Håper det er i orden at jeg skravler videre
Sitat:
Opprinnelig postet av Sannemor
Suzie Q: hvilken CD var det du anbefalte med diverse "bryllupssanger" på, med bl.a brudemarsjen?
|
Nå har jeg funnet den. "Ultimate Wedding Album" heter den. Har bestilt den på
cdon.com. Med frakt kommer den på 199 kroner.
Nå nærmer det seg med stormskritt her!! Om en uke begynner jeg i jobb igjen, og jobber helt til vi reiser! Jeg får skikkelig sommerfugler i magen av å tenke på at det ikke er så lenge igjen! Jeg har det meste under kontroll, noterer flittig i boka i alt som må gjøres, bestilles, huskes og handles.
Jeg har bestilt time på Adam og Eva frisør til uka før vi reiser. Da skal jeg freshe opp fargen på håret og stusse det litt. I NY skal jeg bestille time til frisør på bryllupsdagen. Jeg kommer nok til å ha håret løst med litt løse bølger i. Ikke så mye i og med at håret mitt er ganske så stritt fra før.
I morgen MÅ jeg finne sko til kjolen. Det er så mange brudesko i ivory, men jeg har jo litt mer champangefarge kjole så det går ikke. Jge har vært innom mye, men ikke funnet noe så i morgen tar jeg turen innom Paleet og Aker Brygge i håp om å finne noe der. Samtidig skal jeg sjekke ut undertøy, men det er mulig at jeg venter til jeg får kjolen i tilfelle det ikke skulle passe.
Jeg har tenkt litt på å leie en limo, si i 3 timer som tar oss til kirka, rundt omkring NYC med fotografen og kanskje litt etter. Det blir ca 1500 kroner kanskje opp mot 2000, men da kan vi nyte litt sprudlevann, få tatt noen fine bilder og komme oss rundt med fotografen uten at det blir for mye stress med taxi. Men det er kanskje litt rart når det bare er oss? Får tenke litt på det
Nå har min kjære fått seg helt ny dress! Han var så fiiin! Jeg ble skikkelig rørt da jeg så han i finstasen!
Han skal ha mørk dress med striper som så vidt er synlige, hvir skjorte, hvitt slips og hvitt tørkle. Det ble skikkelig fint!
Da gjestår det bare sko for hans del.
På lørdag fikk jeg kjøpt meg sminke til den nette sum av 1500 kroner!
Min kjære tilkommende holdt på å dette av stolen, men holdt holdt klokelig munn
Jeg ble såå fornøyd med sminken. Ikke for mye, akkurat passe farger til meg. Og leppestiften/glossen er såå fin! Tror jeg må øve meg litt før den store dagen. Og noterer at jeg må kjøpe vannfast maskara på taxfreen
ClearEyes skal jeg også kjøpe. Av en eller annen grunn får man ikke kjøpt det i Norge lengere. Man får utrolig klare, fine øyne av den, og den tar bort all rødhet i øynene. Kjempeeffektiv!
Vi skal også hente ringene i morgen. Krysser fingrene for at de passer denne gangen!