Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Høytider > Bryllup




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-05-2005, 20:14   #1
Veteranmedlem
 
Suzie Q sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 4,392
MP Rating: 0% (0)
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Martis
Noen som kan anbefale noen brudesalonger??
Kristin's på Lillestrøm er flinke og imøtekommende Hvis ikke så kan jeg også anbefale Diin bak slottet. Brudekjolen på Egertorget er utrolig dårlig på service

Lykkde til!
__________________
Klem fra Suzie Q
Wilhelminah født 10/12/02
Maximilian født 12/10/04
Suzie Q er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-11-2005, 18:21   #2
Medlem
 
kristine_83 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Sted: oslo(gamlebyen)
Meldinger: 485
MP Rating: 0% (0)
kristine_83 er som en lysfontene.kristine_83 er som en lysfontene.kristine_83 er som en lysfontene.kristine_83 er som en lysfontene.kristine_83 er som en lysfontene.kristine_83 er som en lysfontene.kristine_83 er som en lysfontene.kristine_83 er som en lysfontene.kristine_83 er som en lysfontene.kristine_83 er som en lysfontene.kristine_83 er som en lysfontene.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Suzie Q
Kristin's på Lillestrøm er flinke og imøtekommende Hvis ikke så kan jeg også anbefale Diin bak slottet. Brudekjolen på Egertorget er utrolig dårlig på service

Lykkde til!
Takk for informasjonen,det skal jeg huske på.skal gå å se på kjoler på torsdag
kristine_83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-11-2005, 10:42   #3
Supermedlem
 
*vickimin* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 574
MP Rating: 0% (0)
*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.*vickimin* er et navn alle kjenner.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av kristine_83
Takk for informasjonen,det skal jeg huske på.skal gå å se på kjoler på torsdag
Jeg kjøpte kjolen min på Kristin's og var kjempe fornøyd med servicen
Og så masse lekte kjoler på damme sted

Kos deg masse på torsdagen. Det var skikkelig spesielt å prøve
*vickimin* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-11-2005, 16:18   #4
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Lykke til med kjolejakt! Det blir nok flott.

Jeg har et spørsmål. Til champagnefarget kjole ville dere valgt plomme/lilla eller pudder rosa/lyse rosa?
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-11-2005, 16:34   #5
Supermedlem
 
Evensmamma sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: HOLMESTRAND
Meldinger: 678
MP Rating: 0% (0)
Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

jada så er maten bestilt til bryllupet..det er godt at det er unnagjort..vi skal ha koldtbord da dette er rimeligere og litt mere oss..også praktisk
__________________
Jeg har 2 go gutter Even og Eskil
Evensmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-11-2005, 20:47   #6
Medlem
 
sibba77 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 454
MP Rating: 0% (0)
sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Evensmamma
jada så er maten bestilt til bryllupet..det er godt at det er unnagjort..vi skal ha koldtbord da dette er rimeligere og litt mere oss..også praktisk
Skal ha koldtbord vi også-kjempepraktisk og mye mer sosialt syns jeg! Har ei vi kjenner som skal lage for kr 190 per pers
__________________
Storesøster født 19.05.05 og lillesøster født 21.02.07
sibba77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-11-2005, 13:18   #7
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Koldtbord er flott da. Vi skal ikke ha det, men det er mest fordi sambo og moren hans er helt i mot det. Har ikke bestemt oss for hva vi skal ha til mat ennå.. Vanskelig syns jeg.
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-11-2005, 14:12   #8
Supermedlem
 
Evensmamma sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: HOLMESTRAND
Meldinger: 678
MP Rating: 0% (0)
Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

jeg har alltid likt koldtbord for da finner alle noe de liker
__________________
Jeg har 2 go gutter Even og Eskil
Evensmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-11-2005, 14:14   #9
Seniormedlem
 
turid sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østfold
Meldinger: 2,176
MP Rating: 0% (0)
turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.turid har en strålende fremtid.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

Sitat:
Opprinnelig postet av Evensmamma
jeg har alltid likt koldtbord for da finner alle noe de liker
Jeg er helt enig
__________________
Hilsen Turid
og trollbarna
turid er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-11-2005, 14:44   #10
Supermedlem
 
Evensmamma sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: HOLMESTRAND
Meldinger: 678
MP Rating: 0% (0)
Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.Evensmamma har mye å være stolt av.
Sv: Bryllupstråd - for bruder og andre interesserte

jada her går det fort i svingene for i dag har jeg booket fotograf til å ta bryllupsbildene..det ble fame..så nå er det meste ordnet utenom hvor jeg skal sminke meg eller direkte hvem..ellers så er alt i boks..for en lettelse
__________________
Jeg har 2 go gutter Even og Eskil
Evensmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:35.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com