig: TJA og det passer vel rimelig dårlig i forbindelse med et bryllup...
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-06-2005, 09:43   #5
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Sannemor
Trampe: kjempefin kjole!

Suzie Q: hvilken CD var det du anbefalte med diverse "bryllupssanger" på, med bl.a brudemarsjen?

Jeg lurer litt på blomster. Hvilke blomster kan jeg ha til kjolen jeg skal ha? (se over) Jeg er helt GRØNN når det gjelder blomster!

Er det noen som har linker til håroppsett?
Jeg ville valgt noen enkle blomster til kjolen din Kjolen er så spesiell og flott i seg selv at for meg så blir det feil med masse stæsjeblomster. Hva med bare en lagstilket stor rose eller noen liljer, det er jo flott.

Håper vi får se bilde av deg på dagen din
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-06-2005, 09:46   #6
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Jeg lurer forresten på en ting til...

Når dere har bestilt time hos fotografen og vært der til samtale har dere da tatt med eks på bilder dere kunne tenke dere? Jeg har sittet å surfet litt rundt og siden han vi skal ta bilder hos er helt i mot bare utebilder så måtte jeg finne noen fine studiobilder som jeg likte. Jeg syns nemlig de fort kan bli altfor oppstilt, hvis dere skjønner hva jeg mener. Har funnet noen jeg liker med helt hvit bakgrunn. Og det vet jeg at han også tar. Så et bilde med det utstilt i studioet hans. Er det da greit å ta med noen "ønskebilder" for å vise hva man tenker seg?

Vi har forresten byttet fotograf da. Sparte halve prisen. Men nå er det jo en jeg ikke kjenner men som visstnok skal være veldig flink.
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2005, 23:09   #7
VIP-Medlem
 
Sannemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,016
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Håper det er i orden at jeg skravler videre

Sitat:
Opprinnelig postet av Sannemor
Suzie Q: hvilken CD var det du anbefalte med diverse "bryllupssanger" på, med bl.a brudemarsjen?
Nå har jeg funnet den. "Ultimate Wedding Album" heter den. Har bestilt den på cdon.com. Med frakt kommer den på 199 kroner.

Nå nærmer det seg med stormskritt her!! Om en uke begynner jeg i jobb igjen, og jobber helt til vi reiser! Jeg får skikkelig sommerfugler i magen av å tenke på at det ikke er så lenge igjen! Jeg har det meste under kontroll, noterer flittig i boka i alt som må gjøres, bestilles, huskes og handles.

Jeg har bestilt time på Adam og Eva frisør til uka før vi reiser. Da skal jeg freshe opp fargen på håret og stusse det litt. I NY skal jeg bestille time til frisør på bryllupsdagen. Jeg kommer nok til å ha håret løst med litt løse bølger i. Ikke så mye i og med at håret mitt er ganske så stritt fra før.

I morgen MÅ jeg finne sko til kjolen. Det er så mange brudesko i ivory, men jeg har jo litt mer champangefarge kjole så det går ikke. Jge har vært innom mye, men ikke funnet noe så i morgen tar jeg turen innom Paleet og Aker Brygge i håp om å finne noe der. Samtidig skal jeg sjekke ut undertøy, men det er mulig at jeg venter til jeg får kjolen i tilfelle det ikke skulle passe.

Jeg har tenkt litt på å leie en limo, si i 3 timer som tar oss til kirka, rundt omkring NYC med fotografen og kanskje litt etter. Det blir ca 1500 kroner kanskje opp mot 2000, men da kan vi nyte litt sprudlevann, få tatt noen fine bilder og komme oss rundt med fotografen uten at det blir for mye stress med taxi. Men det er kanskje litt rart når det bare er oss? Får tenke litt på det

Nå har min kjære fått seg helt ny dress! Han var så fiiin! Jeg ble skikkelig rørt da jeg så han i finstasen! Han skal ha mørk dress med striper som så vidt er synlige, hvir skjorte, hvitt slips og hvitt tørkle. Det ble skikkelig fint! Da gjestår det bare sko for hans del.

På lørdag fikk jeg kjøpt meg sminke til den nette sum av 1500 kroner! Min kjære tilkommende holdt på å dette av stolen, men holdt holdt klokelig munn Jeg ble såå fornøyd med sminken. Ikke for mye, akkurat passe farger til meg. Og leppestiften/glossen er såå fin! Tror jeg må øve meg litt før den store dagen. Og noterer at jeg må kjøpe vannfast maskara på taxfreen ClearEyes skal jeg også kjøpe. Av en eller annen grunn får man ikke kjøpt det i Norge lengere. Man får utrolig klare, fine øyne av den, og den tar bort all rødhet i øynene. Kjempeeffektiv!

Vi skal også hente ringene i morgen. Krysser fingrene for at de passer denne gangen!
__________________
Sannemor og gutta
03, 04, 07, 08 & 08
Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2005, 23:19   #8
VIP-Medlem
 
Sannemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,016
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Glemte helt morgengaven. Jeg er så usikker her. Hva skal dere gi?
__________________
Sannemor og gutta
03, 04, 07, 08 & 08
Sannemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-06-2005, 23:57   #9
Supermedlem
 
Lisjeegget sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: sunnmøre
Meldinger: 1,085
MP Rating: 0% (0)
Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.Lisjeegget er et navn alle kjenner.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Sannemor
Glemte helt morgengaven. Jeg er så usikker her. Hva skal dere gi?
Eg tenkte å kjøpe min kjære ei fin slipsnål i gull eg Kjem ikkje på noke anna..
__________________
Simen-juli04 Mia-juni06
Lisjeegget er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-06-2005, 13:47   #10
Seniormedlem
 
NovemberEmma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,217
MP Rating: 0% (0)
NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.NovemberEmma har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Jeg er ikke sikker på hva jeg skal kjøpe i morgengave...
Han går med et smykke som han fikk av moren sin for snart
20 år siden. Det har han gått med hver dag
I går sa han at han veldig gjerne kunne tenke seg å
bytte det mot et han fikk av meg. Det hadde jo blitt en
kjempefin morgengave. Kan gravere inn navnene våre.


Skal se etter det
__________________
Emma & Celina
........ to små babes

NovemberEmma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:13.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com