Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-07-2005, 23:13   #141
Supermedlem

Boogie sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 825
MP Rating: 0% (0)
Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.Boogie er som en lysfontene.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Så morsomt å følge med dere som snart skal gifte dere Håper dere kommer med gode tips, bilder og at dere forteller litt fra dagen Det er bare så koselig lesing!!
Ellers så kommer jeg til å kjøpe brukt kjole, da jeg ser så mange fine. Også er det mye billigere..Håper bare at det er noen der ute som skal selge sin kjole som jeg har veldig lyst på(se bilde på tidligere sider i denne tråden).

Sist endret av Boogie; 19-07-2005 kl 23:18.
Boogie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-07-2005, 17:19   #142
VIP-Medlem

Sannemor sin avatar

Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,001
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Stikker innom før vi reiser
I morgen kjører vi ungene til svigers, reiser hjem og på søndag reiser vi til NYC!!

Jeg har tusen ting å fikse før vi reiser, rydde, vaske, pakke osv. I dag var jeg hos frisøren og fikk farget, stripet og klippet meg. Til den nette sum av 1750 kroner! Jaja, det var verdt det!
Gammel 22-07-2005, 21:16   #143
Veteranmedlem

Suzie Q sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 4,392
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.

Masse lykke til Blir suuupert - gleder meg til rapport
Suzie Q er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-07-2005, 22:24   #144
T&M
Veteranmedlem

T&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Østfold
Meldinger: 3,940
T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.

Masselykke til Sannemor

Gleder meg også til rapport
Gammel 24-07-2005, 01:54   #145
Veteranmedlem

Phoeebee sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Hillbillyhelvete
Meldinger: 3,672
Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.

Nå henger brudekjolen i skapet, og ringen sitter på fingeren!

Kirke og lokale samt fotograf er i boks, med forbehold om endring. Bryllups suite er det mamma som tar seg av. Gjestelisten er også ferdig, men med forbehold om endringer. Foreløpig blir vi 44 stykker!

Det er så gøy når ting begynner å falle på plass!
Gammel 24-07-2005, 10:39   #146
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Vi skal gifte oss i mars og ingenting er klart. huff
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-07-2005, 04:46   #147
VIP-Medlem

Sannemor sin avatar

Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,001
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Naa sitter vi paa en internet cafe og laster opp bilder til fotoknudsen saa vi faar plass paa kortet(ene). Har tatt over 100 bilder i dag!

Vi har det suuuuper! Flyturen hit fikk en liten nedtur i begynnelsen da vi ikke fikk plass ved siden av hverandre fra Amsterdam til NY, men det ordnet seg til slutt

I dag har vi vaert paa sightseeing paa Manhattan, vaert i Empire State Building, Time Square, Ground Zero og mange andre steder. Har ogsaa vaert i Brooklyn der jeg bodde. Kjemperart aa vaere tilbake!

Vi har nyyydelig vaer. Det er knallvarmt, og ikke minst superklamt! I morgen er det spaad 32 grader! Heldigvis ser det bedre ut paa den store dagen; overskyet og 24 grader.

I morgen skal vi til sjomannskirka, og saa maa vi skaffe marriage certificate. Regner med timer i ko!

Bare en liten hilsen fra NY!
Gammel 26-07-2005, 13:22   #148
Veteranmedlem

Heohappy sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 4,384
Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.Heohappy har en strålende fremtid.

Høres herlig ut Sannemor , håper dere slipper for lange køer i morgen.

Jepp, da er det offisielt. Vi skal gifte oss 27.05.06 . Kirke og lokaler er bestilt, vi har begynt å se på gjestelista (det blir vanskelig ja ) og har sagt det til de nærmeste.
Gleder meg veldig, og synes denne tråden er knallbra . Har fått mange råd og tips her allerede.

Heohappy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-07-2005, 15:49   #149
Seniormedlem

Ginger2 sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 2,921
Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.Ginger2 har en strålende fremtid.

Lykke til med bryllupsforberedelsene alle sammen, koselig for oss andre å følge med også!

Vil bare tipse dere om nettsiden www.bryllupsdagen.no hvor man kan få laget en gratis hjemmeside om bryllupet sitt. Praktisk hvis man vil legge ut gaveliste og gi informasjon til gjestene....
Gammel 26-07-2005, 20:38   #150
Veteranmedlem

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 3,359
Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.Trampe har mye å være stolt av.

Dette er galskap! I dag kjøpte jeg kjole!

DRØMMEKJOLEN! Den var helt perfekt altså, jeg ble jo så fin og slank jo Jeg bare måtte slå til. Kommer ikke til å finne noen som overgår denne senere uansett. Nå blir det en utfordring å ha den hengende i skapet i over ett år, uten å vise den til min kjære...

*redigere* er det som gjør den så slankende. Jeg prøvde todelt, Lilly bl.a., men det ble ikke fint på meg. *redigere* Og *redigere* trodde jeg ikke jeg kom til å kjøpe. Med det var absolutt det som kledde meg best. Den var kjempeherlig å ha på, og ikke så altfor tung. Virkelig en magisk følelse å ha den på. Prinsessefølelse Det er en *redigere*

Legger ut to bilder av den, men tar de bort etter en stund, samt redigerer innlegget litt. Sånn i tilfelle

*borte*

Sist endret av Trampe; 28-07-2005 kl 00:15.
Trampe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:04.